Avioero miehen kaverin takia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sssssssssss
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sua nyt stressaa kun sua haukutaan siellä koko ajan...?

Etkö millään kykenisi ymmärtämään, että miehetkin tarvitsevat jonkun jolle purkaa suhteen stressiä, peilata teidän.suhteen älyttömyyksiä, ja tuulettaa vähän ajatuksia
Mikset sää kykene suomaan tätä miehellesi? Annat vaikutelman, että sinulla on joku sairaaloinen miellyttämisenn halu, sädekehässäsi ei saisi olla pienintäkään tahraa, olet niin täydellinen vaimo, mitään et vaadi etkä määrää... Vaikka todellisuudessahan olet vihainen monestakin asiasta, katkera, pitkävihainen ja anteeksi antamaton. On ihan oma asiasi josset kykene antamaan anteeksi vaikkei toinen olekaan polvillaan pyytänyt anteeksi. Tiedätkö, että toiset vain kykenevät antamaan.asioiden olla, unohtaa ja jatkaa elämää - Ihan itsestäs kiinni.

Oletko koskaan ajatellut kenen luokse mies seuraavana painaa menemään jossei kaverinsa luo?
- Sanoisin että niele ny katkeruutes. Miehesi ystäviä et kuitenkaan pysty valitsemaan. Niin se vaan on, että puolisoita tulee ja menee, mutta ystävät pysyy vuosienkin jälkeen - osoitat sinäkin tämän taas todeksi.

Heh, et ole tainnut kyllä ihan oikein nyt lukea tilannetta :)

Kuule kakaiseppa nyt ulos se mitä hän sit teki? Meinaa lähinnä joku teidän lasten hyväkskäyttö, tai jonkun raiskaaminen olisi sellaisia asioita joita ymmärtäisin ettet anna anteeksi.

Mutta todellisuudessahan mistään vakavasta ei taida olla kyse, kerta anteeksi antaisit heti kun vain pahoittelisi

Anteeksianto ja takaisin päästäminen elämään on eri asia.

Tilanteessa oli niin paljon kaikkea, ja miehen kaveri hoiti sen todella huonosti. Sekoitti mukaan koko mun perheen, enkä ikinä tai hekään, saaneet minkäänlaista pahoittelua tai vastaavaa.

Edes jos häneltä ne sanat joskus kuulisin - tietäisin että se aivoton elukka on kasvanut edes vähän. Mutta tätä ei tapahtu. Ikinä. Jos pyytäisi anteeksi, asia ei ole edelleenkään ok, eikä tilanne mihinkään muutu. Mutta se että mies on asian kanssa ok edelleen.. Ettei edes pahoittele.. Satuttaa mua.

Kyllä minä luin, montakin kertaa viestisi.
Mutta lueppa sinäkin?
Melkein kaikki sun perustelut on tyyliin miten sinua sorretaan ja haukutaan. Ei niinkään että sanoisit kaverin tehneen pahaa pikkusiskolles ja perheelles. Ihan niin kuin teillä olisi ollut joku kolmiodraama. -Tämän puolen minä näen asiasta kirjoittamasi perusteella.

Naisethan tekee tuota koko ajan. Joku kriisi tai vaikka kerrot jotain mitä ei ole tarkoitettu kelleen muulle kuin rakkaallesi niin heti sen bestiksen luo kertomaan.
Sitten huudetaan täällä pää punaisena jos mies tekee niin.

No ihan sama en enään rupea parisuhteeseen vaan nussin tarpeen mukaan naisia niin ei tartte kestää sitä kaikkea paskaa.

[QUOTE="bbbbb";30824609]Kyllä minä luin, montakin kertaa viestisi.
Mutta lueppa sinäkin?
Melkein kaikki sun perustelut on tyyliin miten sinua sorretaan ja haukutaan. Ei niinkään että sanoisit kaverin tehneen pahaa pikkusiskolles ja perheelles. Ihan niin kuin teillä olisi ollut joku kolmiodraama. -Tämän puolen minä näen asiasta kirjoittamasi perusteella.[/QUOTE]

No sitten olet kyllä käsittänyt ihan täysin väärin kirjoitukset, ja taidat olla ainut?

Ja kyllä tässä sorretaan minua, mun uskomuksia, ja mun tunteita. Miehen ystävä teki todella väärin, loukkasi minua ja mun perhettä, mies on mun kumppani, mun partneri, jonka pitäisi tässä tilanteessa pikkaisen enemmän tukea mua. Varsinkin kun loukkauksessa myös mies kärsi todella paljon, mutta mies antaa kaiken anteeksi kaverilleen ja samalla saa mut näyttämään pahikselta.

Naisethan tekee tuota koko ajan. Joku kriisi tai vaikka kerrot jotain mitä ei ole tarkoitettu kelleen muulle kuin rakkaallesi niin heti sen bestiksen luo kertomaan.
Sitten huudetaan täällä pää punaisena jos mies tekee niin.

No ihan sama en enään rupea parisuhteeseen vaan nussin tarpeen mukaan naisia niin ei tartte kestää sitä kaikkea paskaa.

Terve. En ole huutanut, ja kyse on vähän muustakin kuin että mies menee juoruilemaan ystävälleen jotain. Ehkäpä kyse ei ole kuitenkaan siitä.

Nussi vaan, anna mennä, kukapa sut haluaisia puolisokseen.

Nussi vaan, anna mennä, kukapa sut haluaisia puolisokseen.

Vain tuollaiset jotka ei osaa edes oikeinkirjoitusta mutta onneksi niiltä saakin pillua helposti kun on niin kuuntelevinaan ja erityisesti kun kehuu jne.
Yhdessä haukutaan vähän aikaa miestänsä, ymmärretään, kehaistaan älyä, päädytään siihen että kaikki ollut miehen syytä sitten monisanaisesti kehutaan kuinka kaunis on. Sen jälkeen hypätäänkin taksiin.
Muistetaan kehotella akkaa häipymään ennenkuin itse nukahtaa.

Vain tuollaiset jotka ei osaa edes oikeinkirjoitusta mutta onneksi niiltä saakin pillua helposti kun on niin kuuntelevinaan ja erityisesti kun kehuu jne.
Yhdessä haukutaan vähän aikaa miestänsä, ymmärretään, kehaistaan älyä, päädytään siihen että kaikki ollut miehen syytä sitten monisanaisesti kehutaan kuinka kaunis on. Sen jälkeen hypätäänkin taksiin.
Muistetaan kehotella akkaa häipymään ennenkuin itse nukahtaa.

Hanki elämä.

Edelleenkään tilannetta tarkemmin tietämättä mieleen tuli toki myös se vaihtoehto, että miehesi kokee olevansa ns. heikompi osapuoli, tai ainakin siinä mielessä alisteisessa asemassa, ettei koe saavansa mielipidettään kuulluksi kanssasi. Ehkä olet voimakas persoona ja miehesi mukautuva. Aikansa se toimii, mutta aina välillä tilanne purkautuu.

Tämän enempää on kuitenkin vaikea analysoida, itse en voi sanoa lonkalta ymmärtäväni kumpaakaan osapuolta tilanteesta, josta en tiedä käytännössä mitään oikeita yksityiskohtia, vain sen, että joku on loukkaantunut. Loukkaantuminen on niin henkilökohtainen ja yksilökohtainen tuntemus, että on mahdotonta sanoa sen perusteella mitään. Jotkut loukkaantuvat mitä hämmästyttävimmistä asioista.

Mielestäni asia ei voi olla vakava, jos muinoin olisi anteeksipyyntö riittänyt. Aika mitätöntä marttyyriutta jäädä itse jumittamaan kun ei edes olla pahoiteltu. Kaikki ihmiset eivät ole saaneet sinun oikeita tapoja elää-kirjaa ja miten pyydetään minulta oikein anteeksi.
Asia koskee siskoasi, joten koko totuutta et taida edes tietää. Nuorena ihmiset nyt tekee välillä hölmöyksiä ja ilman että kiertää hattu kourassa koko sukua anteeksi pyydellen läpi. Siskollasi, jos on hengissä, on mielestäni syy olla vihainen mutta muuten sinun ehkä tulisi myös hiukan kunnioittaa puolisoasi, jos kuitenkin tämän kanssa haluaa olla. Onhan puolisoltasi samantyyppinen moraalikäsitys kuin sinulla, jolloin kyseinen henkilö on hänelle voinut kertoa kyseisestä tapauksesta ja saanut puolisosi osalta synnin päästön.

Noooo jospa luet vastaukset uudestaan ja kiinnitä huomiota siihen kuinka moni kauniisti kysyy että mahdatko nyt hiema ylireagoida?

Ja onhan se asia niinkin, että jos kaveri edelleen pyörii huumeiden kanssa ja aiheuttaa ongelmia muille, niin sithän sun vaan tarttee katkasta välis mieheen ettei sinua ja "perhettäsi" sotketa asiaan - ihan niin kuin pikkusiskosikin olisi pitänyt tehdä

Mun miehellä oli myös tosi dominoiva ja manipuloiva määräilijä kaveri. Pariskunnittain kun mentiin tuli usein riitaakiin äijän kanssa kun oli tosi nega ja agre välistä. Vaimoaankin kohteli huonosti. Mut mun mies vaan piti sitä kaverina. Ja oli niillä sitten ylä ja ala-mäkeä. Itse odotin piiiitkäään ja lopulta ystävyys meni niin solmuun että vihdoin pääsin ja päästiin eroon tyypistä! Odotus siis kannatti! Myös tyypin vaimo otti ritolat että silleen :) Ja on nyt onnellisesti avoliitossa uuden hepun kaa joka kohtelee sitä hyvin :)

Nyt jälkeenpäin aina ihmetellään että mitä hittoa annettiin tyypin määräillä ja käskytellä meitäkin ja miestäni varsinkin??!!!! Nykyään kuullaan tyypistä aina kurjia juttuja, ei mee hepulla hyvin :( ja vahingonilo paras ilo! Jotenkin tuntuu että nyt tyyppi makselee takaisin antamiaan kolhuja!

Ymmärrän ap täysin sun ajatukset ja tunteet tuosta kaverista. Ihan kuin se ois miehesi "mamma", jolle menee pikkuisena ja viattomana itkemään, kun joku kiusaa. Kaveri sitten silittelee päätä ja tarjoo niitä lohdukkeita, joihin toinen tarttuu, kun on NIIN paha mieli ja vaimokin ihan kamala. Milloin nainen voisi toimia noin..... Heittäytyä pikkutytöksi ja vain paeta pöllöilemään, kun joku "kiusaa".... Aika harvoin ja tuskin nainen haluaakaan.

Musta sun ei tartte hyväksyä tuota kaveria ja olet täysin oikeutettu hänen tekojensa vuoksi vaatimaan, ettei miehesikään pidä siihen tyyppiin enää yhteyttä.

Yhteistyössä