Ehdottomasti kannattaa mennä rakenneultraan, siellä vasta näkee onko kaikki hyvin. Kyllähän on hyvä etukäteen tietää, jos vauvalla on jotain hätänä, voidaan heti alkaa tekemään asialle jotakin, esim. sydänvikaa voidaan hoitaa jo vatsassa ja synnytyksessä osataan etukäteen varautua. En kyllä itse uskaltais jättää rakenneultraa väliin. Itsellä ei sukupuoli ole ollut tärkeä, emmekä sitä ole kysyneet, kumpikin ovat tervetulleita.
Tuota 4d-ultraa ei saa Kysissä kuin ns.riskisynnyttäjät eli jokin syy miksi joutuu tarkempaan syyniin. Samoin Ordén on lääkärinä Kysissäkin heillä. Mulla painoarvioultrassa oli nuorehko naislääkäri, tosi mukava ja tavallisella ultralla ultrattiin. En sitten tiedä onko ultralaite sama vikolla 30, kun menen vielä toisen kerran äitipolille.
Asrai: Mikä oli sulla viikon 36 painoarvio?
Tuota 4d-ultraa ei saa Kysissä kuin ns.riskisynnyttäjät eli jokin syy miksi joutuu tarkempaan syyniin. Samoin Ordén on lääkärinä Kysissäkin heillä. Mulla painoarvioultrassa oli nuorehko naislääkäri, tosi mukava ja tavallisella ultralla ultrattiin. En sitten tiedä onko ultralaite sama vikolla 30, kun menen vielä toisen kerran äitipolille.
Asrai: Mikä oli sulla viikon 36 painoarvio?