Olen ystävystynyt mieheni kaverin kanssa, mustasukkaisuus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "a p"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Lähinnä tulin siksi kirjoittamaan että jos täältä saisi vaikka hyviä vinkkejä mitä sanoa tai miten toimia että tilanteemme toimisi.

Ymmärrän kyllä miestänikin, mutta totuus on se, että en ole häntä pettämässä ja siksi on väärin että minun ystävyyssuhteitani pitäisi rajoittaa pettämisen estämiseksi.

Tiivistettynä vaihtoehdot ovat nämä

A Ystävyyssuhteeni tuo minulle paljon iloa elämään, mutta mies on syyttä mustasukkainen.
B Minun täytyy lopettaa ystävyyssuhde, koska mies on syyttä mustasukkainen

Miksi juuri minun pitäisi olla se kärsijä?

Miten tämä ystävyytesi ilmenee?

Älä ystävysty miesten kanssa! Tarvitset naispuolisia ystäviä.

Miksi naispuolisia? Minä viihdyn yleensä paremmin miesten seurassa, en ole vielä tavannut miestä joka ei tätä hyväksyisi. Tiedän että sellaisiakin on. Myös mun miehellä naisia kavereina.
Ap:n tilanne vaikea. Ymmärrän hyvin että haluaa pitää ystävästä kiinni, mutta kannattaa jutella miehen kanssa miksi hän ei luota sinuun.

Jep ja kohta sinäkin kirjoitat tänne, kuinka surullinen olet kun tämä ystäväsi rakastui sinuun ja olisit halunnut olla vaan kaveri tai vaihtoehtoisesti kysyt neuvoa, että mitäs nyt kun oot rakastunut miehesi ystävään.

Aika surkeaa jos ei toista fyysistä sukupuolta olevan kanssa voi olla ystävä ilman pelkoa ihastumisesta...Onneksi harvemmin noin käy. Lähtökohtaisesti mun olis vaikea ystävystyä henkilön kans johon voisin ihastua.

Yhteistyössä