Tässä se vihdoin on: Hätäkeskuspuhelu sanasta sanaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kuusi vuotta Annelille ja ensikertalaisena selviää reilulla kahdella. Mielestäni tässä tapauksessa ihan käypä rangaistus, lapset kantavat tietenkin suurimman taakan..tai mistä me tiedetään minkälainen ihanuss tai hirviä isä oli.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Eihän se sitä sinne laittanut,vana kysyi onko se(murhaaja ) vielä siellä?

No okei, JÄTTI lapsen sinne, missä luuli muka vielä murhaajan olevan.

Eikö ne olleet siellä keittiössä ja murhaaja makkarissa.

En tiedä, mutta kuitenkin äiti kysyi lapselta, oliko murhaaja vielä siellä(?), joten äiti on muka tiennyt/ luullut lapsen olevan murhaajan kanssa samassa huoneessa tai ainakin näköetäisyydellä ja lähempänä kuin hän itse.
Lukiko jossain että oli marssittanut lapsensa katsomaan isäänsä sinne makkariin?

Ei tuosta kylläö voi sanoa mihinkään suuntaan mitään.

Sitä mietin, että JOS tappaisin mieheni ni en mä kyllä soittais häkeen sillai, että mies on noipaljon hengissä? Kyllä hoitaisin homman loppuun, ettei mies vaan möläytä mitään. Tai jää henkiin. Ja miksei mies mitenkään viittaa siihen, että anneli on uhka hänelle?

Alkuperäinen kirjoittaja ei:

En tiedä, mutta kuitenkin äiti kysyi lapselta, oliko murhaaja vielä siellä(?), joten äiti on muka tiennyt/ luullut lapsen olevan murhaajan kanssa samassa huoneessa tai ainakin näköetäisyydellä ja lähempänä kuin hän itse.
Lukiko jossain että oli marssittanut lapsensa katsomaan isäänsä sinne makkariin?

Ei, mutta on JÄTTÄNYT lapsen sinne, kun itse meni takaisin puhelimeen. Miksei ottanut lasta mukaansa, jos muka luuli, että talossa on murhaaja?

Alkuperäinen kirjoittaja KullanMurutx4:
Alkuperäinen kirjoittaja Matilda84:
mulle jäi ihan sellainen kuva että siellä oikeasti oli joku muu ,koska eiks tuo äiti kysy lapseltaan että lähtikö se jo ?

ja se lapsi sanoo et se lähti..ei kai se valehtelis :o :/
vanhin lapsi,minkähä ikänen..?

Jos lapsi oletti äitinsä puheista että siellä joku? Oletti siis lähteneen kun ei ketään nähnyt?

mulle jäi ihan sellainen kuva että siellä oikeasti oli joku muu ,koska eiks tuo äiti kysy lapseltaan että lähtikö se jo ?

Äiti kysyy "lähtikse jo" ja lapsi vastaa joo - tietenkin kun siellä ei ole ketään. Eiköhän lapsi siis äidin juttujen perusteella usko että siellä oli joku.

Ei, mutta on JÄTTÄNYT lapsen sinne, kun itse meni takaisin puhelimeen. Miksei ottanut lasta mukaansa, jos muka luuli, että talossa on murhaaja?

Siis täh,mulla meni nyt jotain ihan kunnolla ohi.Oliko ne jossain vaiheessa siellä makkarissa,ja äiti poistui puhelimeen ja lapsi jäi isänsä viereen.
Ei tullut ainakaan ilmi tuossa puhelussa et näin ois tapahtunut.
En ainakaan huomannut,oli kyl niin sekavaa teksiäkin toi hätäpuhelu

Alkuperäinen kirjoittaja ...:

Äiti kysyy "lähtikse jo" ja lapsi vastaa joo - tietenkin kun siellä ei ole ketään. Eiköhän lapsi siis äidin juttujen perusteella usko että siellä oli joku.

no ihan hyvin lapsi ois voinu sanoa et en mä oo ketää nähny :/

Huoh!

Jos sinä samassa tilanteessa uskottelet lapselle, että talossa on joku mustanpuhuva tappaja, uskooko lapsi todennäköisesti sinua?

Uskoo.

Siis täh,mulla meni nyt jotain ihan kunnolla ohi.Oliko ne jossain vaiheessa siellä makkarissa,ja äiti poistui puhelimeen ja lapsi jäi isänsä viereen.
Ei tullut ainakaan ilmi tuossa puhelussa et näin ois tapahtunut.
En ainakaan huomannut,oli kyl niin sekavaa teksiäkin toi hätäpuhelu

No miksi olisi lapselta kysynyt, onko murhaaja vielä talossa, jos ei olettaisi, että lapsi tietäisi paremmin = lapsi on ollut ilman äitiä paikassa jossa olisi paremmin nähnyt murhaajan.

LAPSEN PUHEITA EI OLE OIKEASTI PÄÄSTETTY JULKISUUTEEN, ne on poistettu oikeasti tuosta keskustelusta. että mistä ap on ottanut muka nuo lapsen puheet??
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010033011387377_uu.shtml

Alkuperäinen kirjoittaja k:
Ei tuosta kylläö voi sanoa mihinkään suuntaan mitään.

Sitä mietin, että JOS tappaisin mieheni ni en mä kyllä soittais häkeen sillai, että mies on noipaljon hengissä? Kyllä hoitaisin homman loppuun, ettei mies vaan möläytä mitään. Tai jää henkiin. Ja miksei mies mitenkään viittaa siihen, että anneli on uhka hänelle?

"tuu jo (apu) , huijaa (soittaja)"

Alkuperäinen kirjoittaja HOI:
LAPSEN PUHEITA EI OLE OIKEASTI PÄÄSTETTY JULKISUUTEEN, ne on poistettu oikeasti tuosta keskustelusta. että mistä ap on ottanut muka nuo lapsen puheet??

Öö, lue aloitusviesti ja Satakunnan kansan nettisivut:P

"Iltalehti ei julkaise." on eri asia kuin "ei ole päästetty julkisuuteen"

IDIOOTTI.

Tapahtumien aikaan 9-vuotias.

mua ihmetyttää että mainitsee puhelussa lapset vasta kysyttäessä. Jos siellä ois ollut ulkopuolinen, niin luulisin että olis ensimmäisenä sanonut, että "tulkaa äkkiä! tänne joku murtautui ja heiluu puukon kanssa, meillä on 4 lastakin!! " ja olisin pelännyt kuollakseni että tappaja käy lasten kimppuun.

Alkuperäinen kirjoittaja tiimarinvihko:
mua ihmetyttää että mainitsee puhelussa lapset vasta kysyttäessä. Jos siellä ois ollut ulkopuolinen, niin luulisin että olis ensimmäisenä sanonut, että "tulkaa äkkiä! tänne joku murtautui ja heiluu puukon kanssa, meillä on 4 lastakin!! " ja olisin pelännyt kuollakseni että tappaja käy lasten kimppuun.

Noin mäkin ajattelin, ja luulis et puhuis miehelle vähän jotain?? Esim. rauhottais ja sanois et mies selviää kyllä.. Noh eihän tuossa varmaan joka ääni selvästi tallentunut mutta...

ja miks jukka ei syyttele vaimoa, voisko olla että koska myös hän on lyönyt vaimoa puukolla, niin kokee tilanteen olevan tasoissa? Ei ehkä tajua että vaimo aikoo pian kalauttaa sitä viimisen kerran?

Alkuperäinen kirjoittaja yök:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Kyllä surullista tuo "isi älä kuole" :'(

Karmea Anneli pisti lapsensa katsomaan kuolevaa isää

Mun on vaan niin vaikea uskoa että tossa olis käyny niinkuin nyt ollaan lehdissä kirjoiteltu. Entä jos siellä on oikeasti ollut joku ulkopuolinen, jolle toi Anneli on huutanut? Entä jos toi kohta missä se huuta "..uole!" onkin esim. "Älä kuole!". Jos oletettaisiin, että siellä on oikeasti joku kolmas tyyppi, niin ehkäpä siinä oikeasti pelkäis niin paljon ettei osais toimia kovinkaan järkevästi, ja vois välillä laittaa lapsensakin puhelimeen samalla ku koittaa itse kurkkia ja nähdä mitä tapahtuu. Ihan kamalaa joka tapauksessa :( Toivon että oikea syyllinen löytyy, oli se kuka tahansa.

Alkuperäinen kirjoittaja tiimarinvihko:
ja miks jukka ei syyttele vaimoa, voisko olla että koska myös hän on lyönyt vaimoa puukolla, niin kokee tilanteen olevan tasoissa? Ei ehkä tajua että vaimo aikoo pian kalauttaa sitä viimisen kerran?

No eihän noista Jukan puheista oikein saa selvää, ja luultavasti kaikki ei ole tallentunut nauhalle koska ilm.ollut kaukana puhelimesta.

Yhteistyössä