Sanooko Usko Eevertti Luttinen mainoksessa "nyt tiedän miltä tuntuu kun on finaalissa asti?"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Putous
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niin no, jos miettii, että nykyajan ala-astelaiset osaa jo ilman putoustakin huudella v*ttua ja homoa tuolla pitkin kyliä, niin en ole tuosta yhdestä ohjelmasta olis niin huolissani, että se on yksin viemässä tätä suomen nuorisoa turmiolle. Eihän se kiva ole, että noita alatyyli-juttuja muksut viljelee, en sillä sano mutta ei se yhden ohjelman vika ole (ja miksi vanhemmat ylipäänsä antaa pienten tenavien katsoa tuollasta ohjelmaa?). Kyllä mekin noita "munansaannoksia" keksittiin ala-asteella, jolloin ei ollut yhdessäkään viihdeohjelmassa varmaan vielä noin hurttia huumoria (paitsi pastori silli, mutta en muista olinko silloin ala- vai yläasteella), joten ei mikään uusi asia.

• Tykkää
Reactions: Scindapsus
[QUOTE="yyhoo";25732103]Niin no, jos miettii, että nykyajan ala-astelaiset osaa jo ilman putoustakin huudella v*ttua ja homoa tuolla pitkin kyliä, niin en ole tuosta yhdestä ohjelmasta olis niin huolissani, että se on yksin viemässä tätä suomen nuorisoa turmiolle. Eihän se kiva ole, että noita alatyyli-juttuja muksut viljelee, en sillä sano mutta ei se yhden ohjelman vika ole (ja miksi vanhemmat ylipäänsä antaa pienten tenavien katsoa tuollasta ohjelmaa?). Kyllä mekin noita "munansaannoksia" keksittiin ala-asteella, jolloin ei ollut yhdessäkään viihdeohjelmassa varmaan vielä noin hurttia huumoria (paitsi pastori silli, mutta en muista olinko silloin ala- vai yläasteella), joten ei mikään uusi asia.[/QUOTE]

Samaa mieltä olen, mutta minulle noissa termeissä on todellakin eroja. Homohan on ihan tavallinen termi joka tuleekin tietää. V*ttu taas kirosana, jolla tietty merkitys. Sen sijaan tuo otsikossa mainetsemani juttu on paljon kuvottavampi ja menee jotenkin liian pitkälle.

Kyse ei siis ole enää ihan pienistä lapsista, vaan varhaisteineistä. Varhaisteininä itsekin huutelin joskus v*ttua, mutta en kyllä tiennyt mitään "finaalissa asti"-toiminnasta onneksi.

[QUOTE="vieras";25732065]Mutta jo Lara-Annabell ja Lumia-Sofiina nukkuvat jo silloin beigessä makkarissaan.[/QUOTE]

Meidän JanNican ja JeMinan kasattavia sänkyjä ei ole vielä tuohon aikaan avattu yksiömme lattialle, siksi katsovat putousta.

Tuo lause on ihan mainoksessa. Kyllä meillä tv:tä saa katsoa ja putoustakin. EI onneksi tiedä mitä tuo tarkoittaa, mutta terävästi selvittää asioita jotka kiinnostaa.

Aloituksen pointti oli että minusta tuo menee jo yli hyvänmaun, kun ohjelmaa seuraa kuitenkin hvin nuoret katsojat ja sitä markkinoidaan perheohjelmana.

Sulla ei taida vaan itsellä riittää huumorintajua. Ja en usko että toi on ainoa hyvän maun ylittävä asia telkkarissa mihin kellon aikaan tahansa. Niin ja jos kerran nettiäkin käyttää niin siellä varmasti törmää paljon sopimattomampiin asioihin.

Sulla ei taida vaan itsellä riittää huumorintajua. Ja en usko että toi on ainoa hyvän maun ylittävä asia telkkarissa mihin kellon aikaan tahansa. Niin ja jos kerran nettiäkin käyttää niin siellä varmasti törmää paljon sopimattomampiin asioihin.

Onneks en ole ainut jolla taitaa välillä pipo kiristyä. En ole väittänytkään ettei muuta materiaalia olisi, mutta harvoin tv:ssä noin törkeän merkityksen omaavia sanoja hoetaan mainoksessa joka toistuu jatkuvasti.

ei kannata kattoa sitä putousta, jos ei huumorintaju riitä. Itseasias kannataa koko paskaloota heivata ulos, sieltähän tulee vaikka mitä törkeyksiä jatkuvalla syötöllä, mm naisten alastomuutta sun muuta. mee takas sinne kaappiin pentujes kaa!

Kyllä minulla huumori riittää, ja naurattikin kovasti nuo munan saannokset alkuun, vaan liikaa alkavat jo toistaa itseään mielestäni...:(

Nimim. loputtoman kyllästynyt hillittömään kurviin ja Arvon penaaliin :)

Ja kyllä, en aio laittaa telkkaria kiinni - kun katson Putousta ihan Leena Hefnerin takin. On niin HIRRRWEEN ihana hahmo :)

Muakin jo kyllästyttää nuo sanamuunnokset (ei tarvi kääntää), mitä Usko viljelee.Muutenkin menee ehkä hiukan mauttomuuden puolelle jo. Enkä ymmärrä vanhempia jotka antavat ala-asteikäisten katsoa Putousta!

Itse aion katsoa finaalin ja kannatan Leenaa, kun hän on niin hirrveen hirrveeen nätti! :D

Ei meidän lapset enää halua katsoa Putousta kun Jani-Petteri putosi. Luttinen on heistä hauska viakka eivät yhden ensimmäistä vitsiä häneltä ymmärrä. Leena Hefneristä eivät pidä enkä minäkään voi häntä sietää.

[QUOTE="vieras";25732143]No hyi helvetti:x harrastaako tota oikeeti joku?? mun tulee oksu![/QUOTE]

Mut fistaushan on tosi kivaa ja tuntuu ihan järjettömän hyvälle :)

[QUOTE="hohhoijaa";25732387]Parempi katsella sitten ihan Pikku-Kakkosta, että ei kullanmurut kuule mitään rumia sanoja.[/QUOTE]

Muttakun sielläkin lyödään toista litsarilla naamaan, ja meidän lasta kasvattaa vain telkkari :'(

Hirviniemen hahmosta sen verran että noi sanan muunnokset on pieni osa sitä hauskuutta,kaikki eleet,kävely ja puhetyyli teki siitä mun mielestä parhaan.Ja se koko tään vuoden putouksen ylivoimaisesti hauskin kohta oli uskon viininmaistelu,siinä oli suomalaisen känni tiivistettynä 4 minuuttiin,ensin nousuhumala, humala sitten painitaan ja lopuksi tulee se oikea talentti

• Tykkää
Reactions: TrueBlood ja Tepadj
[QUOTE="jep";25759242]Hirviniemen hahmosta sen verran että noi sanan muunnokset on pieni osa sitä hauskuutta,kaikki eleet,kävely ja puhetyyli teki siitä mun mielestä parhaan.Ja se koko tään vuoden putouksen ylivoimaisesti hauskin kohta oli uskon viininmaistelu,siinä oli suomalaisen känni tiivistettynä 4 minuuttiin,ensin nousuhumala, humala sitten painitaan ja lopuksi tulee se oikea talentti[/QUOTE]

Olen samaa mieltä. Oli kyllä Hirviniemi paneutunut rooliinsa upeasti. Kyllä täytyy ihailla. Niin hiotut ja viimeistellyt kädenliikkeetkin, se hiipivä-sipsutteleva eteneminen ja suun asentokin. Voi luoja että on naurettu monet lauantai-illat sitä.

• Tykkää
Reactions: TrueBlood ja Tepadj
Siis kaikki, jotka väittää että "finaalissa asti" on paha sana, niin kyllä hulluja puhutte! Siis meitin koulun ala-asteella on rankimmat kirosanat käytössä, ja katsovat sitten salaa aikuisviihdettä internetistä ja kännyköistä! Ja tietävät melkein kaikki sanamuunnokset.. NYKY AIKA EI ENÄÄ OLE MITÄÄN MUMMELEILLE TARKOITETTUA! uskokaa jo..

Vanha ketju mutta kommentoin vaan, että eihän tossa oikeastaan ole mitään törkeää. Vaikka Usko höpisee kaksimielisiä, niin silti se ei oikeastaan juttele niitä ikinä, koska itsehän noi sanonnat vaan päässään kääntää. "Finaalissa asti", ihan tavallinen sanonta, jos ei mene itse kääntämään muunlaiseksi.

Yhteistyössä