Siis hyi, mä en jaksa enää tota naapuria! Se on koko ajan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
käyttämässä meitä hyväkseen. Esim. kun näkee, että lähdemme autolla kauppaan, niin ponkaisee hilpeänä samalla kyydillä mukaan ja jos onkin menossa vähän eri suuntaan kuin me, niin käyttää meidät hänen asioilla siinä samalla. Ja toki pitää sitten hakea taksinkin samaa reittiä. Sitten se pistää meidät vahtimaan lapsiaan ja lähtee itse ties minne. Ilmoittaa vaan että "jätän nää tähän pihalle hetkeksi, meen käymään siellä ja täällä". Eikä me nyt voida jättää hänen 3,5v ja 5v vahtimatta, etenkin kun mullehan ne tulee valittamaan jos/kun on asiaa tai jotain hätänä/tarvitsee/tahtoo jotain.

Tuo naapuri on vielä ns. hankala tyyppi. Aina on joku savustuksen alla ja kun on taloyhtiön hallituksessa niin siellä jauhaa ja mustamaalaa niitä joista ei pidä. Mutta siis prkl. Ja minä oon niin nössö etten viitsi sanoa sille, että NYT ME EI KYLLÄ OTETA SUA KYYTIIN, KÄVELE TAI MEE TAKSILLA. En viitsi kun pelkään että siinä menis naapurisopu. :(

Seuraavan kerran kun jättää lapset pihalle sun vahdittaviksi, niin sano, et ootte just lähdössä ja jos jättää silti lapset, niin soita ls-viranomaiset paikalle ja lähdette vaikka kaupoille.

Jos ei oo pokkaa sanoa, että "me nyt kyllä ajateltiin mennä ihan oman perheen kanssa" tai "en nyt ehdi vahtimaan sinun lapsia" niin sitten ei ehkä kannata valittaa... Kyllä pitää sen verran pokkaa olla, että osaa pitää puoliaan!

Alkuperäinen kirjoittaja rasittava naapuri teillä;24000554:
Seuraavan kerran kun jättää lapset pihalle sun vahdittaviksi, niin sano, et ootte just lähdössä ja jos jättää silti lapset, niin soita ls-viranomaiset paikalle ja lähdette vaikka kaupoille.

No kerran oltiin oikeasti lähdössä ja sanoin tän sille naapurille. Yritti ensin saada lapsiaan meidän mukaan, mutta kun ei otettu ja perustelin että ollaan niin kauan ja mennään kauemmas jne, niin oli selkeästi kiukustuneen oloinen jonkin aikaa. Otti lapsensa mukaansa. Ehkä vähän läpinäkyvää jos joka kerta ollaan lähdössä johonkin kun hänkin ;) Aika usein nimittäin hänellä noita menoja, päivittäin melkein jättää lapset siihen mun vahdittavaksi.

Tämähän on vähän kuin tuo toinen eilinen ketju jossa ap tilitti ystävänsä pitkistä vierailuista ja mietti kuinka sanoa nätisti että kiitos mutta ei kiitos.

Joskus vaan on pakko sanoa vastaan. On ihmisiä, jotka hyväksikäyttää tossukoiden apua ilmaan mitään häpeilyä eikä ne muuten lopeta.

[QUOTE="xyz";24000578]Tämähän on vähän kuin tuo toinen eilinen ketju jossa ap tilitti ystävänsä pitkistä vierailuista ja mietti kuinka sanoa nätisti että kiitos mutta ei kiitos.

Joskus vaan on pakko sanoa vastaan. On ihmisiä, jotka hyväksikäyttää tossukoiden apua ilmaan mitään häpeilyä eikä ne muuten lopeta.[/QUOTE]

Ok, en ole sitä ketjua lukenutkaan. Ehkä löydän sen ja luen sen vastaukset... Taidan joo olla vähän tossukka. Pelkään hankaluuksia tuon kyseisen ihmisen kanssa... :(

Yhteistyössä