E
Ei tajua
Vieras
Ystävä seurusteli pari vuotta erään miehen kanssa ja suhde oli todella vaikea. Mies puhui ystävälleni todella törkeästi huoritteli yms. Ystävän lasta mies ei siedä lainkaa vaan pitää pientä lasta alimpana kastina eikä lapsella ole mitään arvoa. Lasta voi huoletta kiusata ja saada itkemään. Miehen ollessa ystävän luona ystävä osti ruuat ja tupakat miehelle.
Ystävä purki pahaa oloaan mulle monesti ja mietti eroa. Lopulta erosi tuosta miehestä. No eipä mennyt kovin montaa kuukautta kun seurustelee taas miehen kanssa. Ja suhde on taas yhtä takkuamista.
Miksi!!! Eikö kerrasta opi, että toinen on paska!? Miksi uhrata taas itsensä.
Mä ainakin mielummin olen yksin kuin paskassa parisuhteessa! En antaisi yhdenkään miehen kohdella mua kuten se mies kohtelee ystävääni!
Ystävä purki pahaa oloaan mulle monesti ja mietti eroa. Lopulta erosi tuosta miehestä. No eipä mennyt kovin montaa kuukautta kun seurustelee taas miehen kanssa. Ja suhde on taas yhtä takkuamista.
Miksi!!! Eikö kerrasta opi, että toinen on paska!? Miksi uhrata taas itsensä.
Mä ainakin mielummin olen yksin kuin paskassa parisuhteessa! En antaisi yhdenkään miehen kohdella mua kuten se mies kohtelee ystävääni!