V
"vieras"
Vieras
käyttämässä meitä hyväkseen. Esim. kun näkee, että lähdemme autolla kauppaan, niin ponkaisee hilpeänä samalla kyydillä mukaan ja jos onkin menossa vähän eri suuntaan kuin me, niin käyttää meidät hänen asioilla siinä samalla. Ja toki pitää sitten hakea taksinkin samaa reittiä. Sitten se pistää meidät vahtimaan lapsiaan ja lähtee itse ties minne. Ilmoittaa vaan että "jätän nää tähän pihalle hetkeksi, meen käymään siellä ja täällä". Eikä me nyt voida jättää hänen 3,5v ja 5v vahtimatta, etenkin kun mullehan ne tulee valittamaan jos/kun on asiaa tai jotain hätänä/tarvitsee/tahtoo jotain.
Tuo naapuri on vielä ns. hankala tyyppi. Aina on joku savustuksen alla ja kun on taloyhtiön hallituksessa niin siellä jauhaa ja mustamaalaa niitä joista ei pidä. Mutta siis prkl. Ja minä oon niin nössö etten viitsi sanoa sille, että NYT ME EI KYLLÄ OTETA SUA KYYTIIN, KÄVELE TAI MEE TAKSILLA. En viitsi kun pelkään että siinä menis naapurisopu.
Tuo naapuri on vielä ns. hankala tyyppi. Aina on joku savustuksen alla ja kun on taloyhtiön hallituksessa niin siellä jauhaa ja mustamaalaa niitä joista ei pidä. Mutta siis prkl. Ja minä oon niin nössö etten viitsi sanoa sille, että NYT ME EI KYLLÄ OTETA SUA KYYTIIN, KÄVELE TAI MEE TAKSILLA. En viitsi kun pelkään että siinä menis naapurisopu.