vieras
Hei ap! Kipasepas ostamaan se apteekin oma tahi sitten clear blue (joka näyttää raskauden jopa 3pv ennen menkkojen alkamispäivää). Noilla ainakin saa selkeät tulokset! Toivotaan parasta =)
No vaikka sanotaan että hcg tuplaantuu 48h niin mulla tuli vasta 3-4 vuorokauden kuluttua selkeä plussa.. sitä ennen haamu pysyi suht samana. Ja raskaus on nyt loppusuoralla eli eteni normaalistiAlkuperäinen kirjoittaja ap:Miten nopsaan viiva sulla vahvistui :O?Alkuperäinen kirjoittaja Mulle:mulle tuli tuommoinen viiva joskus kp 24/28 . siitä se sitten vahvistui
Tietää sitten, että milloin testaa uudestaan
Pakko näitä testejä meinaan vielä on kuluttaa.
Ikävä tuottaa pettymys, mutta ei musta tuossa ole mitään viivaa.. Tuollaisia mäkin olen saanut, enkä ole ollut raskaana..Alkuperäinen kirjoittaja ap:http://www.aijaa.com/v.php?i=2842141.jpg
Tossa olis nyt kuva. Mitä olette mieltä?
Eihän toi tosiaan mikään selvä ole ja varsinkaan kuvassa... : /
Ei se nyt hetkessä kuitenkaan katoa.Alkuperäinen kirjoittaja Noppis:Juu tiedän että voi olla alkuraskauden km:kin, mutta epäilyttää lähinnä se, että haamu tuli edelleen sinä päivänä kun 3 tunnin kuluttua alkoi menkat. Luulisin, et yleensä hcg katoaa elimistöstä ennen menkkojen alkua? Ja siis haamun testasin tosiaan edelleen kp1, se nyt ei luulisi olevan "liian aikaisin" testaamista.
No mä testasin just pregentillä 5 päivää ennen kuin menkkojen oletusalkamispäivä oli. Kaksi viivaa antoi.Alkuperäinen kirjoittaja Noppis:Suosittelen kyllä odottamaan muutaman päivän, eli vähintään 3, ennen kuin tuhlaat rahas testiin. Mun kuuleman mukaan tuo Pregent on niin herkkä, että ei varmasti näy missään Apteekin omassa vielä mitään, vaikka olisitkin raskaana.
Mä en ole ikinä saanut väärää plussaa tai väärää negaa testistä. Plussaakin näytti vain kun todellakin olin raskaana,nyt siis menossa rv 24Alkuperäinen kirjoittaja totuus:Juuri tämän takia en ikinä käyttäisi muita kun näitä ns. tarkkoja testejä (apteekin, clear blue...). Noi liuskatestit on ihan hanurista, epätarkkoja, epäselviä ja epäluotettavia.
Kannattais ostaa ihan tuollainen kunnon testi ja testata aamupissasta huomenna. Silloin se totuus varmaan selviää helpoiten...
Totta tämäkin!Alkuperäinen kirjoittaja MIIA:Tuli mieleen et voisko sulla olla vielä raskaushormoneja veressä niin paljon että näytti plussaa?
Mutta jos plussaa toivot niin peukutan että viiva siitä vahvistuisi!
Sama täällä.Alkuperäinen kirjoittaja NuoriÄiti:minäkään en nää kuin 1 viivan
Meillä ikäero 1v3vkoa ja henkiin jätiin vaikka se eka puoli vuotta oli kamalaaAlkuperäinen kirjoittaja Äiti08:ONNEA!! Meillä oli esikoinen 4kk (03/08) kun kesällä plussasin. Nyt menossa rv 15+1 ja neitonen on puolivuotta. Hiukan jännitää ensi kevät kun on kaksi niin pientä (esikko keskosena syntynyt). Mutta eiköhän se hyvin mene =)
ONNEA, ONNEA, ONNEA.