Saksa laillistaa kannabiksen!

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
9MM
Tais ny ysimiltsiltä mennä puurot ja vellit sekaisin. Tuskin markkinoilla on kovinkaan paljon (siis laillisilla markkinoilla) kannabis sativan siemeniä. Ne on kuituhampun siemeniä, joita jutkurtin päälle pistetään, siis ihan vaarattoman ja kunniallisen kuitukasvin, jota Suomessakin on viljelty jo vuodesta kivi ja kirves.
Joo siis sitä tarkotinkin. Sitä myydään punnitse ja säästä kaupas. Pitäis mennä tsadiin taas hakee ku täs kaupungis lopettiin
 
vierailija
Siis ku poltan sativaa ni mun energiat nousee ja tykkään painoil treenaa ja tanssia siis robo tanssii. En uskalla mennä salille paukuis ku must tulee tosi herkkis vaik haluisin. Mut sitku oon herkäs tilas ni must tulee tosi ujo ja rakastava
Nojoo tanssiminen on kivaa :) ootko kokeillu luonnossa hengata paukuissa? Se on ihan parasta, varsinkin vanhempi metsä, jos mahdollista päästä. Siellä ite saan jonkinlaisen henkisen kokemuksen, varsinkin menneisiin sukupolviin vaikka muuten on mulle vaikeeta. Mulla ei oo yhteyttä Jumalaankaan, mutta yritän löytää henkisyyttä ja luonnosta se löytyy parhaiten.
 
  • Tykkää
Reactions: 9MM
9MM
Nojoo tanssiminen on kivaa ootko kokeillu luonnossa hengata paukuissa? Se on ihan parasta, varsinkin vanhempi metsä, jos mahdollista päästä. Siellä ite saan jonkinlaisen henkisen kokemuksen, varsinkin menneisiin sukupolviin vaikka muuten on mulle vaikeeta. Mulla ei oo yhteyttä Jumalaankaan, mutta yritän löytää henkisyyttä ja luonnosta se löytyy parhaiten.
Hei mä rakastan olla kesä auringossa metsässä paukuissa ja tehdä päivä kirjaa mä tein kirjan mielikuvituksen ja todellisuuden eroista haluutko nähä mun painot mitä mul himas?
 
Tais ny ysimiltsiltä mennä puurot ja vellit sekaisin. Tuskin markkinoilla on kovinkaan paljon (siis laillisilla markkinoilla) kannabis sativan siemeniä. Ne on kuituhampun siemeniä, joita jutkurtin päälle pistetään, siis ihan vaarattoman ja kunniallisen kuitukasvin, jota Suomessakin on viljelty jo vuodesta kivi ja kirves.
Jos sativan siemeniä haluaa ostaa niin niitähän voi tilata vaikka Hollannista.🤔 Sen ei pitäs olla edes laitonta.🤔
 
vierailija
Nii sekavia noi sun kirjotukset 9mm että ei tosiaan vaikuta siltä, että noi aineet olis ihmisille hyväksi. Oliskko ilonen jos lapses alkais käyttää noita aineita?
Multa ei kysytty mutta vastaan, että jos oma lapseni alkaisi käyttää kantsua satunnaisesti, en olisi huolissaan, vähemmän jos joisi alkoholia. Tietenkään mitään ei pidä päivittäin, oli se rahapelit, kukka, alkoholi tai mikä vaan.
 
9MM
Jos sativan siemeniä haluaa ostaa niin niitähän voi tilata vaikka Hollannista. Sen ei pitäs olla edes laitonta.
Tulipa tarina mieleen. Mut voitin pokeris muutaman tonnin ja vein sillosen tyttiksen dameihin. Hitto mä lähetin itelleni kukkaa sielt. Arvaa mitä me tultiin latvian kautta ja mul oli jäännyt grinderiin gramma kukkaa ja ei ollu tutkintoi. Mut se minkä lähetin itelle postis ni tullist soitti et mikä homma toi on ni må vastasin et joku vihamies vaaan lähettäny sitä mulle ja homma oli sil selvä
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
Kaikki kannabiksen puolustelijat on 9 millin kaltaisia elämäntapatyöttömiä, sairaseläkkeellä tms.

Ihme, että Lispetti on muuten arvoiltaan kova mutta 9 millin loisiminen on ok.
Ylimiltsi on hyvä tyyppi!❤
Eikös hän ole työkyvyttömyyseläkkeellä…ei kait silloin loisita?

Arvoiltani kova…kuinka kova?😁
Olen pehmennyt vuosien saatossa.
Myönnän kyllä että mulla oli elämässä aikaa sitten bitch-vaihe.😐
 
vierailija
Multa ei kysytty mutta vastaan, että jos oma lapseni alkaisi käyttää kantsua satunnaisesti, en olisi huolissaan, vähemmän jos joisi alkoholia. Tietenkään mitään ei pidä päivittäin, oli se rahapelit, kukka, alkoholi tai mikä vaan.

Itse olisin huolissani siitä, mistä ja keneltä rikolliselta alaikäinen lapseni saa laittomia huumeita hankittua ja mitä lapseltani tultaisiin vaatimaan muuta kuin rahaa.
Ja mistä lapseni ylipäätään tietäisi ostopaikat.

Onneksi on näitä kunnollisia ja kilttejä rikollisia teillä päin.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
9MM
Multa ei kysytty mutta vastaan, että jos oma lapseni alkaisi käyttää kantsua satunnaisesti, en olisi huolissaan, vähemmän jos joisi alkoholia. Tietenkään mitään ei pidä päivittäin, oli se rahapelit, kukka, alkoholi tai mikä vaan.
Tiiäks mitä mun lapsi vastas. Mun känninen kaveri tuli meit vastaan ja tyttö kysyi mikä tota vaivas ni sanoin et oli kännis ni tyttö vastas ettei koskaan haluu olla kännis
 
vierailija
Ylimiltsi on hyvä tyyppi!❤
Eikös hän ole työkyvyttömyyseläkkeellä…ei kait silloin loisita?

Arvoiltani kova…kuinka kova?😁
Olen pehmennyt vuosien saatossa.
Myönnän kyllä että mulla oli elämässä aikaa sitten bitch-vaihe.😐
No aika kova tunnut olevan kun tykkäät Venäjän menosta. Ja jenkeissä kannatat sitä "pro god, pro lige, pro guns"-jengiä.
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
Jos sativan siemeniä haluaa ostaa niin niitähän voi tilata vaikka Hollannista. Sen ei pitäs olla edes laitonta.
Juu, tiedän kyllä. Melkein jo tilattiinkin, kun tuosta saksalaisten päätöksestä luin. Mut vielä vartoillaan hetki, että nää meridän vatipäät seuraa esimerkkiä. Sen jälkeen meillä kyllä kasvaa koko kymmenellä hehtaarilla sativaa, näin on.
 
  • Tykkää
  • Haha
Reactions: Lispetti ja 9MM
vierailija
Itse olisin huolissani siitä, mistä ja keneltä rikolliselta alaikäinen lapseni saa laittomia huumeita hankittua ja mitä lapseltani tultaisiin vaatimaan muuta kuin rahaa.
Ja mistä lapseni ylipäätään tietäisi ostopaikat.

Onneksi on näitä kunnollisia ja kilttejä rikollisia teillä päin.
Toi "muun kuin rahan" pyytäminen taitaa olla enemmän kytköksissä koviin koukuttaviin päihteisiin, ei kukkaan. Ja jos on ite käyttäny niin pystyy valistamaan lapsensa huomattavasti paremmin kuin ne vanhemmat jotka ei tiedä mistään mitään
 
Juu, tiedän kyllä. Melkein jo tilattiinkin, kun tuosta saksalaisten päätöksestä luin. Mut vielä vartoillaan hetki, että nää meridän vatipäät seuraa esimerkkiä. Sen jälkeen meillä kyllä kasvaa koko kymmenellä hehtaarilla sativaa, näin on.
Sinä kun olet jo vähän pidempään elänyt niin onko tullut koskaan ikinä pössyteltyä?😁
 
Toi "muun kuin rahan" pyytäminen taitaa olla enemmän kytköksissä koviin koukuttaviin päihteisiin, ei kukkaan. Ja jos on ite käyttäny niin pystyy valistamaan lapsensa huomattavasti paremmin kuin ne vanhemmat jotka ei tiedä mistään mitään
Nyt kyllä kehottaisin siirtymään tähän päivään.
Nuoret jakavat nykyään pelkistä uusista kengistä tai vaikka tupakka-askista:

 

Yhteistyössä