Se oli mun viimeinen kauppa reissu esikoisen kanssa!!!

Eestlanna Savanna

Aktiivinen jäsen
01.11.2007
38 773
0
36
Hänellä on niin paha uhma päällä,että mä en enää jaksa,hän lyö mua,potki hän huuta että kaikki katso,hän makaa lattialla jos mä en ostaa mitä hän halua.Tänään mä otin häntä syyliin jo ja ajattelin viedä syömään mutta hän kuikuteli kuitenkin niin paljon että mun olisi pitänyt laita häntä lattialle mutta hän lensi mun syylistä koska potki mua ja joku hermo meni käsillä poiki että mä en pystynyt pitää häntä ja hän sai iso kyhmy mutta kiukuteli taas ja jopa vartija tuli ja kysyi onko kaikki hyvin? |O Voi ei miten noloa |O |O mä en sinne enää ikinä mee ja muuten mitä mun pitäisi tehdä miten toimia kun hän on sellainen ja huomasin että sellaista on aina kun hän on mummin luona hän tulee sieltä kun villi eläin kun mummi aina tekee hänelle kaikki mitä hän halua,väsynyt :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Rinsessa-Ryysynen:
Toivottavasti et kuitenkaan antanut periksi :o
VINKKI: jätä seuraavan kerran kaupan lattialle yksin huutamaan... :saint:

kyllä mutta kaikki heti tulevat kysymään häntä ,missä sun äiti,tänään mä lulin että jotain mä teen hänen kanssa sielä kauppassa :ashamed:

Meillä on välillä samaa ton 4vuotiaan tytön kans. Ei kyl koskaan osteta sellasta mitä ei olla aikasemmin tytölle luvattu mut nyt alkanu taas se kiukuttelu jos sanoo ettei osteta.
Vähä aikaa sitte tyttö sai kauheet raivarit ja kyllä hävetti ku kaikki kahto, noh ainaki kaupan henkilö kunta oli onneks ymmärtäväisen tuntosia.....
Sunnuntaina meinattiin mennä syömään mut lähettiinki sit ennen ruuan tilausta takas autoon ku tyttö sai hepulit kun komennettiin ku juoksi ympäriisä ja kailotti suureen ääneen. Ja siitäkös se "riemu" vasta alkoki...... Mut kyllä toi varmaa ohi menee ku ei periksi anna

Alkuperäinen kirjoittaja AleXAN:
Meillä on välillä samaa ton 4vuotiaan tytön kans. Ei kyl koskaan osteta sellasta mitä ei olla aikasemmin tytölle luvattu mut nyt alkanu taas se kiukuttelu jos sanoo ettei osteta.
Vähä aikaa sitte tyttö sai kauheet raivarit ja kyllä hävetti ku kaikki kahto, noh ainaki kaupan henkilö kunta oli onneks ymmärtäväisen tuntosia.....
Sunnuntaina meinattiin mennä syömään mut lähettiinki sit ennen ruuan tilausta takas autoon ku tyttö sai hepulit kun komennettiin ku juoksi ympäriisä ja kailotti suureen ääneen. Ja siitäkös se "riemu" vasta alkoki...... Mut kyllä toi varmaa ohi menee ku ei periksi anna

voih ymmärrän :/ :hug:

Mites tollasessa tilanteessa kannattaisi sitten toimia, jos lapsi ei ole alunperinkään halunnut syömään ravintolaan? Silloinhan saa tahtonsa läpi riehumalla... Siis ihan vaan tuli mieleen tällainen juttu. Itse vasta esikoista odottelen, eli käytännön kokemusta vastaavista tilanteista ei ole. Mutta vastaisuuden varalta vaan ajattelin... :whistle:

Voin kuvitella miten kamala tilanne toi on ollu, mut ei todellakaan ole ensimmäinen, eikä viimenen lapsi joka kaupassa saa hepulit. mut se on just niin noloa, kun kaikki tuijottaa et miten se nyt ei saa tota lasta hiljaseksi

Alkuperäinen kirjoittaja Rinsessa-Ryysynen:
Toivottavasti et kuitenkaan antanut periksi :o
VINKKI: jätä seuraavan kerran kaupan lattialle yksin huutamaan... :saint:

Mä taas itse en jättäis mihinkään, antaisin huutaa, mutta oisin vieressä.
Mä en halua että lapsi mahdollisesti oppii / ymmärtää asian niin, että kun hän näyttää tunteensa, niin hänet "hylätään". Meillä täällä suomessa muutenkin niin vaikea noita tunteita näyttää. Antaisin kiljua siinä minkä kiljuu, mutta oisin vieressä. Tai jos pitäis mennä, niin sanoisin että nyt on mentävä ja jos et tule äiti menee "sen ja sen takia pois" (esim koska on kiire syömään tms).

Alkuperäinen kirjoittaja äiskä:
Voin kuvitella miten kamala tilanne toi on ollu, mut ei todellakaan ole ensimmäinen, eikä viimenen lapsi joka kaupassa saa hepulit. mut se on just niin noloa, kun kaikki tuijottaa et miten se nyt ei saa tota lasta hiljaseksi

niin ja kun vielä vartija tuli ja kysyi onko kaikki hyvin,mutta sitten kun hän lähti hän sanoi että pärjäilee :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Tiivari:

Mites tollasessa tilanteessa kannattaisi sitten toimia, jos lapsi ei ole alunperinkään halunnut syömään ravintolaan? Silloinhan saa tahtonsa läpi riehumalla... Siis ihan vaan tuli mieleen tällainen juttu. Itse vasta esikoista odottelen, eli käytännön kokemusta vastaavista tilanteista ei ole. Mutta vastaisuuden varalta vaan ajattelin... :whistle:

Siis tyttö kyllä halus syödä siellä, mut ei osannu käyttäytyy ja sai sit raivarit ku sitä komennettiin niin lähettiin sitten pois kun ei rauhottunu.

Alkuperäinen kirjoittaja Tiivari:

Siis tyttö kyllä halus syödä siellä, mut ei osannu käyttäytyy ja sai sit raivarit ku sitä komennettiin niin lähettiin sitten pois kun ei rauhottunu.

Juu, ymmärsin kyllä tuon kertomasi tilanteen. Sympatiat siitä :heart:
Mutta JOS olisikin tilanne, että lapsi ei olisi alunperinkään halunnut jonnekin paikkaan, esim. syömään. Mikäs keino sitten voisi tepsiä?

okei=) no jos ollaan lähössä johonki kylään mihin lapsi ei haluis niin mennään silti. Mut aika harvoin meidä lapsilla on sellanen tilanne, taitaa olla toisin päin ettei ne haluu lähtee sieltä pois.

Yhteistyössä