Siis Kääk ja Apua! Vauva tänään tasan 3kk ja testissä hiuksenhento haamu

  • Viestiketjun aloittaja Anu-Liisa
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja rypäle:
Laita sit heti tähän samaan ketjuun aamulla tietoa, jooko!? Vitsit ku jännää! :D :flower: :flower:
Juu varppina laitan :D
Mua itseäni ärsyttää ketjut, joihin ap ei ilmoita lopputulemaa :)
Just etsin haulla tietoa haamuista ja monista jäi uupumaan info, että miten sitten lopulta kävikään.....
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja rypäle:
Laita sit heti tähän samaan ketjuun aamulla tietoa, jooko!? Vitsit ku jännää! :D :flower: :flower:
Juu varppina laitan :D
Mua itseäni ärsyttää ketjut, joihin ap ei ilmoita lopputulemaa :)
Just etsin haulla tietoa haamuista ja monista jäi uupumaan info, että miten sitten lopulta kävikään.....
Mun kokemuksella viivanpaikka > haamu > plussa. B)
 
Kyllä siinä haamu näkyy, mulla näky samanlailla vuosi sitten perjantaina. Ja maanantaina oli jo paljon vahvempi viiva. Ja tuolla sohvalla köllöttelee ihana pikkuinen tyttö :heart:
Eli onnea, uskaltaisin sanoa... :flower: =)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Noppis:
Tässä vertailun vuoksi mun viiva, joka ei siis merkinnyt_yhtään_mitään. Itse en ko. testejä enää osta.
http://www.aijaa.com/v.php?i=2829995.jpg
Aika selvän haamut olet saanut, vaikka ilmeisesti siis et ollut raskaana.
Hitto noiden testien kanssa. Nyt yritän unohtaa koko asian ja palata testeihin muutaman päivän päästä.... :(
 
vieras
Kyllä tuo on haamu. Testaile myöhemmin uudelleen.. Tuo noppiksen viivakin on voinut olla "oikee" haamu, mutta mennyt kesken. Jos liian aikasin testaa niin voi tulla noita. Raskauksista suuri osa menee kuitenkin kesken jo ennen kuin koko raskautta pitäisi edes huomata ja luullaan sitten että menkat vain alkoi.
 
Noppis
Juu tiedän että voi olla alkuraskauden km:kin, mutta epäilyttää lähinnä se, että haamu tuli edelleen sinä päivänä kun 3 tunnin kuluttua alkoi menkat. Luulisin, et yleensä hcg katoaa elimistöstä ennen menkkojen alkua? Ja siis haamun testasin tosiaan edelleen kp1, se nyt ei luulisi olevan "liian aikaisin" testaamista.
 

Yhteistyössä