Laita sit heti tähän samaan ketjuun aamulla tietoa, jooko!? Vitsit ku jännää! :flower: :flower:
Juu varppina laitanAlkuperäinen kirjoittaja rypäle:Laita sit heti tähän samaan ketjuun aamulla tietoa, jooko!? Vitsit ku jännää! :flower: :flower:
Mun kokemuksella viivanpaikka > haamu > plussa. B)Alkuperäinen kirjoittaja ap:Juu varppina laitanAlkuperäinen kirjoittaja rypäle:Laita sit heti tähän samaan ketjuun aamulla tietoa, jooko!? Vitsit ku jännää! :flower: :flower:
Mua itseäni ärsyttää ketjut, joihin ap ei ilmoita lopputulemaa
Just etsin haulla tietoa haamuista ja monista jäi uupumaan info, että miten sitten lopulta kävikään.....
Mulla myös. Lopputulos näkyy profiilissa. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:Mun kokemuksella viivanpaikka > haamu > plussa. B)
Miten nopsaan viiva sulla vahvistui :O?Alkuperäinen kirjoittaja Mulle:mulle tuli tuommoinen viiva joskus kp 24/28 . siitä se sitten vahvistui
Aika selvän haamut olet saanut, vaikka ilmeisesti siis et ollut raskaana.Alkuperäinen kirjoittaja Noppis:Tässä vertailun vuoksi mun viiva, joka ei siis merkinnyt_yhtään_mitään. Itse en ko. testejä enää osta.
http://www.aijaa.com/v.php?i=2829995.jpg
Mä jo luulin et olen ainut, jonka silmissä vikaa, kun en minäkään mitään viivaa nähny vaikka kuinka yritin.Alkuperäinen kirjoittaja ittnafele:Hei sanokaas nyt, et missä se viiva näkkyy??..Mie en sitä näe.. :ashamed: