?
*
Vieras
Mä en edes hokannut, että siinä oli sanamuunnos. Tuo "finaalissa asti" -kin oli mulle tarpeeks kaksmielinen
D
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mä en edes hokannut, että siinä oli sanamuunnos. Tuo "finaalissa asti" -kin oli mulle tarpeeks kaksmielinenD
Meidän JanNican ja JeMinan kasattavia sänkyjä ei ole vielä tuohon aikaan avattu yksiömme lattialle, siksi katsovat putousta.
Tuo lause on ihan mainoksessa. Kyllä meillä tv:tä saa katsoa ja putoustakin. EI onneksi tiedä mitä tuo tarkoittaa, mutta terävästi selvittää asioita jotka kiinnostaa.
Aloituksen pointti oli että minusta tuo menee jo yli hyvänmaun, kun ohjelmaa seuraa kuitenkin hvin nuoret katsojat ja sitä markkinoidaan perheohjelmana.
Sulla ei taida vaan itsellä riittää huumorintajua. Ja en usko että toi on ainoa hyvän maun ylittävä asia telkkarissa mihin kellon aikaan tahansa. Niin ja jos kerran nettiäkin käyttää niin siellä varmasti törmää paljon sopimattomampiin asioihin.
Itse ainakin tunsin ihmisen anatomian ja englannin kieltä ala-asteikäisenä :snotty:Mä en tiennyt ala-asteikäisenä edes mikä on anaali.