Se kuorsaaja on TAAS tuolla rapussa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "sama"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"sama"

Vieras
Laitoin tänne eilen viestiä kun rapussa kuuluu kuorsausta ja nyt se kuuluu taas, joten siellä siis oleilee joku laitapuolen kulkija?

Eilen laitoin yöllä tekstarin, joo oli tyhmä, huoltoyhtiö päivystykseen asiasta mutta mitään ei kuulunu. Joten soitanko sinne nyt vai poliisille? En tykkää että joku nukkuu rapussa ja polttaa tupakkaa.

Onko se päivystäjä hereillä, ettei herätä sitä? joo mä olen onneton näissä asoissa, en tiedä miten kuuluu toimia.

Mä en halua aukasta tuota ovea, mutta kuulen selkeesti että siellä joku on koska se kuorsaa ja sitä ennen kuulu muuta kolinaa...

Muuten se sais siellä olla, mut toi tupakka häiritsee ja pahasti.

Poliisi vai huoltoyhtiö siis?

Joutuisin menemään ton nukkuvan ohi, jos ala-ovelle pitäis mennä.

Soitan ensi huoltoyhtiö päivystykseen, katotaan mitä ne sanoo. Ei toi muuten mua häiritse, mut se kun polttaa ja haju tulee suoraan kämppään ja savukin.

Mä en oikeesti tiedä mitä mä tekisin ton kanssa. Hätänumeroon soitto tuntuu liiotellulta, nykyään kun ei poliisilla enään ole omaa numeroa.

Ja huoltoyhtiön päivystyksestä sanottiin että pitäis soittaa poliisit koska heillä ei ole valtuuksia tehdä mitään.

On vaan jotenkin turvaton olo kun se nukkuu tossa 8 rappusen päässä musta, vaikka ei se sisään ole änkeemässäkään.

Käyt vaan nukkumaan. Ei se sinne sisälle tule.
Mun naapuri uhkas joskus kännissä tappaa mut, soitin poliisit, kävivät katsomassa ja totesivat ettei se naapuri oven läpi pääse. Pidin kyllä naapurille puhuttelun ja nykyään pelkää mua (ja mä olen nainen ja se mies, tosin aika pienikokoinen).

Jos se tuohon taas huomenna tulee, niin sit mä soitan poliisit. Mä en vaan uskalla nukkua rauhassa kun tiedän jonkun olevan tuossa rapussa.

Äsken joku meni toisessa kerroksessa kotiin, joten rapussa oli valot ja kurkin ovisilmästä niin se makaa tuossa tasanteella 8 rappusen päässä ja sillä on ehkä makuupussi tai sit tummat vaatteet jotka kahisee.

En tahtois poliiseja mun ovelle, pitäis heittää vielä avaimetkin parvekkeelta. Olen liian onneton tapaus tälläsissä asioissa kun on toi sosiaalisten tilanteiden pelko. Sen takia toi ukko mua niin kai häiritsee. Kai se ei sit muita tän talolaisia häiritse.

Ei se tosiaan oven läpi pääse, turvaketjut on yms. Ja varmaan se vaan tahtoo nukkua, mutta vois tosiaan lopettaa sen tupakan polton. Ja miksi just tää rappu ja miten se pääsee aina ala-ovesta ja miksi ei ole alemmalla tasanteella.

Mulla ei ole rohkeutta karjasta sille. Ehkä mä siis annan sen olla, kuorsaus kuuluu taas selkeesti ovien läpi joten ei se unissaan pahojaan tee.

Se vaan häiritsee mua, tai lähinnä pelottaa. Ehkä mun pitäis vaan rauhottua.

Siellä se edelleen nukkuu ja mä edelleen valvon tässä tuolissa... Jospa menis nukkumaan, aamuun on aikaa noin 3 tuntia ja eiköhän se sieltä häippäse aikasin.

Mietin vaan että missähän se päivät luuhaa jos sillä siis on makuupussi... Ja miksi juuri tämä rappu ja tämä talo. No ei voi tietää, enkä viitti kysymäänkään mennä :D

Voi ei! No anna olla tän kerran ja ilmoita asiasta päiväsaikaan isännöitsijälle. Pitäis ehkä vaihtaa koodi tai lukko, ettei se pääse sinne rappuun. Ikäväähän se on asunnoton ajaa pois, mutta ei ole kiva, jos se alkaa joka yö majailla siellä ja joudut esim. lähtemään aamulla aikaisin ja kiipeämään sen yli :) Nuku rauhassa, ei se sieltä sisälle tule.

Ne tosiaan sano huoltoyhtiöstä että toi on poliisiasia, mutta jos päivällä soittais ja ne kertois että mitä vois tehdä jos ei halua soittaa poliiseille. Tai soitan ihan tän kaupungin poliisilaitokseen huomenna ja kyselen asiasta. En hätänumeroon tohdi soittaa tuon kodittoman takia.

Onhan se hyvä että hän saa nukkua lämpimässä, mutta on vaan liian lähellä mun ovea niin se takia pelottaa. Ja tosiaan ens viikolla kun on aamu-vuoro, niin ei ole kiva mennä rapussa jos toi makaa vieläkin tuossa kulkureitillä.

Voihan se olla että on ollut tuossa jo aiemminkin, ennen olen mennyt ajoissa nukkumaan mutta eilen ja tänään nyt sit paljon myöhemmin joten kuulin sen että rapussa on joku ja tuo kuorsaus kaikuu.

Mutta joo, nyt unille ja aamulla tuo on poissa taas.

Mä antaisin olla.Tosin tuo tupakan poltto ilkeetä.
Jättäisin varmaan illasta lapun etä jos tupakki haisee niin pitää soittaa sille poliisit jo paloturvallisuuden takia.Mutta nukkua antaisin lämpimässä.

no mun mies kuorsaa niin lujaa että käytävällä kulkeva voi kulla hänen kuorsauksen. Meidn talossa on tosi ohuet seinät. Mkuuhuone on ihan ulko-oven vieressä, joten käytäväsät kuuluu jopa puhe päiväsaikaankin meille.

Yhteistyössä