Siis Kääk ja Apua! Vauva tänään tasan 3kk ja testissä hiuksenhento haamu

  • Viestiketjun aloittaja Anu-Liisa
  • Ensimmäinen viesti
valitettavasti
Jos se oli RFSU:n liuskatesti, se tekee aina ja joka kerta noin. Testin ollessa märkä, näkyy hento punainen viiva joka sitten testin kuivuttua häviää. Eikä se, ainakaan mun tapauksessa, ole koskaan tarkoittanut raskautta.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja MIIA:
Oliko se RFSU.n testi? Mulla tuli rv 5 tosi hailukka viiva,viikon päästä kuitenkin oli vahva tummanpunainen viiva.

Tuli mieleen et voisko sulla olla vielä raskaushormoneja veressä niin paljon että näytti plussaa?
Mutta jos plussaa toivot niin peukutan että viiva siitä vahvistuisi!
Toi testi oli one step. Edelleen olen sitä mieltä, että jotakin siinä näkyy, mutta ei niin selvää, mitä vähän aikaa testin tekemisen jälkeen näin.
Täytyy yrittää unohtaa koko asia ja hakea lähiaikoina joku muu testi.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja valitettavasti:
Jos se oli RFSU:n liuskatesti, se tekee aina ja joka kerta noin. Testin ollessa märkä, näkyy hento punainen viiva joka sitten testin kuivuttua häviää. Eikä se, ainakaan mun tapauksessa, ole koskaan tarkoittanut raskautta.
Ärsyttäviä tuollaiset testit! Ei ihmisiä saa kiusta :)
 
Mulla oli vuosi sitten sama tilanne, vauva oli noin kolme kuukautta kun aloin odottaan toista, joskin en sillon tiennyt mitään, raskaus selvisi vasta puolessa välissä eli tänä keväänä.... Nyt tuossa sitten mennä vipeltää 1v3kk poika, ja sitterissä jokeltelee 3kk tyttö...

Mutta onnea sinulle, jos "haamu"vauva tulossa! =)
 
ei pidä paikkaansa
Alkuperäinen kirjoittaja valitettavasti:
Jos se oli RFSU:n liuskatesti, se tekee aina ja joka kerta noin. Testin ollessa märkä, näkyy hento punainen viiva joka sitten testin kuivuttua häviää. Eikä se, ainakaan mun tapauksessa, ole koskaan tarkoittanut raskautta.
Höpön löpön,testaamisesta kohta puol vuotta ja plussa selvästi näkyvissä aina vaan. Löysin nimitäin allaskaapista sen testiliuskan,nähtävästi roskiksesta pudonnut
 
Alkuperäinen kirjoittaja valitettavasti:
Jos se oli RFSU:n liuskatesti, se tekee aina ja joka kerta noin. Testin ollessa märkä, näkyy hento punainen viiva joka sitten testin kuivuttua häviää. Eikä se, ainakaan mun tapauksessa, ole koskaan tarkoittanut raskautta.
Kyllä mulla on ainakin tulos jäänyt näkyviin eikä se mihinkään ole kadonnut vaikka ois kulunut viikkoja.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kerppu:
Alkuperäinen kirjoittaja valitettavasti:
Jos se oli RFSU:n liuskatesti, se tekee aina ja joka kerta noin. Testin ollessa märkä, näkyy hento punainen viiva joka sitten testin kuivuttua häviää. Eikä se, ainakaan mun tapauksessa, ole koskaan tarkoittanut raskautta.
Kyllä mulla on ainakin tulos jäänyt näkyviin eikä se mihinkään ole kadonnut vaikka ois kulunut viikkoja.
Mä en ees tiedä miten kauan ne säilyy, roskiin ovat lähteneet saman päivän aikana. Kai jotkut niitä säilyttää... Mua jotenkin etoisi säilyttää pissatestiä :ashamed: .

Onnea AP:lle! :flower:
 
sama
Alkuperäinen kirjoittaja ei pidä paikkaansa:
Alkuperäinen kirjoittaja valitettavasti:
Jos se oli RFSU:n liuskatesti, se tekee aina ja joka kerta noin. Testin ollessa märkä, näkyy hento punainen viiva joka sitten testin kuivuttua häviää. Eikä se, ainakaan mun tapauksessa, ole koskaan tarkoittanut raskautta.
Höpön löpön,testaamisesta kohta puol vuotta ja plussa selvästi näkyvissä aina vaan. Löysin nimitäin allaskaapista sen testiliuskan,nähtävästi roskiksesta pudonnut
Niin se tulos säilyy jos on raskaana. Ap:llä oli käynyt juuri niinkuin mullakin, kun testi on märkä näkyy viiva, kun testi kuivuu viiva häivää. Eli testi on negatiivinen. Oikea plussa pysyy plussana :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ei pidä paikkaansa:
Alkuperäinen kirjoittaja valitettavasti:
Jos se oli RFSU:n liuskatesti, se tekee aina ja joka kerta noin. Testin ollessa märkä, näkyy hento punainen viiva joka sitten testin kuivuttua häviää. Eikä se, ainakaan mun tapauksessa, ole koskaan tarkoittanut raskautta.
Höpön löpön,testaamisesta kohta puol vuotta ja plussa selvästi näkyvissä aina vaan. Löysin nimitäin allaskaapista sen testiliuskan,nähtävästi roskiksesta pudonnut
Hänhän tarkoittikin jokaista testiä... Toki viiva jää näkyviin, jos raskaus on, mutta ei välttämättä muuten... Ehkä testausaikana tuo viiva värjäytyy hetkeksi punaiseksi värin kulkiessa siitä, mutta väri ei jää sitten siihen, jollei raskautta ole.
 
Kerppu harmailee ja poistuu
Alkuperäinen kirjoittaja Kirvash:
Alkuperäinen kirjoittaja Kerppu:
Alkuperäinen kirjoittaja valitettavasti:
Jos se oli RFSU:n liuskatesti, se tekee aina ja joka kerta noin. Testin ollessa märkä, näkyy hento punainen viiva joka sitten testin kuivuttua häviää. Eikä se, ainakaan mun tapauksessa, ole koskaan tarkoittanut raskautta.
Kyllä mulla on ainakin tulos jäänyt näkyviin eikä se mihinkään ole kadonnut vaikka ois kulunut viikkoja.
Mä en ees tiedä miten kauan ne säilyy, roskiin ovat lähteneet saman päivän aikana. Kai jotkut niitä säilyttää... Mua jotenkin etoisi säilyttää pissatestiä :ashamed: .

Onnea AP:lle! :flower:
Kyllä mulla on joskus unohtunut se testi peilikaapin päälle en sitä missään keittiön pöydällä olekaan säilönyt

 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja MIIA:
Oliko se RFSU.n testi? Mulla tuli rv 5 tosi hailukka viiva,viikon päästä kuitenkin oli vahva tummanpunainen viiva.

Tuli mieleen et voisko sulla olla vielä raskaushormoneja veressä niin paljon että näytti plussaa?
Mutta jos plussaa toivot niin peukutan että viiva siitä vahvistuisi!
Toi testi oli one step. Edelleen olen sitä mieltä, että jotakin siinä näkyy, mutta ei niin selvää, mitä vähän aikaa testin tekemisen jälkeen näin.
Täytyy yrittää unohtaa koko asia ja hakea lähiaikoina joku muu testi.
Ainakaan mä en ole ko testiin saanut haamuja ikinä, jos ei ole todellisesta plussasta ollut kyse! Tosin kerran vaan käyttänyt... Joten pikaisesti vaan uuta testiä kehiin!
Itseäni kyllä hirvittäis jos nyt plussa pamahtais, kun lapsiluku on nyt tässä ja se vauva myös pian 3kk. Ei kiitos mulle!
 
Mullakin on ollut viiva siinä vielä monesti vaikken ole ollut raskaana. Mutta kyllä se viiva on aina hävinnyt sen muutaman minuutin päästä jolloin vasta "saisi" katsoa tuloksen. Ja vaikka kuinka sitten pällistelee, niin ei siinä mitään viivaa ole enää.
 
ap
Ostin äskeisellä kauppareissulla Prismasta Pregent stick paketin ja pakkohan toiseen testiin oli heti pissiä :)
Tulos: mun silmiin näkyisi taas kalpea haamu. Näkyy vääntämättä ja kääntämättä, mutta ei ole kuitenkaan selvä haalea viiva. Mä en kestä... Mieheltä en kehtaa kysyä mielipidettä. Haluan kertoa sitten kun olen ihan varma asiasta, jos tässä nyt siis ikinä varmaksi pääsee ;)
Voiks teistä joku tulla meille katsomaan tota tikkua :O :) ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
Mullakin on ollut viiva siinä vielä monesti vaikken ole ollut raskaana. Mutta kyllä se viiva on aina hävinnyt sen muutaman minuutin päästä jolloin vasta "saisi" katsoa tuloksen. Ja vaikka kuinka sitten pällistelee, niin ei siinä mitään viivaa ole enää.
sama juttu. tai sitten silmät erottaa haaleanvaalean viivan, joka onkin viivanpaikka.

toivottavasti ap:lla viiva vahvistuu :heart:
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Voiks teistä joku tulla meille katsomaan tota tikkua :O :) ;)
Laita kuva!!!
No mä yritin jo aamulla ottaa kuvaa siitä aamuisesta tikusta, mutta en onnnistunut. Kuva meni ihan suttuiseksi, kun yritin pientä tikkua kuvata. Siitä ei siis ole mitään iloa :(
Tietääkö kukaan tuosta pregent stickistä, miten herkkä testi on?
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Voiks teistä joku tulla meille katsomaan tota tikkua :O :) ;)
Laita kuva!!!
No mä yritin jo aamulla ottaa kuvaa siitä aamuisesta tikusta, mutta en onnnistunut. Kuva meni ihan suttuiseksi, kun yritin pientä tikkua kuvata. Siitä ei siis ole mitään iloa :(
Tietääkö kukaan tuosta pregent stickistä, miten herkkä testi on?
onko teidän kamerassa eri asetuksia? jos sieltä löytyisi sellainen millä voi kuvata lähietäisyydeltä. yleensä siitä on merkkinä kukka tvs siinä valintakohdassa.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja elina:
miks ihmeess et voi näyttää miehelle? se varmaan näkis sen heti. tai sit ei. saisit selvyyden.
onko teillä monta lasta nyt?
No mies on nyt lenkillä :)
Ja siis en oikeasti viitsi herätellä toiveita, jos niitä ei ole...
Avoimet välit meillä on ja kaikesta puhutaan, mutta mies ei aina ymmärrä näitä naisten hössötyksiä liittyen esim. liian aikaiseen testaamiseen:)
Siitähän tosin tässä ei ole kyse, koska minulla ei ole vielä ollut ensimmäisiäkään menkkoja vauvan syntymän jälkeen.
 
hmmm
jos sul käytössä digikamera ni laita asetuksiin makro tai jos känny, ni siin usein kukan kuva ja + merkki, joissain kameroissa myös käytössä toi kukankuva, sillai saat otettua selkeitä lähikuvia!
 
ap
Tämä haamu ei kyllä ole mihinkään hävinnyt, toisin kuin se aamuinen. Edeleen haaleana tuossa näkyy. Pakko käyttää aamulla toinen testi tuosta pregent stick paketista ja katsoa, miltä silloin näyttää.
On tämä ihan huisin jännää. Jos nyt olen raskaana, niin pidän sitä kyllä melkoisena ihmeenä :)!
Jos aamullakin haamuilee, niin sitten mä alan tosisaan leikkimään tuon kameran kanssa ja yritän saada tänne kuvaa :O
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:
jos sul käytössä digikamera ni laita asetuksiin makro tai jos känny, ni siin usein kukan kuva ja + merkki, joissain kameroissa myös käytössä toi kukankuva, sillai saat otettua selkeitä lähikuvia!
Mä en nyt viitsi alkaa kameran kanssa temppuilemaan. Kun se mies tulee hetkenä minä hyvänsä lenkiltä. Toivottavasti olette aamulla jakamassa mielipiteitä kanssani, jos saan silloin kuvaa otettua. Kiitos vinkeistä kameran suhteen :)
 

Yhteistyössä