Siis Kääk ja Apua! Vauva tänään tasan 3kk ja testissä hiuksenhento haamu

  • Viestiketjun aloittaja Anu-Liisa
  • Ensimmäinen viesti
hihhuli
ja MINUN mielestä tuossa ei ole viivaa, jos siinä paksun punasen viivan ja sinisten viivojen välissä jotain näkyy niin se on vaan se kohta mikä pitäs näkyä tummmmmemmmmpana jotta olisi raskaana, joten ei muuta kun harjotuksia lissää niin sitten saahaan parin kuukauden päästä parempia viivoja näkyviin. =)
 
Minäkin siinä haamujen haamun erotan :) Itellä tuli kans johonki liuskatestiin haamujen haamu, olin jo testiä negana roskiin heittämässä kun siinä jotain viivan alkua näin. Ja nyt tuo viivan alku on reilu 1½ vee sirpakka neiti :)

Mielenkiinnolla seuraan miten käy! Ja toivon parasta!!
 
Marianne
Ja minä en oikee ymmärrä miksi kenenkään pitäisi tietää HETI onko raskaana vai ei. Ostellaan raskaustestejä kuin liukuhihnalta ja ruikitaan kusta jatkuvasti tikkuihin ja ihmetellään onko siinä viivaa vai ei. No jokainen tyylillään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja jarna36:
Alkuperäinen kirjoittaja Äiti08:
ONNEA!! Meillä oli esikoinen 4kk (03/08) kun kesällä plussasin. Nyt menossa rv 15+1 ja neitonen on puolivuotta. Hiukan jännitää ensi kevät kun on kaksi niin pientä (esikko keskosena syntynyt). Mutta eiköhän se hyvin mene =)

ONNEA, ONNEA, ONNEA.
Meillä ikäero 1v3vkoa ja henkiin jätiin vaikka se eka puoli vuotta oli kamalaa :eek:
Nyt tyttö kohta9kk ja poika 1v10kk ja kaikki hyvin :heart:
munkin toisella ja kolmannella on ikäeroa sama 1v3 vkoa ja nyt ovat jo 4v ja 3 va ja hyvin sujuu,ovat saaneet vielä pikkusisarenkin joka on hänkin jo 1,5v.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ädä:
Alkuperäinen kirjoittaja jarna36:
Alkuperäinen kirjoittaja Äiti08:
ONNEA!! Meillä oli esikoinen 4kk (03/08) kun kesällä plussasin. Nyt menossa rv 15+1 ja neitonen on puolivuotta. Hiukan jännitää ensi kevät kun on kaksi niin pientä (esikko keskosena syntynyt). Mutta eiköhän se hyvin mene =)

ONNEA, ONNEA, ONNEA.
Meillä ikäero 1v3vkoa ja henkiin jätiin vaikka se eka puoli vuotta oli kamalaa :eek:
Nyt tyttö kohta9kk ja poika 1v10kk ja kaikki hyvin :heart:
munkin toisella ja kolmannella on ikäeroa sama 1v3 vkoa ja nyt ovat jo 4v ja 3 va ja hyvin sujuu,ovat saaneet vielä pikkusisarenkin joka on hänkin jo 1,5v.
Hih, meillä ikäeroa on 11kk, ja isompikin vasta 1v3kk, eli noita rankimpia aikoja eletään, mutta ei tää kyllä kamalaa ole :)

Tsemppiä vaan kaikille joille tulossa pieni ikäero! Kyllä siitä selviää, ihan varmasti.


Ja AP:lle, tosi haaleat haamut mäkin sain molemmista. Oota muutama päivä ja tee uusi testi niin pitäs jo näkyä paremmin.
Onnea kovasti jos haamu varmistuu! :flower:
 
äitee
Nää on niin hankalia juttuja.. itse oon tehnyt tuon saman testin kun epäilin ehkäsyn pettäneen ja mulla tuli myös ihan samanlaisesti "haalea viiva" kuin esim Noppiksella enkä myöskään ollut raskaana. Ja se varmistui ihan ultrassa kun lääkäri halusi tarkistaa onko kierukka paikoillaan. En sitten tiedä mutta omasta mielestä noi liuskat ei ole sata varmoja..mutta toivon tietysti että teillä on onnistanut jos sitä kerta toivotte! :)
 
Sangria
mää sain aconin kasettitestillä aikoinaan ihan selvän plussan, kun samaan aikaan apteekin omatesti näytti todella haamujen haamua =) toi kasettitesti on todella tarkka ja näyttää siis hyvin aikaisin jo. viikko myöhemmin sain tumman plussan apteekin omallakin testillä. nyt poika 1v =)
 

Yhteistyössä