"Vieras"
No minäpä mietin... Tottakai omat lapset. Sitä en toki missään vaiheessa kieltänyt. Jospa nyt avaisin sinulle, mistä näkökulmasta kirjoitin. En todellakaan ole millään tavalla katkera, eikä tässä tekstissä mielestäni katkeruutta ole. Minä olen ex-vaimo. Se nainen, jolla on kolme yhteistä lasta miehen kanssa, joka kenties voi olla jopa jonkun teistä uusi mies Minulla ja ex-miehelläni on asialliset välit ja olemme tekemisissä lasten asioista. Ex-miehelläni on myös uusi vaimo, joka on tullut kuvioon hyvin pian meidän eromme jälkeen. Minusta olisi kummallista ja tätä uutta naista kohtaan hyvin loukkaavaa, jos hengailisin entisen mieheni kanssa perheenä. Minä mieluusti annan hänelle tilaa, äitiyttä hän ei voi minulta viedä, mutta hän saa olla se entisen mieheni ykkösnainen ja yksi uusi turvallinen aikuinen lapsilleni. Näin ei pääsisi olemaan, jos yrittäisin leikkiä perhettä entisen mieheni kanssa ja siitä seuraisi, ettei ex-mieheni olisi onnellinen, joka väistämättä heijastuisi myös lapsiin.Ei se ole kynsin ja hampain kiinnipitämistä perheestä,jos ollaan jo EROTTU, ja ollaan silti ystävällisissä väleissä tekemisissä!
Miksi äiti ja isä eivät voisi olla normaalista erinäisisssä tilanteissa yhdessä mukana;esim. joulu, lasten synttärit jne? Aika katkeria kommentteja, niinkuin tämäkin.
Miksi sitä äitiä pitäisi millään lailla kiinnostaa joku 2kk kestänyt uusi suhde????
Lasten etu on nimenomaan se, että näkevät että isä ja äiti tulevat toimeen, ja molempia saa nähdä mahdollisimman paljon. Uusi suhde saattaa kaatua minä hetkenä hyvänsä, mutta miehen isyys ei häviä koskaan. Kumpi sinusta on tärkeämpi asia?2kk kestänyt suhde, vai omat lapset? NIin.
Mieti, MIETI.