Kiva päivää lasten kans oli:)

Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mistähän ne lapset osaa kiusata toisen vanhemman ammatin perusteella, jos ei kotona opi vähän asenteita? Mun lapset ei kiusais ketään sillä perusteella et vanhempi on strippari.

no sitäpä juuri. että kaikki ihmiset ei ajattele näin, vaan on myös niitä jotka lukee puolitutun kanssa suutelemisenki huoraamiseksi. valitettavasti maailma on täynnä pipipäitä. mie annoin siittä omassa menneisyydessä koetun esimerkin, en siis moralisoinu mitenkään.

jos joku pipipää mua vaikka joskus koske tai mun lapsia,perhe, niin mä kosken 10kerta enemmän takaisin =)

en mä toi sanonut ees pahalla, mä en vaan itse koske ketään ja en tykkä jos joku mua koske, en jaksa vaan selittää enempää

Toivottavasti et yritä tuolla ostoksille viemisellä ja materiaalilla korvata puuttuvaa aikaasi, jota omien sanojesi mukaan ei tunnu nykyään lapsille riittävän tarpeeksi.

Lapset eivät tule sen onnellisemmiksi mitä enemmän rahaa pistät palamaan, tunti satukirjoja tai yhteisiä pelejä, luistelureissu äidin kanssa olisi varmaan ajanut asiansa jopa paremmin kuin ruudulla pyörivä elokuva ja kaupoissa juokseminen.

Näni juuri! Shopaholic-Savanna paikkaamassa puuttuvaa äitiyttään ostelemalla 3-ja 5-vuotiailleen koruja ja muuta krääsää, leffoista puhumattakaan. Vaikuttaa jo vähän Suri Cruise -tyyliseltä...;)

Alkuperäinen kirjoittaja ravintolapäällikkö joka palkkaisi Savannan:
Alkuperäinen kirjoittaja baarimikko:
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
kyllä mä tiedän, mut vielä kerran sanon sulle yritä sä viedä vauva vaikka onnellaan yöllä niin katsotaan mitä sulle portsari sano, nyt mä en puhuu tavallisesta baarista tai ruokaravintolasta

Sä et sitten millään taida tajuta mitä sulle yritetään selvittää. Mä en ottaisi noin huonosti alkoholilakia tuntevaa ihmistä töihin tarjoilijaksi.

Sä baarimikkona et varmaan työntekijöitä palkkaakaan. :D

Mistä sä tämän asian tiedät? Olenko mä kertonu mitenkään asemastani työpaikalla?

Alkuperäinen kirjoittaja nim:
Toivottavasti et yritä tuolla ostoksille viemisellä ja materiaalilla korvata puuttuvaa aikaasi, jota omien sanojesi mukaan ei tunnu nykyään lapsille riittävän tarpeeksi.

Lapset eivät tule sen onnellisemmiksi mitä enemmän rahaa pistät palamaan, tunti satukirjoja tai yhteisiä pelejä, luistelureissu äidin kanssa olisi varmaan ajanut asiansa jopa paremmin kuin ruudulla pyörivä elokuva ja kaupoissa juokseminen.

Näni juuri! Shopaholic-Savanna paikkaamassa puuttuvaa äitiyttään ostelemalla 3-ja 5-vuotiailleen koruja ja muuta krääsää, leffoista puhumattakaan. Vaikuttaa jo vähän Suri Cruise -tyyliseltä...;)

en muuten ole kauan shoppaillut mitään

Yhteistyössä