Sain äsken jonkun ihme raivokohtauksen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vakkari harmautuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vakkari harmautuu

Vieras
Pyysin eilen miestäni laittamaan tiskit koska oli jättänyt pihvit kastikkeineen märäntymään tiskialtaaseen eikä roskiin mihin kuuluvat ja mies lupasikin laittaa ne tänään. No eipä ollut vieläkään laittanut vaan lähti takas töihin ja mä sitten mitään sanomatta aloin laittamaan niitä. toi lapsi oli repiny vaipan pois ja juoksi päättömästi karkuun kun koitin saada uutta vaippaa sille. No pitkän taisteklun jälkeen sain vaipan sen päälle ja lapsi joutu arestiin hetkeks miettimään tekosiaan. Mä jatkoin tiskien laittoa ja yhtäkkiä mulla vaan meni loputki hermot ja paiskasin lautaskasan leviäks pöydälle ja aloin ihan hysteerisesti parkumaan ja sen jälkeen ei ollu enää mikään hyvin. :ashamed:
menin saunaan ja huusin kurkku suorana ihan kaikkea mitä ikinä mieleen tuli haukuin kaikki naapureita myöden ja sitte tajusin et olis varmaan syytä ryhdistäytyä.
Siivilä oli keittiön lattialla palasina ja tiskialtaassa yks lautanen rikki.
En tajua mikä muhun meni. Olen viimäsilläni raskaana mutta ei kai se ole mikään syy saada tollasia ihme raivareita. Itsekkin pelästyin kun ei tollasta ennen oo tullu.

HUOM!: Lapsi oli koko ajan huoneessaan eikä keittiöstä kuulu sinne huoneeseen kovakaan meteli. Ja sauna vielä kauempana kuin keittiö eli lapsella ei raivarista ole tietoo.. Onneksi :ashamed:

Kiitos kun sain purata tän tänne nyt on paremppi mieli ja ainakin tyynempi...

Mä voisin vaikka lyödä vetoa että hormonit+miehen typerä käytös laukaisi tuon raivokohtauksen.
Mää raivostuin poikaa odottaessa millon mistäkin ja kiljuin tuola pihalla kitarisat vilkkuen :ashamed:

Lisättäen vielä että vaikka mies näki että laitoin roskiin uuden pussin niin kummasti jäi tiskipöydälle noi vanukas purkitkin... Mitkä ovat muuten tasan siellä niin kauan että joku muu ne sieltä korjaa roskiin...

Yhteistyössä