taas hieno päivää perheen kans oli, nyt jopa väsyttää

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja just:
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja jjj:
siis mä en ole tavara nähnyt? Kyllä mä siitä kuule olen nähnyt, jos tarkoitat köyhyys niin mun perhe ei ollut siitä luokkaa ikinä, mä olen varma kun mun äiti vaan shoppailu hullu =)

Ihan sama kuka äitis on mutta huonosta suomesta päätellen oot eestiläinen, ja ohjelmassakin sanottiin että te kuolaatte nyt kaiken tavaran perään kun nyt on kaikkea tarjolla, ja ette ole vielä tottuneet siihen.
Eihän sun kaltasia ihmisiä suomessa kasva, meillä on kaikkea ollut aina esillä, on totuttu että joka paikka pursuaa tavaraa.

hmm... en mä kyllä sellaista muista ettei jotain ollut mikä on suomessa, kun esim olin pieni, siis ihan samat tavarat oli, ehkä sä tarkoitat kun mun äiti oli pieni niin silloin ei ollut mitään kaikki oli vaikea saada jopa sukat, mut mun aikana oli kyllä jo kaikki ja ihan samalaista, olin 13v kun tänne tulin ja en huomannut minkäläistä eroa, paitsi että ei ollut hyviä vaateita täällä, mun mielestäni Virossa on vaan nuorille parempi valikoima tai ehkä Virolaisten pukeutumis tyyli on eri

Siis olitko oikeasti 13v kun muutit tänne ,höh mä olin 12v nyt 28v ja mä puhun täydellisesti Suomea.Ihmettelen kyllä kovasti miten pärjäsit kouluissa,vai ootko todellinen ihminen ollenkaan.Jä mä oon siis kans Virosta.

Tätä minäkin ihmettelen. Itse oli 19v kun Suomeen muutiin ja nyt täytän kohta 30v. Ja minusta Savannan suomenkielen taido on todella huono. Varsinkin, kun hän on todennäköisesti käynyt Suomessa kouluakin?

siis mitä ihmettä te valitatte, minusta hän kirjoittaa suomea täysin ymmärrettävästi, ei täydellisesti, mutta hyvin kuitenkin. Olen ymmärtänyt että savannan äidinkieli on venäjä? Eestiä äidinkielenään puhuvan on varmasti huomattavasti helpompaa oppia suomen kieltä kuin venäjänkielisen :)

En rikko näppäimiä pois.... opettele edes suomen kieli kerran olet niin helvetisti suomalainen. Ei tosta sun mongerruksesta saa edes mitää selvää. Tuu sit uudestaa huutelee ku osaat!

Alkuperäinen kirjoittaja fin:
Niin enkä mä tiedä mikä on sellaista mikä ei Suomessa oli oli silloin Virossa tai silloin kun mä tänne lähdin, niin kuin vielä kerran sanon, musta tuntu jopa Virossa enemmän kivoja tuotteita kun täällä, jos puhua vaateista ei täällä mitään ole, mut jos puhua kalusteista niin mä mielelläni ostan kotimaista, eli suomalaista.... mä en tajua miks te aina puhutte suomi, suomi, suomi, ei täällä ole mitään, kun jysk, ikea, hm, seppälä jotka ovat joka paikassa, no muutkin kauppaat (vähän) menkää vaikka jonnekin ulkoimaille niin siellä mä ymmärrän on shoppailu paratiisi, mut ei todellakaan suomessa, ei suomessa ole melkein mitään vaan kaikki sama, se on mun mielipite

No mene ihmeessä takasin viroon!! ei sua täällä kukaan kaipaa, ja kerran tää on niin paska maa, nii luulis olevan jo menos takas ihanaiseen viroon! Mua vituttaa ku tänne pääsee kaikenmaailman hihhulit asumaan (ei ees tarvis ku viro niin hemmetin hyvä paikka) MUTTA et sit kehdataan viel vittu valittaa miten huonosti asiat suomessa on!!!!!

:laugh: menenkö mä kauppojen takia sinne? Tiedätkö mitä että mä olen itsekin puoliks suomalainen miks tänne tulinkin asumaan? Vai ei se ole sulle tuttu asia...niin ja vielä jos niin ärsyttää kaikki, niin ostaa itselle vene saa nyt citymarketista vain 49 sellainen pumputtava ja menee jonnekin saarelle asumaan yksin, ei siellä ketään ole ;)

Syö ryssänpuolikas pääs!! miks vitus ostasin kumiveneen, ku meijän paatissakin on soutuvene ihan vaan pelastusveneenä. Mä sentään olen asunut suomessa aina ja mun isoisät on taistellu sodassa! Joten mieti nyt virolainen mitä suustas auot!

Onko sulla telkkarikin, mistä tulee dokumentteja? Lopeta jo toi itsesi nolaaminen.

En rikko näppäimiä pois.... opettele edes suomen kieli kerran olet niin helvetisti suomalainen. Ei tosta sun mongerruksesta saa edes mitää selvää. Tuu sit uudestaa huutelee ku osaat!

En mä kiitos haluakaan olla ihan suomalainen, mulle kelpaa se kuka olen nyt, niin ja mä en kyllä huuta, mä kirjoitan, et sä kuullut varma ikinä mun huutaminen, vai kuuletko äänet jo palstan kautta, ööö....
niin ja sä tulee lyömään näppäimiä kun vähän rauhoitat, ota vaikka paperipussi ja hengittä sinne sekä laske kolmeen sen jälkeen vielä

En mä kiitos haluakaan olla ihan suomalainen, mulle kelpaa se kuka olen nyt, niin ja mä en kyllä huuta, mä kirjoitan, et sä kuullut varma ikinä mun huutaminen, vai kuuletko äänet jo palstan kautta, ööö....
niin ja sä tulee lyömään näppäimiä kun vähän rauhoitat, ota vaikka paperipussi ja hengittä sinne sekä laske kolmeen sen jälkeen vielä

Sönkkö sönkkö sönkkö, sama suomeks?

Miks sä tollasen kameran menit ostamaan? "ammattilaisten kamara" hah. Mulla on CANON EOS 7D + 15-85 IS KIT enkä ikipäivänä sanois Sonyn kameroita ammattilaiskameroiksi, heh. Sua on huijattu, ihan peruskamerahan toi on.

Alkuperäinen kirjoittaja oisit ostanu paremman:
Miks sä tollasen kameran menit ostamaan? "ammattilaisten kamara" hah. Mulla on CANON EOS 7D + 15-85 IS KIT enkä ikipäivänä sanois Sonyn kameroita ammattilaiskameroiksi, heh. Sua on huijattu, ihan peruskamerahan toi on.

kyllä mun mies ymmärrä noissa, ei se ole sen parempaa

No joo, kyllähän sä tolla varmaan ihan ok perusettiä saat otettua. Mut jos on tarkka kuvan laadusta ja kameran optiikasta, niin tollasella sonylla ei pitkälle pötkitä.

Alkuperäinen kirjoittaja heh:

No joo, kyllähän sä tolla varmaan ihan ok perusettiä saat otettua. Mut jos on tarkka kuvan laadusta ja kameran optiikasta, niin tollasella sonylla ei pitkälle pötkitä.

no jos niin tarkaan olisin/olisimme niin varmasti olisin ostettu sen vain, mut vielä kerran ei se sen parempaa ole