Meillä oli hirveän iso riita tänään mä lulin jo että menen turvakotiin

Mies haluaa sut töihin ja on tyytyväinen kun käyt strippaamassa. Kun sun pää ei kestä sitä ja alat jakaa mainoksia, mies hara vastaan...Mä en oikeesti tajua :o
Tajuan mä, että strippaamalla saa parempaa palkkaa, mutta en sitä että miehelle se on mieleisempi vaihtoehto siltikään :o !
Senkin mä kyllä ymmärän, että tosiaan oman työpäivän päälle ei välttämättä jaksa kuskata toista enää mihinkään :/ Hankala yhtälö ja pitäs tietää taustat tarkkaan, että voisi olla oikeasti mieltä.
Kyllä tuvakotiin voi paeta myös henkistä väkivaltaa, jos ei muuta paikkaa ole minne mennä :hug: Ja olenko mä käsittäny väärin vai eikös se mies ole joskus ollu väkivaltainenkin?

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Mies haluaa sut töihin ja on tyytyväinen kun käyt strippaamassa. Kun sun pää ei kestä sitä ja alat jakaa mainoksia, mies hara vastaan...Mä en oikeesti tajua :o
Tajuan mä, että strippaamalla saa parempaa palkkaa, mutta en sitä että miehelle se on mieleisempi vaihtoehto siltikään :o !
Senkin mä kyllä ymmärän, että tosiaan oman työpäivän päälle ei välttämättä jaksa kuskata toista enää mihinkään :/ Hankala yhtälö ja pitäs tietää taustat tarkkaan, että voisi olla oikeasti mieltä.
Kyllä tuvakotiin voi paeta myös henkistä väkivaltaa, jos ei muuta paikkaa ole minne mennä :hug: Ja olenko mä käsittäny väärin vai eikös se mies ole joskus ollu väkivaltainenkin?
Niinpä hän lulee että tä työ on todella raskas mutta sielä vaikka sielä mulla oli helpoa ja mä olin kuin nainen eli joka päivä meikki,isot kynnet :headwall: blaahh tää kaikki on niin vaikea selittää :ashamed: Ja ei meillä ole väkivalta mä en olisi edes mennyt turvakotiin :D mä vaan sanoin hänelle niin kun hermot loppuivat ja se ei ole tästä kinni että hänelle on vaikea kuskata mua,hän ei vaan halua että mulla olisi tommonen työ,eli meillä on niin pienestä asiasta tommonen riita,tuntu että mä en voi edes enää päätä mihin mä meen :/ :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
tuntu että mä en voi edes enää päätä mihin mä meen :/ :headwall:

Ihan palstan perusteella mä sanoisin, että kyllä se on henkistä väkivaltaa, jos ei anna toiselle tilaa henkiseen kasvuun ja itsensä löytämiseen. Ei se "mene töihin" ole mikään taikakeino, joka parantaa kaiken ja varsinkin jos toinen haluaa päättää mihin töihin, se voi vaan pahentaa asioita :( Kyllä työnsä pitää saada itse valita :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
tuntu että mä en voi edes enää päätä mihin mä meen :/ :headwall:

Ihan palstan perusteella mä sanoisin, että kyllä se on henkistä väkivaltaa, jos ei anna toiselle tilaa henkiseen kasvuun ja itsensä löytämiseen. Ei se "mene töihin" ole mikään taikakeino, joka parantaa kaiken ja varsinkin jos toinen haluaa päättää mihin töihin, se voi vaan pahentaa asioita :( Kyllä työnsä pitää saada itse valita :hug:
niinpä on se hän ei vaan halua ymmärtä ja mä en ole edes valmis mennä hänen töihin kun halua kesällä olla lapsien kanssa tai no joo tottakai mä voi ei ole kiirettä paitsi siitä hän ei voi ymmärtä että edes jotain pientä mä haluan tehdä kun se ei ole vaikea edes ja vielä saan ne tasku rahat kävin läpi tänään palkka ja se on 100kuukaudessa + se että ole varajakaja tulee jotain 200-300 eli kyllä ihan ok mulle kun vielä haluan liikuntakin saada :D

Haluatko Savanna vastata?
Jos sinä otit työn vastaan, miksi miehen pitää se työ tehdä? Eli ajattaa sua autolla?
Miten saat liikuntaa tällä tavalla?

Inhottava riita :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Nadia:
Haluatko Savanna vastata?
Jos sinä otit työn vastaan, miksi miehen pitää se työ tehdä? Eli ajattaa sua autolla?
Miten saat liikuntaa tällä tavalla?

Inhottava riita :hug:
ei hän mun työ tee hän vaan on kuskina ja hän on valmis olla kuskina vaikka 24/7 ja hän on aina mun kuski,hän EI VAAN halua että mä olisin tai olisin tehnyt tätä työ kun hänen mielestä se on niin paska työ ja jos joku vielä näe minut se on niin noloa hänen mielestä ja niin pieni palkka ja ne lehdet haisevat ja ja ja... koko aamu hän on nauranut jo niin kun ne lehdet saapuivat että voi että miten tyhmä mä olen :/ :headwall: :/

No onhan se kato ihan eri asia sanoa kavereille, että muija strippaa...sitten kaikki ( ainakin ne kypsymättömimmät ) miehen kaverit on ihan kateudesta vihreitä, kun ne ajattelee, että sun muijas varmaan antaa ja kunnolla :p

Kyllähän siitä varmaan sellanen mielikuva varmaan tulee...se on vähän sama asia, kun joku upouus juppikännykkä... Kai sitä mieluummin sellasella puhuu, kun jollaikin vanhalla halolla :xmas:

En ihmettele, jollei mies halua oman työnsä lisäksi vielä toimia sinun kuskinasi sinun työssäsi. Mitä järkeä siinä edes olisi? Menisi tienaamasi rahat bensaan.

ei hän mun työ tee hän vaan on kuskina

Olen läheltä seurannut muutaman jakajan työtä ja todennut, että itselleni se ei sopisi. Ensinnäkään en saisi lapsilta rauhaa lehtien lajitteluun. Meillä ei ole paikkaa, missa lehtiä voisi säilyttää ja missä lapset eivät niihin koskisi. Toisekseen, miehellä on sellaiset työajat että hän ei voisi hoitaa lapsia lehtien jaon aikana.

Onko teillä lapset hoidossa sen ajan kuin teet tätä lehtienjakotyötä?

Lehenjakajan hommassa ei ole mittään vikkaa, hassua että joku oikeesti ajattellee toisin :whistle:

Mutta siinä kyllä on jottain pielessä, että sie hommasit ihellesi työpaikan, jonka pystyt hoitamaan kunnialla vain, jos miehesi auttaa sinua omien työpäiviensä piälle :| Eikö siun kannattaisi miettiä, löytyisikö joku työ, jonka voisit hoitaa ihan itse?

Ja jos sie liikunnan toivossa lehdenhakuhomman otit vastaan, niin autosta käsin sitä liikuntaa tullee kyllä melekosen vähän :D

Yhteistyössä