Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 10:38 Kökkönen kirjoitti:en oo koskaan kuullutkaan ettei saistaitaa vaa monista se asento tuntua jotenkin hankalalta tai en tiedä mikä siinä on syynä sitte :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 10:39 baby2003 kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 10:38 Kökkönen kirjoitti:en oo koskaan kuullutkaan ettei saistaitaa vaa monista se asento tuntua jotenkin hankalalta tai en tiedä mikä siinä on syynä sitte :ashamed:
no mulle viimeraskaudesta neuvolassa sanottiin että sikiön syke hidastuu...
ja nyt luin yhdestä englannin kielisestä raskaus palstalta että selällään nukkumista pitäisi välttää 20vk jälkeen