Se kuorsaaja on TAAS tuolla rapussa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "sama"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä siis näin ovisilmästä ihmisen makaavan tossa rapputasanteella, joten en mä ääniä päässäni kuule ja ääni ei tule naapurista vaikka tässäkin talossa todella ohuet seinät.

Kannattaa olla varovainen, rappukäytävissä liikkuu kaikenlaisia sekopäitä..

0145702.jpg

[QUOTE="vieras";23433176]Jos tulee uudestaan nukkuun niin soita heti poliisille.[/QUOTE]

Joo, näin olis tarkoitus tehdäkkin. Kolmas kerta toden sanoo. Toivon kuitenkin ettei tule.

Tänään se ei taida tuolla olla, ainakaan ei kuulu sellaisia ääniä että olisi. Siis kuorsausta ja kahinaa sekä ääntä kun vetää kenkiä pitkin lattiaa... Ja yskimistä sillon kun on hereillä.

Tänä yönä voi siis mennä aikasemmin nukkumaan. Ja toisaalta ajattelin että eihän tuosta ihmisestä mulle vaaraa ole, on vaan outoa kuulla kuorsausta rappukäytävästä ja nähdä jonkun siinä makaamassa. Sitä kun ei tiiä onko ihan tavallinen reppana, vai onko sillä jotain teräaseita. Sen takia en siis ovea aukassut enkä aukase jos hän palaa.

Mutta ehkä hän on saanut muun paikan nukkua, ja jättää tän rapun rauhaan =)

Just huomasin ihe että joku nukkuu rapussa. Kamala paskan, hien ja tupakan haju ja niin kova kuorsaus että kuulokkeiden läpi kuuluu sisälle asuntoon. Eilen poliisit jo jonku kävi hakemassa rapusta ja nyt siellä taas sama paska. Jos minulta kysytään niin ihminen kun on tossa tilassa että ei oo asuntoa saatika viihi tehä mitään sen eteen. Pitäs pistää lihoiks ja marketin hyllylle halvalla myyntiin niille kellä ole rahaa paljoa mutta silti yrittävät elää. Oli koditon tai ei viinapääpaska se silti on ja yksinkertaisesti tollasia ei tarvita häiritsemään niitä ketkä yrittää pitää asunnon ja ostaa päivittäin ruokaa elääkseen.

Yhteistyössä