Selällään nukkumisesta raskaana

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja baby2003
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sä huomaat sen kyllä itse! Se tuntuu tukalalta sitten, kun se ei ole suositeltavaa, eli vauva on niin iso, että painaa laskimoita yms. Kaikille sellaista huonoa oloa ei edes tule. Se riippuu siitä, missä asennossa ja millä korkeudella vauva on.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 10:38 Kökkönen kirjoitti:
en oo koskaan kuullutkaan ettei sais :o taitaa vaa monista se asento tuntua jotenkin hankalalta tai en tiedä mikä siinä on syynä sitte :ashamed:

no mulle viimeraskaudesta neuvolassa sanottiin että sikiön syke hidastuu...
ja nyt luin yhdestä englannin kielisestä raskaus palstalta että selällään nukkumista pitäisi välttää 20vk jälkeen
 
En tiiä saako vai ei mut ite en ole pystynyt olemaan selällään. Tiukkaa tehnyt jo normaalit tutkimukset. Saatettu joutua keskeyttämään välillä kun on meinannut lähteä taju. ja siis johtunut selällään makuusta ei muusta.
 
Ihmettelin tuota otsikkoa, joku on raskaana selällään nukkumisesta... Eiköhän siinä ole muutakin tehty kuin nukuttu, että on raskauduttu. ;) Sitten hokasin, kun luin koko jutun. =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 10:39 baby2003 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 10:38 Kökkönen kirjoitti:
en oo koskaan kuullutkaan ettei sais :o taitaa vaa monista se asento tuntua jotenkin hankalalta tai en tiedä mikä siinä on syynä sitte :ashamed:

no mulle viimeraskaudesta neuvolassa sanottiin että sikiön syke hidastuu...
ja nyt luin yhdestä englannin kielisestä raskaus palstalta että selällään nukkumista pitäisi välttää 20vk jälkeen

ai siin on semmonen. hyvä tietää toi :)
 

Yhteistyössä