Sana jota vihaan yli kaiken

• Viestiketjun aloittaja "Impi"
  • Ensimmäinen viesti
Tahtotilana humala
Opiskeluaikana otti pahasti päähän: Innovaatio, verkostoituminen, globalisaatio, kestävä kehitys, kompetenssi ja verkkotyöskentely.
Tuo kompetenssi on muuten ihan hirvittävä. Yhtä kamala kuin edellä jo mainittu tahtotila, aaarrgh!
Jossain vaiheessa joka asialle oli sosiaalinen tilaus, mutta tämän käyttö on onneksi vähentynyt.

• Tykkää
Reactions: Akaatti
juuhhh
Nää on kyl jotkut niin v*tun väkisin väännettyjä ''minä vihaan tätä sanaa'' juttuja.
Mikä vika esim stadilaisten sanoissa on? Jos std puhutaan ''spora,steissi, mä, sä, '' yms niin pitäiskö sitten myös meidän ''stadilaisten'' vihata muita murteita mm. ''miä,siä, vartoo,ehtoota'' yms juttuja?
Joo on mullakin paljo sanoja mitkä mua pistää nyppimaan mut...
Ja se vaan on totuus, että näil keskustelu palstoil tulee se oma ''slangi''
mm. nämä ''POKSUTAAN,MASUASUKKI,TIKUTTAA'' yms

Sori purkasimpaha nyt vähä tänne yleistä veetutustani :D Mutta juu hauska ketju, mutta liika on aina liikaa.
Kiitos, kumarrus ja hyvää yötä MAMMAT lähdenpä tuonne mun PIKKUPRINSSIN viereen ja samalla voisin HEILUTELLA VÄHÄ PEITTOA ;)

"vieras"
[QUOTE="vieras";26591547]Ihmettelen että täällä ei oo mainittu JAKSUJA.
Tai muksaa.. "Muksaa viikonloppua kaikille!"

Puollustaa ja erillainen on kans niiiiin ärsyttäviä ...[/QUOTE]

Joskus saatetaan toivottaa jopa jaxuja. Ja muxaa viikonloppua. Toivottelijana tietysti joku viittäkymppiä lähestyvä täti-ihminen, ku onhan se nyt siis aikuisten oikeesti juurikin nuorekasta käyttää joka välissä teini-X:ää :headwall:

Humli
Kitska eli kioski
Jätski eli jäätelö
Pansku eli banaani
Ihan huippua
Läheisriippuvainen
Narsisti (ilman diagnoosia)
Omppu
Liikka eli liikunta
Maikka eli opettaja

Kirjasto on auki klo 12-14 välisenä aikana!!!!!!
"mulla meni sen tekoon sellaiset kolme VIIVA viisi minuuttia" (eihän kukaan sano muotakaan välimerkkejä, kuten nouskahan jo ylös HUUTOMERKKI"

Poltot eli supistukset
Pissillä (keski-ikäisen sanomana)

:)

• Tykkää
Reactions: Mummeliisa
Humle
"erikoisesti pojille autot ovat tärkeitä" - erikoinen tarkoittaa outoa! Paremmalta kuulostaisi sana erityisesti.

Ihana uutuus! (sellaisella naisen kimittävällä äänellä)

"mä mitään osaa" minun kielikorvaani en-sanan puuttuminen kuulostaa aivan kauhean puutteelliselta.

Neiti, likat, poitsu, frendi, esikko

AAMUPALA yhdessä perheen kanssa
VÄLIPALAKSI omppu, jukurtti ja pansku ( jotain niin 90-lukulaista!!!)

Kitska eli kioski
Jätski eli jäätelö
Pansku eli banaani
Ihan huippua
Läheisriippuvainen
Narsisti (ilman diagnoosia)
Omppu
Liikka eli liikunta
Maikka eli opettaja

Kirjasto on auki klo 12-14 välisenä aikana!!!!!!
"mulla meni sen tekoon sellaiset kolme VIIVA viisi minuuttia" (eihän kukaan sano muotakaan välimerkkejä, kuten nouskahan jo ylös HUUTOMERKKI"

Poltot eli supistukset
Pissillä (keski-ikäisen sanomana)

Poltot tosin sulatan.

Yhteistyössä