Savonmuan Hilimat

Kaa
Toivottavasti kaikki on oikein.

Eilen siis kävin kaavinnassa KYS:llä ja tämä keskenmeno on saatu jollain tapaa päätökseen. Nyt parantelen itseäni ja yritystä jatketaan sitten ensi vuoden puolella. Voisin kuitenkin pysyä tämän listan mukana, vaikken vielä porukkaan kuulukkaan. =)

Oikein hyvää talvenalkua kaikille Hilimoille!
 
Kaa:lle vielä :hug: ja toivottavasti uusi vuosi tuo parempaa tullessaan! ja onnittelut kaikille jo vauvan syliinsä saaneille.
Bonsku oli käynyt punktiossa, toivottavasti ei tarvitse pitkään kiristellä hermoja ja odottaa tuloksia sieltä..
itsellä alkaa kanssa ajankulu hidastumaan kun viikot vähenee..no onneks pääsee kohta puuhaamaan joulun kanssa kun oon auttamaton jouluhöpö :D
Pikseli 35+4
 
Onnittelut Vimpulalle pojasta :flower:

Eilen oli lääkärineuvola. Lääkäri oli mukavan oloinen nuori nainen. Sydänääniä ei kuitenkaan saatu kuulumaan :/ Sanoi että kohtu on taakse päin kallistunut eikä viikkojakaan vielä ole kovin paljon. Ei kuulemma ollut syytä huoleen...

Ensi viikon tiistaina pääsen toiseen ultraan josta selviää laskettu aika. Tämä siis 2. ilmainen ultra. Hyvä juttu että pääsin, asiasta en ollut ihan varma kun ultraava lääkäri sanoi vain ohimennen toisesta ultrausajankohdasta.

Onneksi päivät menevät nopsaan, kahden muksun kanssa ei hirveästi tuota luppoaikaa ole :) Kun nyt vain selviäisi että masussa kaikki ok niin voisi hieman hengähtää ja alkaa nauttimaan raskaudesta...

Isebel 10+5
 
Ompas Hilimat ollu hilijoo...nostellan hieman. :wave: Kävin katsomassa tuolla jo syntyneiden puolella ja siellähän ne täältä hävinneet Hilmat löytyivät. Kiva oli lueskella jo synnyttäneidenkin juttuja!

Meillä on talossa 8 astetta lämmintä. Laitettiin tuohon eteiseen laattoja ja eikös kaikki lämmityspiirit kulje sen alueen kautta, joten piti sulkea koko lämmitys kolmeksi päiväksi. Istun täällä toppahousuissa, mutta tarvitsisi vielä hanskat kun näpit jäätyy! Väänsin nyt kaikki lämmitysnupit kaakkoon, joten eiköhän se tästä. Perjantaina voisi saada jo ne lapsivesitulokset, niitä odotellessa... Hyvät viikonalut kaikille!
 
Eilen soitin nt-ultran ja veriseulan tuloksen ja negatiivinenhan se riski sitten oli. Aika arvattavaa, koska niskaturvotus oli vain 0.8 mm. Lähettävät postissa tarkemmat lukemat ja riskiluvut. Hyvä näin. Esikoisestahan mentiin jatkotutkimuksiin (punktio) ja odottelua kesti tooooosi pitkään.

Minulla on muuten ihan selvä poikaolo. Ihan identtinen raskaus esikoisen (poika) kanssa, eikä lasketuissa ajoissakaan ole kuin 2 päivän ero :D (ja 3 vuotta). Tipahtaisin varmaan pyllylleni, jos rakenneultrassa ennustettaisiin tyttöä.
Tänään mammahousut ekaa kertaa jalassa, kun omista ei enää mene kuin yhdet ja yksien ja samojen housujen käyttäminen on pidemmän päälle vähän tylsää... :)

Kata ja rv 12+5
 

Anteeksi kun tuppaan tänne odotuspuolelle, mut itsekin kun olen savonmuan Hilima ja kolmen pojan äiti, niin piti käydä vilkaisemassa teidän juttuja! Hirvittävä vauvakuume jo vaivaa, mut pitäis vissiin malttaa mielensä :D

Pisti silmääni, että Enkuli on Kaavilta. Oletko alkuperäinen kaavilainen? Itse siellä asunut 19 vuotta, sittemmin muuttanut Varkauden kautta Kuopioon. Mietin vaan, että saatettais tunteakin, ikää minulla on 29 v. Laita yytä!

Nauttikaa ihanista vauvamasuistanne ja te joilla jo pikkunyytit on, niin nauttikaa vauva-ajasta ihan täysillä, se aika menee liiiiiian nopeaan!

T. Gerbera
 
Toisessa ultrassa käyty tiistaina. Kaikesta oireettomuudesta huolimatta masussa on kuin onkin pieni vauvanalku :heart: Eikä enään niin pienikään, pää-perämitta oli 5,9cm ja hyvin näki jo sydämen, kaikki raajat yms. Jospa nyt vihdoin voisi alkaa nauttia tästä raskaudesta eikä stressata koko ajan... :)

La siirtyi kahdella päivällä aikaisemmaksi eli 18.6.2008.

Mulla on myös poikaolo kun ei ole oireita. Tytöistä alkuraskaudet oli samanlaisia (vaikka epäilin kakkosesta että ihan varmasti on poika tulossa).

Isebel 12+2
 
Kaa
Isebel:lle onnittelut hienoista ultranäkymistä!

Itse täällä odottelen hormonitoiminnan normalisoitumista ja niitä ensimmäisiä kuukautisia km:n jälkeen. Hcg-arvo on vielä yli tuhat, joten jonkin aikaa saan vielä odotella. Sitten pyritäänkin toden teolla "takaisin" tälle listalle, ihan oikeasta syystä. :)

Jokos me niitä vauvauutisia kohta taas saataisiin? Etenkin kiinnostaa Asrain tilanne, tunne on kova, että KYS:ssä jo ovat.
 
Kaa kävikin jo vaklaamassa :D tuolla meidän joulukuisten ketjussa, jonne ilmoittelinkin jo, että meille syntyi maailman ihanin pojanpirpana perjantaina 7.12.07, tasan rv 42+0 (käynnistyi lopulta itsekseen, onneksi!), strategiset mitat 4335 gr ja 53 cm. Hän on ihana. :heart:

Kuvassa ikää 2 vuorokautta: http://www.vauhtitassut.com/muutkuvat/sekalaisia/poika091207.jpg
 
Onnittelut Asrai suloisesta pojasta :flower:

Missäs muut hilimat on, jouluvalmisteluja tekemässä kenties? Eipä tässä itselläkään ole mitään sen kummempaa kommentoitavaa, masua kasvatellaan päivä kerrallaan.

Isebel 13+1
 
Onneksi olkoon Asrai :flower: =)

Täällä ollaan flunssassa. Luulin jo että eilen olisi ollut viimeinen varsinainen päivä tätä tautia, mutta nyt olen saanut aamun köhiä limaa vuorostaan keuhkojen puolelta kun nenä ei enää vuoda. Pitää ottaa rauhallisesti pari päivää että pääsee tästä eroon kunnialla.
Nyt onkin hyvä mieli odotella kun kromosmit oli kunnossa :) Huomenna päästään vielä rakenne ultraan katsomaan vauvelia :heart: .
Olisiko kellään mitään hyviä (vauva-aiheisia) joululahjaideoita tulevalle isälle?
 
Moi! vieläkö tänne mahtuu mukaan? olis kiva liittyä mukaan. Mä olen Kuopiolainen 25-vuotias nainen, perheeseeni kuuluu mieheni 27-vee ja esikoispoikamme 1,8-vuotta. Täällä odotellaa joulua ja pikkukakkosta odotetaan syntyväksi 6.3! eli nyt olen menossa raskausviikolla 28+2!

Kävin katsomassa tuon Asrain pojan kuvan ja aivan valloittava nyyttihän siellä oli! oikein paljon onnea! Lueskelen tätä ketjua paremmalla ajalla enemmänkin niin tietäisin vähän ketä täällä pyörii ja mitkä on ajankohtaiset jutunaiheet :)

enne ja aarre 28+2
 
Tänään ois ollu se maaginen laskettu aika tällä hilmalla. Ei mitään reaktiota tuolla sisälläni olevalla pennulla asian suhteen...
Neuvolan täti tuumailikin käydessäni vastaanotollaan, että liekö tässä nyt sitten ensivuodelle ensimmäinen Kaavilainen lapsi. Katsellaan rauhassa, montaa päivää ei kyllä tätä vuotta enää jäljellä ole...
 
Anna enkuli mennä vaan seuraavan vuoden puolelle... saapi muksu nauttia ikäänkuin vuoden enemmän kotosalla kuin muut samana vuonna koulunsa aloittavat + se ajokorttikin sitten joskus... Nää on näitä oleellisia pointteja sitten joitamien vuosien päästä... ;) ;)

t. Piiju (alkuvuoden lapsi itsekin ;))
rv33+2
 

Yhteistyössä