taas hieno päivää perheen kans oli, nyt jopa väsyttää

Kiva kuulla , etta paivasi oli onnistunut. Meilla on viikonloppu meni urheilun parissa(fudista ja uintia). Nuorimmalla pojalla oli uimakisat Espoonlahdessa. Alitti sm-uinteihin oikeuttavia aikoja. Tosi upeaa.

Vanhimmalla likalla alkaa viimeinen kirjoitusviikko ensi viikolla, ahkeroinut kuin hullu.

Kuluttamaan en ole kauheasti kerennyt viikonloppuna, ensi viikolla kyllakin

:wave: Olen viela 4 pv lomalla ensi viikolla, yritan saada opiskelujuttuni siihen malliin, etta voin luovuttaa ensi viikolla.

Jaa, minä tykkään Savannasta! Ja jos hällä on rahaa, niin eikö hän saa ostella tavaraa? Ostakoon omilla rahoillaan mitä lystää!!! Hassua kyllä, Savanna ei ole ikinä ollut ilkeä kenellekään, minä en ole ainakaan huomannut! Eikö ole kummallista...? Suurin osa palstalaisista kyllä kettuilee Savannalle, miksi? Tuntuu olevan hyvä äiti, ja menestyy elämässä. Sekö on teiltä muilta pois? Ääh, kateellisuutta se vaan on, myöntäkää pois.

Meilläkin oli kiva päivä:) Ensin käytiin tallilla heppoja hoitamassa ja ratsastamassa ja sitten mentiin "viidakko seikkailuun" botaniseen puutarhaan, jossa tehtiin piknik. Sitten likaset lapset kylpyyn, jossa saivat maalata saippuasormiväreillä kaakeliseiniin. Muuten oli tavallinen sunnuntai. Mutta kyllä tuo ulkoilma väsyttää!

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja se joku:
Kaikki kiva liittyy Savannalla kuluttamiseen. Ja se mielestäni kertoo sen että ihiminen on jotenkin henkisesti vaillinen kun ei osaa "nauttia" mistään ilman rahankiertoa.

Sun mielestä.... :whistle:

Onhan se niin, ettei kaikki ole ihan niin kuin pitää, tai normaalia, jos materia on kovin tärkeää elämässä. Ko henkilö tuntuu saavan onnellisen hetken vain ostamalla jotain kallista, ja sitten kertomalla sen täällä. Vikaa on päässä, säälin vain häntä.

Alkuperäinen kirjoittaja Milla:
Mitä te ruikutatte, Savannalla ollu kiva päivä, siitä halusi kertoa.

Kaikki kiva liittyy Savannalla kuluttamiseen. Ja se mielestäni kertoo sen että ihiminen on jotenkin henkisesti vaillinen kun ei osaa "nauttia" mistään ilman rahankiertoa.

Kateus paistaa tänne asti! :D

Kivaa että oli kivaa Savanna =) Minä olen ollut koko päivän sisällä, huh :x

Aina vedetään tuo kateus-elementti esiin. Onko se niin vaikea ymmärtää, että kaikki eivät ole kateellisia? Ja silti voi ihmetellä toisen kulutushysteriaa. Itselläni on kaikki tarpeellinen, rahallisesti turvattu elämän, uusi telkkarikin, kun entinen hajosi, mutta onneni koen aivan muista asioista kuin ostamisesta ja omistamisesta!

Alkuperäinen kirjoittaja acdc:

Onhan se niin, ettei kaikki ole ihan niin kuin pitää, tai normaalia, jos materia on kovin tärkeää elämässä. Ko henkilö tuntuu saavan onnellisen hetken vain ostamalla jotain kallista, ja sitten kertomalla sen täällä. Vikaa on päässä, säälin vain häntä.

Sinunkin kannattaisi lukea avaus uudelleen. Siellä on mainittu muitakin asioita kuin shoppailu. Jostain kumman syystä jotkut vaan takertuu tähän shoppialuun.

Alkuperäinen kirjoittaja haa:

Aina vedetään tuo kateus-elementti esiin. Onko se niin vaikea ymmärtää, että kaikki eivät ole kateellisia? Ja silti voi ihmetellä toisen kulutushysteriaa. Itselläni on kaikki tarpeellinen, rahallisesti turvattu elämän, uusi telkkarikin, kun entinen hajosi, mutta onneni koen aivan muista asioista kuin ostamisesta ja omistamisesta!

Häh, mitä kulutushysteriaa? Onko sulla itselläsi kamera? Jos on niin häpeä, kulutushysteriasi kanssa! Videokamera? Hyi sinua! Uusi telkkari, voi hitsi, ettäs kehtaat... Mikset asu mutahökkelissä, ja katsele tähtitaivasta, ilman materiaa???

Alkuperäinen kirjoittaja haa:

Wau, sulla on uus telkkari :D Voit katsella salkkareita ja olla onnellinen. Kateudesta sanotaan siksi, että ihmiset äityy aina kovin ilkeäksi.

Alkuperäinen kirjoittaja -:
Alkuperäinen kirjoittaja acdc:

Sinunkin kannattaisi lukea avaus uudelleen. Siellä on mainittu muitakin asioita kuin shoppailu. Jostain kumman syystä jotkut vaan takertuu tähän shoppialuun.

Pölö mikä pölö, kyllähän minä luin. Trkoitin yleisemmin, aina tulee ensin se ostaminen, sitten saattaa joskus jotain muutakin. Mutta kova on tarve tulla kertomaan miten ostaa sitä ja tätä. Typerää, todella typerää, lapsellistakin, kuten joku jo tuolla mainitsi! ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja Beep:
Alkuperäinen kirjoittaja Beep:
ihan ammattilainen iso kokoinen kameran

Minkä kameran ostitte?

Sony järjestelmäkamera

Malli myös!

Mulla on Canonin järkkäri.

alpha 330 kit

:wave:

Meilläkin oli ihana päivä, aurinkoa lasten leikkejä, naapurien kanssa seurustelua, puutarhan hoitoa ja parisuhteen hoitoa (pikaiset sohvalla kun kuopus nukkui ja isompi oli pihalla kaverinsa kanssa) - tekipä terää ;) Ai niin ja kyllähän mäkin shoppailin- ostin ihania kukkia pihalle ja parvekkeelle :)