?
..
Vieras
Kai aikuinen ihminen saa ostaa mitä haluaa vai täältäkö sitä lupaa anotaan?! Onko siihen täällä oma lomake? Täh
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja se joku:Kaikki kiva liittyy Savannalla kuluttamiseen. Ja se mielestäni kertoo sen että ihiminen on jotenkin henkisesti vaillinen kun ei osaa "nauttia" mistään ilman rahankiertoa.
Sun mielestä....![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja se joku:Kaikki kiva liittyy Savannalla kuluttamiseen. Ja se mielestäni kertoo sen että ihiminen on jotenkin henkisesti vaillinen kun ei osaa "nauttia" mistään ilman rahankiertoa.
Sun mielestä....![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Milla:Alkuperäinen kirjoittaja se joku:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Mitä te ruikutatte, Savannalla ollu kiva päivä, siitä halusi kertoa.
Kaikki kiva liittyy Savannalla kuluttamiseen. Ja se mielestäni kertoo sen että ihiminen on jotenkin henkisesti vaillinen kun ei osaa "nauttia" mistään ilman rahankiertoa.
Kateus paistaa tänne asti!
Kivaa että oli kivaa Savanna =) Minä olen ollut koko päivän sisällä, huh :x
Alkuperäinen kirjoittaja acdc:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja se joku:Kaikki kiva liittyy Savannalla kuluttamiseen. Ja se mielestäni kertoo sen että ihiminen on jotenkin henkisesti vaillinen kun ei osaa "nauttia" mistään ilman rahankiertoa.
Sun mielestä....![]()
Onhan se niin, ettei kaikki ole ihan niin kuin pitää, tai normaalia, jos materia on kovin tärkeää elämässä. Ko henkilö tuntuu saavan onnellisen hetken vain ostamalla jotain kallista, ja sitten kertomalla sen täällä. Vikaa on päässä, säälin vain häntä.
Alkuperäinen kirjoittaja haa:Alkuperäinen kirjoittaja Milla:Alkuperäinen kirjoittaja se joku:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Mitä te ruikutatte, Savannalla ollu kiva päivä, siitä halusi kertoa.
Kaikki kiva liittyy Savannalla kuluttamiseen. Ja se mielestäni kertoo sen että ihiminen on jotenkin henkisesti vaillinen kun ei osaa "nauttia" mistään ilman rahankiertoa.
Aina vedetään tuo kateus-elementti esiin. Onko se niin vaikea ymmärtää, että kaikki eivät ole kateellisia? Ja silti voi ihmetellä toisen kulutushysteriaa. Itselläni on kaikki tarpeellinen, rahallisesti turvattu elämän, uusi telkkarikin, kun entinen hajosi, mutta onneni koen aivan muista asioista kuin ostamisesta ja omistamisesta!
Alkuperäinen kirjoittaja haa:Alkuperäinen kirjoittaja Milla:Alkuperäinen kirjoittaja se joku:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Mitä te ruikutatte, Savannalla ollu kiva päivä, siitä halusi kertoa.
Aina vedetään tuo kateus-elementti esiin. Onko se niin vaikea ymmärtää, että kaikki eivät ole kateellisia? Ja silti voi ihmetellä toisen kulutushysteriaa. Itselläni on kaikki tarpeellinen, rahallisesti turvattu elämän, uusi telkkarikin, kun entinen hajosi, mutta onneni koen aivan muista asioista kuin ostamisesta ja omistamisesta!
Alkuperäinen kirjoittaja -:Alkuperäinen kirjoittaja acdc:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja se joku:Kaikki kiva liittyy Savannalla kuluttamiseen. Ja se mielestäni kertoo sen että ihiminen on jotenkin henkisesti vaillinen kun ei osaa "nauttia" mistään ilman rahankiertoa.
Sun mielestä....![]()
Onhan se niin, ettei kaikki ole ihan niin kuin pitää, tai normaalia, jos materia on kovin tärkeää elämässä. Ko henkilö tuntuu saavan onnellisen hetken vain ostamalla jotain kallista, ja sitten kertomalla sen täällä. Vikaa on päässä, säälin vain häntä.
Sinunkin kannattaisi lukea avaus uudelleen. Siellä on mainittu muitakin asioita kuin shoppailu. Jostain kumman syystä jotkut vaan takertuu tähän shoppialuun.
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:ihan ammattilainen iso kokoinen kameran
Alkuperäinen kirjoittaja Beep:Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:ihan ammattilainen iso kokoinen kameran
Minkä kameran ostitte?
Alkuperäinen kirjoittaja Beep:Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:ihan ammattilainen iso kokoinen kameran
Minkä kameran ostitte?
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Beep:Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:ihan ammattilainen iso kokoinen kameran
Minkä kameran ostitte?
Sony järjestelmäkamera
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Beep:Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:ihan ammattilainen iso kokoinen kameran
Minkä kameran ostitte?
Sony järjestelmäkamera
Alkuperäinen kirjoittaja Beep:Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Beep:Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:ihan ammattilainen iso kokoinen kameran
Minkä kameran ostitte?
Sony järjestelmäkamera
Malli myös!
Mulla on Canonin järkkäri.
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Beep:Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Beep:Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:ihan ammattilainen iso kokoinen kameran
Minkä kameran ostitte?
Sony järjestelmäkamera
Malli myös!
Mulla on Canonin järkkäri.
alpha 330 kit
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Savanna se kirjoittaa koko ajan vaan huonompaa suomen kieltä. Vaikka luulisi sen menevän toisinpäin.