Se oli niin noloa

Eestlanna Savanna

Aktiivinen jäsen
01.11.2007
38 773
0
36
Olimme kahvilassa kaikki ja esikoinen innostui heitämään astiat lattialle,ensiks meni kuppi ja lautanen,kaikki meni rikki :ashamed: mä pyysin anteeksi ja he tulivat siivomaan,sitten mä ostin lisää ja sitten taas noin 10 min päästä lensi lautanen..... :|
Joku tarjoilija tuli ja melkein huusi että ,,Hei NYT katsokaa vähän hei!!,,Olisi kyl pitänyt lähteä kesken ruokaa....arghhh :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja Tuplamamma2005:
Minkähän ikäisestä lapsesta on kyse?? Ja kiukutteliko vai mitä oikein tapahtui?
:o

Ei hän kiukutteli vaan teki noin,en tie voi olla että hän oli vai heikko sairalan jälkeen,mutta itse pyysi menemään ( 3v ja melkein 3kk)

ai te teette niinku lapset haluaa, ja pomolla ikää jo noinki paljon....

kannattaisko ihan oikeasti alkaa olemaan vanhempi, joka päättää asioista, voit nimittäin olla muuten vielä vai-keuk-sis-sa...

Aika pieni lapsi kyseessä ja lapset on tosi nopeita, ettei aina kyllä kerkiä tehdä mitään vaikka kuinka haluaisi. Jos toi käytös ei ole tapa niin eipä sitä aina ennakoida osaa.

(Itsekään en kyllä olisi lapselle mitään lisää ostanut. )

Eiköhän se ole kuitenkin lapsen vanhempien (tai kuka aikuinen sit lasten kans onkaan) asia pitää huoli siitä että lapset eivät käyttäydy miten tahansa kahvilassa tai ruokapaikassa.

Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Eiköhän se ole kuitenkin lapsen vanhempien (tai kuka aikuinen sit lasten kans onkaan) asia pitää huoli siitä että lapset eivät käyttäydy miten tahansa kahvilassa tai ruokapaikassa.

no kyll hän on melkein aina kiltti tai no,hmm...ei aina mut joskus :/ ja tommosta ei ollut ikinä,ehkä vahingossa vaan

Yhteistyössä