Kiva päivää lasten kans oli:)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Meinasitko tehä noita hommia vielä sittenkin kun lapset on koulussa? Mietin vaan, että mahtavat joutua kiusatuksi, niin ikävää kuin se onkin.

no mistä ne lapset tietäis kiusata savannan lapsia? tuskin sillä otsassa lukee ammatti.
Töissä on työnimellä,erilaisilla rooliasuilla ja peruukeilla. toki jonkun isi saattaa silti käydä katsomassa just savannaa, mutta kuinka moni siitä sitten kehtaa lapsilleen puhua?

Tokihan ihmiset juoruilee keskenään ja jutut leviää. Valitettavasti myös lasten korviin. Ja lapset ovat kuitenkin aika julmia näissä asioissa.

Alkuperäinen kirjoittaja baarimikko:
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
kyllä mä tiedän, mut vielä kerran sanon sulle yritä sä viedä vauva vaikka onnellaan yöllä niin katsotaan mitä sulle portsari sano, nyt mä en puhuu tavallisesta baarista tai ruokaravintolasta

Sä et sitten millään taida tajuta mitä sulle yritetään selvittää. Mä en ottaisi noin huonosti alkoholilakia tuntevaa ihmistä töihin tarjoilijaksi.

en varma tajua, koska yks sanoi mulle että ota lapset sinne töihin missä se noin sanotusti k18show, niin kerro mulle vaan pääsevätkö sinne 3ja5vuottiaat siitä katsomaan, kysymys nyt ei vaan ole alkoholista ja sen lakista

Alkuperäinen kirjoittaja Pia:
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Teidän päivä on sitten ollut vähän eri maata kuin meidän :D
Ylös klo 7
Aamupalaa, vispipuuroa ja leipää, maitoa
Suihku, lapset viihdytti itseään sutimalla kylppärin peiliä multa unohtuneilla maalisudeilla ja kuuralla juuriharjalla suihkun lattiaa.
Rasvausta ja hiustenlaittoa.
Tuli aamukahvivieras, lasten isä ois tullut yllätysvisiitille ja suuttui kun mullakin on elämä.
Mä tein vanhasta puulaatikosta nukelle pinnasängyn, lapset leikki nukeilla.
Lounaaksi kinkkukiusausta.
Pienempi nukahti, mä katsoin Kotikatua ja opetin isompaa kutomaan.
Nyt leikkivät taas nukeilla, mä varaan teatterilippuja perjantaiksi.

Illan ohjelma taitaa jatkua suht samaan tahtiin. Mä mietin mitä tekisin makkarasta ruoaksi :xmas:

Mitä sinä yrität tällä sanoa?? Onks toi jotenki parempi tapa viettää päivää vai wtf?

Mä sanoin, että aika erilainen päivä meillä Savannan kanssa.
Meillä onkin nuorempi edelleen vesirokon takia kuumeessa, siksi ei olla edes ulkoiltu, mikä on varsin poikkeuksellista ja ikävää meille :flower:

Meinasitko tehä noita hommia vielä sittenkin kun lapset on koulussa? Mietin vaan, että mahtavat joutua kiusatuksi, niin ikävää kuin se onkin.

no mistä ne lapset tietäis kiusata savannan lapsia? tuskin sillä otsassa lukee ammatti.
Töissä on työnimellä,erilaisilla rooliasuilla ja peruukeilla. toki jonkun isi saattaa silti käydä katsomassa just savannaa, mutta kuinka moni siitä sitten kehtaa lapsilleen puhua?

Tokihan ihmiset juoruilee keskenään ja jutut leviää. Valitettavasti myös lasten korviin. Ja lapset ovat kuitenkin aika julmia näissä asioissa.

tuskin hei, kukas järkevä sano lapsille että toi äiti on strippari, ei sinne käy kun miehiä, hei haloo, mä tunnen monia strippareita kenellä kouluikäisiä lapsia ja tuskin edes lapset tietävät, mut vaikka jos niin mitä sitten, miks mun pitää tehdä töitä mikä mä ujostelen tehdä

tuskin hei, kukas järkevä sano lapsille että toi äiti on strippari, ei sinne käy kun miehiä, hei haloo, mä tunnen monia strippareita kenellä kouluikäisiä lapsia ja tuskin edes lapset tietävät, mut vaikka jos niin mitä sitten, miks mun pitää tehdä töitä mikä mä ujostelen tehdä

Onko kaikki ihmiset järkeviä? Eivät ole.

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:

Onko kaikki ihmiset järkeviä? Eivät ole.

eivät

Lähdettiin jo aamulla pois mentiin ensiks syömään ravintolaan, sitten shoppailemaan vähän leluja, sitten elokuviin katsomaan alvin ja pikkuoravat, nyt sitten toinenkin elokuva katsoimme, sitten olimme vielä sen jälkeenkin ravintolassa, sekä mies oli kans, olimme myös Skanssissa shoppailemassa ja kävimme kahvilassa, tänään meni 435 , no mä ostin vähän vaatteitakin itselle ja koruja lapsille mitä he halusivat.
Sitten aamulla mulle myös soitti mun yks pomoista ja kerroi mulle uutisisa että perjantaina on minulla keikka ja hän tulee mua hakemaan, pitää esintyä yhdessä ravintolassa, palkka on ok ja heti sen jälkeen meillä vip biilet, myös saan ilmaiseks oma hotelli huone ja aamiainen sekä muuten kaikki juomat ja ruokaa ilmaista, kuulosti kyllä hyvältä =)

Toivottavasti et yritä tuolla ostoksille viemisellä ja materiaalilla korvata puuttuvaa aikaasi, jota omien sanojesi mukaan ei tunnu nykyään lapsille riittävän tarpeeksi.

Lapset eivät tule sen onnellisemmiksi mitä enemmän rahaa pistät palamaan, tunti satukirjoja tai yhteisiä pelejä, luistelureissu äidin kanssa olisi varmaan ajanut asiansa jopa paremmin kuin ruudulla pyörivä elokuva ja kaupoissa juokseminen.

niimpä. Parkin kentällä on aivan loistava jää ja sehän on siinä "matkan varrellakin" :D tai sitten pulkkamäki ruissalossa kun sielläkin kerranki on kunnolla LUNTA! :heart:

valitettavasti tunnen useitaki semmosia ihmisiä omasta menneisyyestäni jotka kyllä kokivat tärkeäksi kertoa useillekki lapsille mimmosia heiän äitinsä olivat (huoria, jakorasioita, hulluja, rikollisia, ihan mitä vaan mieleen juolahti) jotenka en epäile yhtään etteikö löydy myös semmosta ihmistä joka kertois myös siun tytöille että mitä työtä sie teet tai olet tehny työkses :/

ja älä käsitä minnuu väärin nyt, en ole moralisoimassa, kunhan toin vaan tuon pointin esille.

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:

valitettavasti tunnen useitaki semmosia ihmisiä omasta menneisyyestäni jotka kyllä kokivat tärkeäksi kertoa useillekki lapsille mimmosia heiän äitinsä olivat (huoria, jakorasioita, hulluja, rikollisia, ihan mitä vaan mieleen juolahti) jotenka en epäile yhtään etteikö löydy myös semmosta ihmistä joka kertois myös siun tytöille että mitä työtä sie teet tai olet tehny työkses :/

ja älä käsitä minnuu väärin nyt, en ole moralisoimassa, kunhan toin vaan tuon pointin esille.

No en mä sitten voi hei mitään tehdä, mä en kuitenkin jonkun pas*an takia jaksa lopeta hommia tai tehdä mistä joku muu tykkää, kyllä mä osaan lapsista kasvata vahvoja persoonia kuin itsekin olen, mä en välitä melkein kenestä mitä mulle joku sano, kun mun elämään ei kuulu kun lapset, mies, vanhemmat ja mun hyvät ystävät, muista ei niin väliä

Alkuperäinen kirjoittaja jeps:
ota hei lapset perjantaina mukaan töihin, mullakin on välillä lapset duunissa. onhan se hyvä oppia, mistä ne lelurahat tulee, että ei se raha puussa kasva.

Teillä ei ikinä kenellä mitään ole positiivista mulle sanoa, valitettavasti en pystyy lasten edessä tanssimaan ja on laitonta viedä lapset ravintolaan.
Mä teen show vähissä vaateissa mutten riisu kokonaan, mulle tulee blondi lyhyt suoraa peruukki ja pitkät tosi pitkät ripset voin muuten kuva laita ripseista, ostin 2kpl mut en osaa päättä minkäläiset laitan =)

Ei ole laitonta viedä lapsia ravintolaan.

Alkuperäinen kirjoittaja jeps:
ota hei lapset perjantaina mukaan töihin, mullakin on välillä lapset duunissa. onhan se hyvä oppia, mistä ne lelurahat tulee, että ei se raha puussa kasva.

Teillä ei ikinä kenellä mitään ole positiivista mulle sanoa, valitettavasti en pystyy lasten edessä tanssimaan ja on laitonta viedä lapset ravintolaan.
Mä teen show vähissä vaateissa mutten riisu kokonaan, mulle tulee blondi lyhyt suoraa peruukki ja pitkät tosi pitkät ripset voin muuten kuva laita ripseista, ostin 2kpl mut en osaa päättä minkäläiset laitan =)

Ei ole laitonta viedä lapsia ravintolaan/baariin.

ihan siis mihinkään muuhun kantaa ottamatta, niin leikitkö sää ikinä ap lastesi kanssa ? ts oletko heidän kans ikinä muuten läsnä kuin shoppailureissuilla.
tuntuu etä aina olet joko töissä tai koneella hoitamassa asioita ja äitis on lasten kans tai sitten olette käyny just shoppaamas.

ihan siis mihinkään muuhun kantaa ottamatta, niin leikitkö sää ikinä ap lastesi kanssa ? ts oletko heidän kans ikinä muuten läsnä kuin shoppailureissuilla.
tuntuu etä aina olet joko töissä tai koneella hoitamassa asioita ja äitis on lasten kans tai sitten olette käyny just shoppaamas.

tänään olin heidän kans 9-12asti, sitten menin koneelle, tein paperi hommia nyt teen tilaus ja samalla palstailen, illalla teemme miehen kans paperit kuntoon yrityksen varten ja sitten mä teen hyvää illallinen, syödään yhdessä ja pelataan yks peli k3

niin no tarkoitinkin sitä juuri, että fakta on että ihmiset juoruaa ja jutut kantautuu lasten korviin. Ja melkein väistämättömältä tuntuu että lapsia kiusataan jos selviää että äiti on strippari. Ja saa olla tosi vahva lapsi ja tosi hyvällä minäkuvalla varustettu, että se ei jollakin tapaa vaikuttaisi.
Kannattaa tosiaan miettiä, ei ole kuitenkaan kyse vaan SINUN mielekkäästä työstä ja illanvietoista vaan siitä kuinka se mahdollisesti sun lapsiin vaikuttaa

Alkuperäinen kirjoittaja baarimikko:
kyllä mä tiedän, mut vielä kerran sanon sulle yritä sä viedä vauva vaikka onnellaan yöllä niin katsotaan mitä sulle portsari sano, nyt mä en puhuu tavallisesta baarista tai ruokaravintolasta

Sä et sitten millään taida tajuta mitä sulle yritetään selvittää. Mä en ottaisi noin huonosti alkoholilakia tuntevaa ihmistä töihin tarjoilijaksi.

Sä baarimikkona et varmaan työntekijöitä palkkaakaan. :D

Mistähän ne lapset osaa kiusata toisen vanhemman ammatin perusteella, jos ei kotona opi vähän asenteita? Mun lapset ei kiusais ketään sillä perusteella et vanhempi on strippari.

Mistähän ne lapset osaa kiusata toisen vanhemman ammatin perusteella, jos ei kotona opi vähän asenteita? Mun lapset ei kiusais ketään sillä perusteella et vanhempi on strippari.

Asenteet toki opitaan kotona. Lapsilla vaan tuntuu joukossa tyhmyys tiivistyvän.

Mä muistan elävästi, kuinka mun luokalta kahta tyttöä armottomasti kiusattiin, koska niiden isät oli opettajia.
Toisella on tänäkin päivänä kaikki hyvin (sen isä kävi luokan edessä pari kertaa karjumassa ja teki muutaman "kotikäynnin" ja kiusaus loppui).
Toinen joutui jo ala-asteella kuukausiksi sairaalaan anoreksian hoitoon (muistan siksi hyvin, kun oltiin ihan hyviä kavereita), ei toipunut missään vaiheessa kuntoon ja tappoi itsensä lukiossa.

Mutta siis vanhempien ammattien takia kiusattiin.

Munkin tyttärille räävitään päätä jo päiväkodissa niiden isän ammatin takia.

Lapset vaan on julmia, tuskin enää siinä vaiheessa, kun kiusaaminen on aloitettu, on väliä sillä, mistä ne asenteet ovat alunperin lähteneet.

Alkuperäinen kirjoittaja ....:
niin no tarkoitinkin sitä juuri, että fakta on että ihmiset juoruaa ja jutut kantautuu lasten korviin. Ja melkein väistämättömältä tuntuu että lapsia kiusataan jos selviää että äiti on strippari. Ja saa olla tosi vahva lapsi ja tosi hyvällä minäkuvalla varustettu, että se ei jollakin tapaa vaikuttaisi.
Kannattaa tosiaan miettiä, ei ole kuitenkaan kyse vaan SINUN mielekkäästä työstä ja illanvietoista vaan siitä kuinka se mahdollisesti sun lapsiin vaikuttaa

no tätä mieki tarkotin enkä sitä että pitäis elää joidenki toisten mielipiteiden mukaan...

no sitäpä juuri. että kaikki ihmiset ei ajattele näin, vaan on myös niitä jotka lukee puolitutun kanssa suutelemisenki huoraamiseksi. valitettavasti maailma on täynnä pipipäitä. mie annoin siittä omassa menneisyydessä koetun esimerkin, en siis moralisoinu mitenkään.

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:

no sitäpä juuri. että kaikki ihmiset ei ajattele näin, vaan on myös niitä jotka lukee puolitutun kanssa suutelemisenki huoraamiseksi. valitettavasti maailma on täynnä pipipäitä. mie annoin siittä omassa menneisyydessä koetun esimerkin, en siis moralisoinu mitenkään.

jos joku pipipää mua vaikka joskus koske tai mun lapsia,perhe, niin mä kosken 10kerta enemmän takaisin =)

Yhteistyössä