vierailija
Nii sekavia noi sun kirjotukset 9mm että ei tosiaan vaikuta siltä, että noi aineet olis ihmisille hyväksi. Oliskko ilonen jos lapses alkais käyttää noita aineita?
Joo siis sitä tarkotinkin. Sitä myydään punnitse ja säästä kaupas. Pitäis mennä tsadiin taas hakee ku täs kaupungis lopettiinTais ny ysimiltsiltä mennä puurot ja vellit sekaisin. Tuskin markkinoilla on kovinkaan paljon (siis laillisilla markkinoilla) kannabis sativan siemeniä. Ne on kuituhampun siemeniä, joita jutkurtin päälle pistetään, siis ihan vaarattoman ja kunniallisen kuitukasvin, jota Suomessakin on viljelty jo vuodesta kivi ja kirves.
Nojoo tanssiminen on kivaa ootko kokeillu luonnossa hengata paukuissa? Se on ihan parasta, varsinkin vanhempi metsä, jos mahdollista päästä. Siellä ite saan jonkinlaisen henkisen kokemuksen, varsinkin menneisiin sukupolviin vaikka muuten on mulle vaikeeta. Mulla ei oo yhteyttä Jumalaankaan, mutta yritän löytää henkisyyttä ja luonnosta se löytyy parhaiten.Siis ku poltan sativaa ni mun energiat nousee ja tykkään painoil treenaa ja tanssia siis robo tanssii. En uskalla mennä salille paukuis ku must tulee tosi herkkis vaik haluisin. Mut sitku oon herkäs tilas ni must tulee tosi ujo ja rakastava
Siis kun tekee jotain fyysistä ja hengästyy (juokseminen, seksi), niin mulle tulee ennemmin huono fiilis kuin hyvä silloin jos on poltellut.mitä tarkoitat hengitus ahdistukselka?
Hei mä rakastan olla kesä auringossa metsässä paukuissa ja tehdä päivä kirjaa mä tein kirjan mielikuvituksen ja todellisuuden eroista haluutko nähä mun painot mitä mul himas?Nojoo tanssiminen on kivaa ootko kokeillu luonnossa hengata paukuissa? Se on ihan parasta, varsinkin vanhempi metsä, jos mahdollista päästä. Siellä ite saan jonkinlaisen henkisen kokemuksen, varsinkin menneisiin sukupolviin vaikka muuten on mulle vaikeeta. Mulla ei oo yhteyttä Jumalaankaan, mutta yritän löytää henkisyyttä ja luonnosta se löytyy parhaiten.
Jos sativan siemeniä haluaa ostaa niin niitähän voi tilata vaikka Hollannista. Sen ei pitäs olla edes laitonta.Tais ny ysimiltsiltä mennä puurot ja vellit sekaisin. Tuskin markkinoilla on kovinkaan paljon (siis laillisilla markkinoilla) kannabis sativan siemeniä. Ne on kuituhampun siemeniä, joita jutkurtin päälle pistetään, siis ihan vaarattoman ja kunniallisen kuitukasvin, jota Suomessakin on viljelty jo vuodesta kivi ja kirves.
Aijaa mul se buustaa. Ootko kelaillu mikä tekee sulle huonon olon siin tilantees?Siis kun tekee jotain fyysistä ja hengästyy (juokseminen, seksi), niin mulle tulee ennemmin huono fiilis kuin hyvä silloin jos on poltellut.
Multa ei kysytty mutta vastaan, että jos oma lapseni alkaisi käyttää kantsua satunnaisesti, en olisi huolissaan, vähemmän jos joisi alkoholia. Tietenkään mitään ei pidä päivittäin, oli se rahapelit, kukka, alkoholi tai mikä vaan.Nii sekavia noi sun kirjotukset 9mm että ei tosiaan vaikuta siltä, että noi aineet olis ihmisille hyväksi. Oliskko ilonen jos lapses alkais käyttää noita aineita?
Joo, en viitti tähän ketjuun vastata xbAijaa mul se buustaa. Ootko kelaillu mikä tekee sulle huonon olon siin tilantees?
Tulipa tarina mieleen. Mut voitin pokeris muutaman tonnin ja vein sillosen tyttiksen dameihin. Hitto mä lähetin itelleni kukkaa sielt. Arvaa mitä me tultiin latvian kautta ja mul oli jäännyt grinderiin gramma kukkaa ja ei ollu tutkintoi. Mut se minkä lähetin itelle postis ni tullist soitti et mikä homma toi on ni må vastasin et joku vihamies vaaan lähettäny sitä mulle ja homma oli sil selväJos sativan siemeniä haluaa ostaa niin niitähän voi tilata vaikka Hollannista. Sen ei pitäs olla edes laitonta.
No vastaa oon uteliasJoo, en viitti tähän ketjuun vastata xb
Mulla ei ole ajankohtaista tietoa mut joskus tais olla että vaan niitä "matkamuisto" pakkauksia sai tuodaJos sativan siemeniä haluaa ostaa niin niitähän voi tilata vaikka Hollannista. Sen ei pitäs olla edes laitonta.
Ylimiltsi on hyvä tyyppi!Kaikki kannabiksen puolustelijat on 9 millin kaltaisia elämäntapatyöttömiä, sairaseläkkeellä tms.
Ihme, että Lispetti on muuten arvoiltaan kova mutta 9 millin loisiminen on ok.
Multa ei kysytty mutta vastaan, että jos oma lapseni alkaisi käyttää kantsua satunnaisesti, en olisi huolissaan, vähemmän jos joisi alkoholia. Tietenkään mitään ei pidä päivittäin, oli se rahapelit, kukka, alkoholi tai mikä vaan.
Tiiäks mitä mun lapsi vastas. Mun känninen kaveri tuli meit vastaan ja tyttö kysyi mikä tota vaivas ni sanoin et oli kännis ni tyttö vastas ettei koskaan haluu olla kännisMulta ei kysytty mutta vastaan, että jos oma lapseni alkaisi käyttää kantsua satunnaisesti, en olisi huolissaan, vähemmän jos joisi alkoholia. Tietenkään mitään ei pidä päivittäin, oli se rahapelit, kukka, alkoholi tai mikä vaan.
No aika kova tunnut olevan kun tykkäät Venäjän menosta. Ja jenkeissä kannatat sitä "pro god, pro lige, pro guns"-jengiä.Ylimiltsi on hyvä tyyppi!
Eikös hän ole työkyvyttömyyseläkkeellä…ei kait silloin loisita?
Arvoiltani kova…kuinka kova?
Olen pehmennyt vuosien saatossa.
Myönnän kyllä että mulla oli elämässä aikaa sitten bitch-vaihe.
Hyvä tyyppi? Vetää huumeita ja elää yhteiskunnan rahoilla. Sulla on aikamoiset kaksoisstandardit.Ylimiltsi on hyvä tyyppi!
Eikös hän ole työkyvyttömyyseläkkeellä…ei kait silloin loisita?
Nyt satuilet.No aika kova tunnut olevan kun tykkäät Venäjän menosta. Ja jenkeissä kannatat sitä "pro god, pro lige, pro guns"-jengiä.
Juu, tiedän kyllä. Melkein jo tilattiinkin, kun tuosta saksalaisten päätöksestä luin. Mut vielä vartoillaan hetki, että nää meridän vatipäät seuraa esimerkkiä. Sen jälkeen meillä kyllä kasvaa koko kymmenellä hehtaarilla sativaa, näin on.Jos sativan siemeniä haluaa ostaa niin niitähän voi tilata vaikka Hollannista. Sen ei pitäs olla edes laitonta.
Toi "muun kuin rahan" pyytäminen taitaa olla enemmän kytköksissä koviin koukuttaviin päihteisiin, ei kukkaan. Ja jos on ite käyttäny niin pystyy valistamaan lapsensa huomattavasti paremmin kuin ne vanhemmat jotka ei tiedä mistään mitäänItse olisin huolissani siitä, mistä ja keneltä rikolliselta alaikäinen lapseni saa laittomia huumeita hankittua ja mitä lapseltani tultaisiin vaatimaan muuta kuin rahaa.
Ja mistä lapseni ylipäätään tietäisi ostopaikat.
Onneksi on näitä kunnollisia ja kilttejä rikollisia teillä päin.
Sinä kun olet jo vähän pidempään elänyt niin onko tullut koskaan ikinä pössyteltyä?Juu, tiedän kyllä. Melkein jo tilattiinkin, kun tuosta saksalaisten päätöksestä luin. Mut vielä vartoillaan hetki, että nää meridän vatipäät seuraa esimerkkiä. Sen jälkeen meillä kyllä kasvaa koko kymmenellä hehtaarilla sativaa, näin on.
Sulla on kyllä kova luotto tuohon aineeseen.Toi "muun kuin rahan" pyytäminen taitaa olla enemmän kytköksissä koviin koukuttaviin päihteisiin, ei kukkaan. Ja jos on ite käyttäny niin pystyy valistamaan lapsensa huomattavasti paremmin kuin ne vanhemmat jotka ei tiedä mistään mitään
XD jooSulla on kyllä kova luotto tuohon aineeseen.
Nyt kyllä kehottaisin siirtymään tähän päivään.Toi "muun kuin rahan" pyytäminen taitaa olla enemmän kytköksissä koviin koukuttaviin päihteisiin, ei kukkaan. Ja jos on ite käyttäny niin pystyy valistamaan lapsensa huomattavasti paremmin kuin ne vanhemmat jotka ei tiedä mistään mitään
Käsittääkseni symppaat Venäjää ja kannatat Trumpia. Joten mikä osa on satuilua?Nyt satuilet.