on se kumma kun mies ei taas välitä, vaikka ois tulossa ekan lapsensa 1vuotiset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huokaus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja erimieltä:
Jos ap:stä joku vieras tuntuu epämielyttävältä niin ei sitä tartte kutsuu. Sulla on oikeus tuntee niin kuin tunnet.

Entäs ap:n miehen tunteet? Jos hän tuntee olonsa vaikeaksi, koska pitäisi kieltää omaa veljeään tuomasta tyttöystäväänsä mukanaan...Voisin nimittäin kuvitella, että miehestä se olisi tosi noloa plus että sen lisäksi vielä joutuisi myöntämään veljelleen, että oma puoliso on "melko" nipo.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos tuo nainen on lapsesi kummisedän tyttöystävä, ja suhteesta kehittyy jotakin vakavampaakin, niin "jouduthan" häneen joka taauksessa jonakin päivänä tutustumaan, miksi ei nyt?

siksi koska en halua! minä haluan nauttia ensimmäisistä synttäreistä, enkä tuntea oloani vaivautuneeksi. minun kuuluu saada iloita siitä päivästä, minä olen 1v verran yöni heräillyt häntä hoitamaan ei tuo miehen veljen tyttöystävä. mikä velvollisuus mulla on joustaa,kun ei oo kyse kenestäkään vauvalle,minulle tai miehelle tärkeästä ihmisestä? ei mikään. jollekulle se saattaisi olla jees,minulle ei ole, en halua muistaa 1vuotis synttäreiltä sitä kuinka vaivaantunut olo oli koko päivän. ja hyvänen aika kai se nainen pari tuntia osaa ittekseenkin olla

:D

Et kait nyt tosissaan ole?? Miksi sä tuntisit omassa kodissasi olosi vaivaantuneeksi jos siellä on 1 vieraampi ihminen sinulle?

:laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei tarvitse kutsua jos ei halua.
Näin. Mutta ei pidä myöskään loukkaantua, jos lapsen kummisetäkään ei tule. Eikä lapsen isä ole kiinnostunut järjestämään juhlia, johon hänen veljensä tyttöystävä ei ole tervetullut.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
siis mies saa tehä mitä vaan ja naisen täytyy vaan suostua? anteeksi nyt mutta minun ei tarvitse MINUN OMASSA KODISSANI tuntea oloani ikäväksi MINUN lapseni syntymäpäivänä.

sinun koti, ei miehen koti? sinun lapsesi, ei miehesi lapsi? kuulostaa oudolta :/

Tai jos lapsen isä ei ole innostunut suunnittelemaan juhlia siksi, että tietää puolisonsa olevan niin pedantti, ettei kuitenkaan aidosti saa sanoa mielipidettään mihinkään?

Mun mielestä ehdottomasti pitäisi kutsua myös tuo tyttöystävä. Tuskin veli edes ottaisi häntä mukaan, jos olisi vain yhden yön hoito. Ei kyse ole pelkästään lapsille tärkeistä ihmisistä vaan lapselle tärkeiden ihmisten tärkeimmistä ihmisistä, joita mielestäni ovat puolisot tai seurustelukumppanit ja mahdolliset lapset.

Mutta meitä on moneen junaan. Leimaudut kyllä varmasti tosi veemäiseksi ihmiseksi, jos todella kiellät tuota tyttöystävää tulemasta. Tulevaisuuden kannalta olisi hyvä antaa hänen vain tulla...

Luulisi kyllä, että sillä tyttöystävällä voi olla vaivautunut olo, jos ei ole ketään teistä ennen tavannut, mutta miksi sinulla olisi? Mistä edes tiedät millainen tyttöystävä on, jos et ole häntä tavannut?

ymmärtäisin ap:tä hiukan jos tämä veli vaihtaa tyttöystäviään yhtä usein kuin sukkiaan. Kuka sitä jaksaisi alvariinsa vieraita ihmisiä ottaa juhliinsa. Mutta jos kyseessä on veljen halu esitellä "pysyvämpi" tyttöystävä, niin vähän joustoa luulisi olevan. Tai sitten elämästä voi tulla jatkossakin aika hankalaa. Kun ne lapsetkaan eivät aina tee niin kuin äiti haluaa ;)

Kannattaa varmaan sitten seuraavalle lapselle valita kummi jolla on vakaa parisuhde, että ei käy niin, että kummi tuo tuntemattoman kumppaninsa johonkin lapsen juhliin.
Olisit varautunut kummien valinta hetkellä. Nyt on myöhäistä parkua!

Yhteistyössä