Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:pyydä ammattilaiset tekemään. hintaa meille tuli n. 20 000e
Alkuperäinen kirjoittaja dfdf:Googleta salaojaremontti. Minulle ainakin aukeaa loistava juttu Rekolan keisarin salaojaremontin vaiheista.
Alkuperäinen kirjoittaja rovva:Alkuperäinen kirjoittaja mä:pyydä ammattilaiset tekemään. hintaa meille tuli n. 20 000e
ukko on ammattilainen,
ja aiotaan tehdä "huomattavasti" halvemmalla
Alkuperäinen kirjoittaja palsta??:Alkuperäinen kirjoittaja rovva:Alkuperäinen kirjoittaja mä:pyydä ammattilaiset tekemään. hintaa meille tuli n. 20 000e
ukko on ammattilainen,
varmaan kannattais kysyä ukolta, jos on kerta ammattilainen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja palsta??:Alkuperäinen kirjoittaja rovva:Alkuperäinen kirjoittaja mä:pyydä ammattilaiset tekemään. hintaa meille tuli n. 20 000e
ukko on ammattilainen,
Alkuperäinen kirjoittaja gt:Alkuperäinen kirjoittaja palsta??:Alkuperäinen kirjoittaja rovva:Alkuperäinen kirjoittaja mä:pyydä ammattilaiset tekemään. hintaa meille tuli n. 20 000e
ukko on ammattilainen,
niinpä,köhöm
onpa todellinen ammattilainen, jos ei hintoja tiedä.
Alkuperäinen kirjoittaja rovva:Alkuperäinen kirjoittaja dfdf:Googleta salaojaremontti. Minulle ainakin aukeaa loistava juttu Rekolan keisarin salaojaremontin vaiheista.
kiitos,
olikin hyvä juttu.
Alkuperäinen kirjoittaja rovva:Alkuperäinen kirjoittaja gt:Alkuperäinen kirjoittaja palsta??:Alkuperäinen kirjoittaja rovva:Alkuperäinen kirjoittaja mä:pyydä ammattilaiset tekemään. hintaa meille tuli n. 20 000e
ukko on ammattilainen,
niinpä,köhöm
En mä missään vaiheessa sanonut, ettemme osaa salaojia tehdä, tai ettemme tiedä hintoja.
Tahdoin vain kuulla muiden kokemuksia...
se taisi nyt tänään olla liikaa pyydetty.
Alkuperäinen kirjoittaja sl:ite tehtynä meille tuli maksamaan vain piirustusten jne. teko.... kaivuut,sorat,putket,patolevyt jne. ilmaiseksi....![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Alkuperäinen kirjoittaja rovva:Alkuperäinen kirjoittaja gt:Alkuperäinen kirjoittaja palsta??:Alkuperäinen kirjoittaja rovva:Alkuperäinen kirjoittaja mä:pyydä ammattilaiset tekemään. hintaa meille tuli n. 20 000e
ukko on ammattilainen,
niinpä,köhöm
En mä missään vaiheessa sanonut, ettemme osaa salaojia tehdä, tai ettemme tiedä hintoja.
Tahdoin vain kuulla muiden kokemuksia...
se taisi nyt tänään olla liikaa pyydetty.
Kysymyksen olisit voinut hieman erilailla asettaa, niin vastaukset olisivat olleet varmaan erilaisia. Erityisesti kun teillä on työvöima omasta takaa, et varmaan hyödy mitään vastauksista, joissa työ on teetetty muualla. Eli siis kysyt lähinnä materiaalien hintoja?
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Meillä tehtiin salaoja-remppa vm 79 ok-taloon kesällä 08. Mä en oikein osaa siitä mitään kertoa, jos et kysy... Ojat, sorat, putket, tarkistuskaivot, patolevyt jne laitettiin... Mitä haluaisit tietää tarkemmin...?
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Meillä tehtiin salaoja-remppa vm 79 ok-taloon kesällä 08. Mä en oikein osaa siitä mitään kertoa, jos et kysy... Ojat, sorat, putket, tarkistuskaivot, patolevyt jne laitettiin... Mitä haluaisit tietää tarkemmin...?