Saksa laillistaa kannabiksen!

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Joo mut se saa aivot toimiin satakertasel tehol.
Oikeasti?😦 Siis tämä sativa versio? Indogo oli sitä rauhoittavaa?

Tai on kai näitä vaikka mitä versioita mutta nuo kai on ne yleisimmät ”suuntimet”?

Kerro vähän tarkemmin mitä tapahtuu kun pössäytät vai miten sitä käytät? Tehoaako syötynä esim. brownieissa hitaammin vai miten se menee?
 
9MM
Mut on tääkin siis mulla on kaveri jolla 8-10 kivut ni ei saa kannabis reseptii mut sit saa 20 conttei 80 ois liian kova ja mä säädän sille kukkaa joka helpottaa sitä. Lääkärien pitäisi lopettaa arastelu kannabis reseptien antoon jos se kerran helpottaa. Pillerit sotkee aivoja enempi
 
9MM
Oikeasti?😦 Siis tämä sativa versio? Indogo oli sitä rauhoittavaa?

Tai on kai näitä vaikka mitä versioita mutta nuo kai on ne yleisimmät ”suuntimet”?

Kerro vähän tarkemmin mitä tapahtuu kun pössäytät vai miten sitä käytät? Tehoaako syötynä esim. brownieissa hitaammin vai miten se menee?
uuh syötynä se pilvi on ihanaa ja voimakasta viimeks viime kesänä söin ja oli hassuu. Mul se toimii niin et jos valehtelen yhtään mua alkaa ahdistamaan ku kukka haluu sut rakkauden piiriin. Ja siis mä en tiiä millanen sun orgasmi on mut paukyis se on vähintään kymmen kertanen. Juuh ja mun runkkaus lakko pysyy enkä sorru oon ollu jo 5 päivää ilman
 
vierailija
Mut on tääkin siis mulla on kaveri jolla 8-10 kivut ni ei saa kannabis reseptii mut sit saa 20 conttei 80 ois liian kova ja mä säädän sille kukkaa joka helpottaa sitä. Lääkärien pitäisi lopettaa arastelu kannabis reseptien antoon jos se kerran helpottaa. Pillerit sotkee aivoja enempi
Suomessa ei saa muut kuin jotkut ms potilaat eikä edes kaikki :/ eikä oo ilmeisesti oikeeta puhdasta kukkaa vaan jotain ihme valmistetta.. Kukkaa kun ei voi patentoida, ei saa tehtyä rahaa sillä samalla tavalla..
 
uuh syötynä se pilvi on ihanaa ja voimakasta viimeks viime kesänä söin ja oli hassuu. Mul se toimii niin et jos valehtelen yhtään mua alkaa ahdistamaan ku kukka haluu sut rakkauden piiriin. Ja siis mä en tiiä millanen sun orgasmi on mut paukyis se on vähintään kymmen kertanen. Juuh ja mun runkkaus lakko pysyy enkä sorru oon ollu jo 5 päivää ilman
Miten sä sen syöt? Leivotko siitä jonkun leivät. Eikö se laimene jos sen paistaa unnossa?
Se haiseekin jo niin pahalle, että en varmana söis tuollaista jos maku on yhtä paha miltä haisee.

Eikö tuohon pilveen sit voi jäädä koukkuun pelkästään tuon megaorgasmin vuoks? Omassa orgasmissa ei ole kyllä mitään vikaa ja pystyn olla valehtelematta ilman pilveäkin ja rakkautta annan kuulema liikaakin joskus.😬
 
9MM
Miten sä sen syöt? Leivotko siitä jonkun leivät. Eikö se laimene jos sen paistaa unnossa?
Se haiseekin jo niin pahalle, että en varmana söis tuollaista jos maku on yhtä paha miltä haisee.

Eikö tuohon pilveen sit voi jäädä koukkuun pelkästään tuon megaorgasmin vuoks? Omassa orgasmissa ei ole kyllä mitään vikaa ja pystyn olla valehtelematta ilman pilveäkin ja rakkautta annan kuulema liikaakin joskus.
Eiku tuttu oli leiponut haha sillonku asuin jyväskyläs perhekodis ni tuttu laitto viestii ku oli ostanu 200e pilvee ja teki kaakaota ni se meni vituiks ja kaikki pilvi meni hukkaan. Mä en oo mikään leipuri ni vituiks menis mulkin.
pystytkö sä olee kuukauden masturboimatta? Ei siihen jää koukkuun. Kokeile ni tiiät
 
Mut on tääkin siis mulla on kaveri jolla 8-10 kivut ni ei saa kannabis reseptii mut sit saa 20 conttei 80 ois liian kova ja mä säädän sille kukkaa joka helpottaa sitä. Lääkärien pitäisi lopettaa arastelu kannabis reseptien antoon jos se kerran helpottaa. Pillerit sotkee aivoja enempi
Kiputilat todellakin tulisi ottaa tosissaan. Suomessa ei edes ole kivunlievitystä jos vertaa muihin maihin.🤷‍♀️

Riippuu tietenkin yksilöstä mut eikös tää sun kaveri oo jo iäkkäämpi (parantumattomasti) sairas heppu eikä enää työelämässä ja tosi kipeä? Tuollaistssa tapauksessa pitäisi voida kyllä ihan laillisesti vedellä särkyyn jotakin mikä oikeasti auttaa.
 
9MM
Kiputilat todellakin tulisi ottaa tosissaan. Suomessa ei edes ole kivunlievitystä jos vertaa muihin maihin.🤷‍♀️

Riippuu tietenkin yksilöstä mut eikös tää sun kaveri oo jo iäkkäämpi (parantumattomasti) sairas heppu eikä enää työelämässä ja tosi kipeä? Tuollaistssa tapauksessa pitäisi voida kyllä ihan laillisesti vedellä särkyyn jotakin mikä oikeasti auttaa.
Ainiin ja lispetti valehtelin sulle. Nautinhan mä ihan vitusti runkkaamisesta paukuissa ku se orkku oli niin mahtava selvinpäin jaksanu. Sil meni selkä leikkaus vituiksi
 
Eiku tuttu oli leiponut haha sillonku asuin jyväskyläs perhekodis ni tuttu laitto viestii ku oli ostanu 200e pilvee ja teki kaakaota ni se meni vituiks ja kaikki pilvi meni hukkaan. Mä en oo mikään leipuri ni vituiks menis mulkin.
pystytkö sä olee kuukauden masturboimatta? Ei siihen jää koukkuun. Kokeile ni tiiät
Aaaha, nyt taas alat tähän höpsöön piirileikkiin.
Vertaat huumeiden käyttöä orgasmin saamiseen.🙄
Molemmat yhtä haitallista toimintaa ja silleen.🙄
 
9MM
Aaaha, nyt taas alat tähän höpsöön piirileikkiin.
Vertaat huumeiden käyttöä orgasmin saamiseen.🙄
Molemmat yhtä haitallista toimintaa ja silleen.🙄
häh mihin ihmeen piirileikkiin? Ei kannabis ole huume. Juuh ei mulle ole kiellettyä kukka mut masturboiminen on. Tajuuksä mua panettaa nytkin tosi paljon mut annan sen himon mennä ohi ei mun tarvii tumputtaa kun se on syntiä mulle. MuT myönnän paukuissa orkku oli ihan jäätävä. Mut tiiäks mikä on ollu mun järisyttävin orkku. Oltiin sillosen tyttiksen kaa ammeessa ja pyysin voisko se dildottaa mua ja runkata samalla ni tiiäks mitä ku se sai runkkaamalla ja dildottamalla mulle sellasen orkun et koko kroppa tärisi ja en ollu polttanu ees paukkui mut mä räjähdin siit orkun voimast
 
Nytku sit tähän ketjuun jo jumahdin, niin...

Mun mielestä ois fiksua sallia sen lääkekäyttö ja siis silloin sitä saisi apteeksita. Reseptillä.

Samoin voisi olla okei kasvattaa niitä paria kolmea kasvia kotona ja käyttää itse.

Mut samantien ikärajaa sekä kannabikseen, alkoholiin ja tupakkaan pitäisi nostaa ainakin kahteenkymmeneen, tai jopa 25-vuoteen ja sanktiot kaikkien huumeiden myymisestä ylipäätään ja päihteiden välittämisestä alaikäisille ihan hiton paljon suuremmiksi.
Just toi. Reseptillä.
 
häh mihin ihmeen piirileikkiin? Ei kannabis ole huume. Juuh ei mulle ole kiellettyä kukka mut masturboiminen on. Tajuuksä mua panettaa nytkin tosi paljon mut annan sen himon mennä ohi ei mun tarvii tumputtaa kun se on syntiä mulle. MuT myönnän paukuissa orkku oli ihan jäätävä. Mut tiiäks mikä on ollu mun järisyttävin orkku. Oltiin sillosen tyttiksen kaa ammeessa ja pyysin voisko se dildottaa mua ja runkata samalla ni tiiäks mitä ku se sai runkkaamalla ja dildottamalla mulle sellasen orkun et koko kroppa tärisi ja en ollu polttanu ees paukkui mut mä räjähdin siit orkun voimast
Miksi ihmeessä ei sais masturboida? Mitä haittaa siitä sinulle on?

Tiede kertoo, että miesten olis hyvä ejakuloida säännöllisesti, muuten voipi tulla ongelmia.
Oletko lukenut näistä?
 
9MM
Miksi ihmeessä ei sais masturboida? Mitä haittaa siitä sinulle on?

Tiede kertoo, että miesten olis hyvä ejakuloida säännöllisesti, muuten voipi tulla ongelmia.
Oletko lukenut näistä?
Jumala on sen minulta kieltänyt. Mä olin tosi kova seksi riippuvainen piti olla seksiä 5-10 kertaan päivässä kun olin suhteessa. En ikinä kyl iskenyt naista taka ajatus mielessä vaan ihastuin. Tiiäks mitä mulla on frendi jonka enkka runkkaamises on 25 kertaa päivän aikana. Tiiäks lispe mikä mun ongelma on. Mut oon ollu parisuhtei joissa nainen ei oo ikinä tykänny pilden nuolemisest ku mua taaas kiihottaa et vois nuolla pildee.mut nyt paljastan tässä salaisuuden. Mua ei haitttaa eri kokoset naiset ja ulkonäkö. Mut jostain syystä mulle pilden pitää olla kaunis jos se on ruma ni se on turn off ja naisten sääri karvat ja viikset. Käsikarvat on ok. Mut mä niin haluisin naisen jonka pildee vois hyväillä
 
vierailija
Kurkkaa tuo aiemmalla sivulla oleva linkki, alkoholi on huomattavasti haitallisempi tässäkin suhteessa! Ja suurin osa päihdepsykooseista on edelleen ALKOHOLIN aiheuttamia! Joten jos ihmiset vaihtaisivat alkon kukkaan niin psykoosit vähensivät!

Alkoholin ensimmäisestä käyttökerrasta ei voi saada psykoosia kuten kannabiksesta. Alkoholimyrkytyksen voi saada.

Esim. mikäli pitkän alkoholiputken katkaisee ja lopettaa äkillisesti tai vähentää alkoholin käyttöä, voi päästä katsomaan vaaleanpunaisia elefantteja ja deliriumiin.
 
vierailija
Alkoholin ensimmäisestä käyttökerrasta ei voi saada psykoosia kuten kannabiksesta. Alkoholimyrkytyksen voi saada.

Esim. mikäli pitkän alkoholiputken katkaisee ja lopettaa äkillisesti tai vähentää alkoholin käyttöä, voi päästä katsomaan vaaleanpunaisia elefantteja ja deliriumiin.

Ja juoppoputken delirum tyyppiedustaja on ainakin 30 vuotta suht.päivittäin juonut keski-ikäinen nainen tai mies. Alkoholisti on pilannut sisuskalujaan säännöllisesti tappaen.

Kannabispsykoosipotilas pilaa elämänsä jo lapsena tai alle parikymppisenä, jos on hyvä onni saa jonkun pysyvän mielenterveyssairauden esim. 2-suuntaisen mielialahäiriön ja voi olla työkyvytön loppuelämänsä. Ja se yhden kerran kokeilu on tullut kalliiksi yhteiskunnalle.

Alkoholi tulee toki kalliimmaksi ja on käytetyin päihde. kannabis on varmaan ns turvallisempi useimmille käyttäjille, mutta vaarattomaksi ja oireettomaksi sitä on turha selitellä.
 
vierailija
Kaikki kannabiksen puolustelijat on 9 millin kaltaisia elämäntapatyöttömiä, sairaseläkkeellä tms.

Ihme, että Lispetti on muuten arvoiltaan kova mutta 9 millin loisiminen on ok.
 
vierailija
Kaikki kannabiksen puolustelijat on 9 millin kaltaisia elämäntapatyöttömiä, sairaseläkkeellä tms.

Ihme, että Lispetti on muuten arvoiltaan kova mutta 9 millin loisiminen on ok.
Just joo, onko tullut mieleen että ne työssäkäyvät ei vaan puhu siitä kun tulee fudut? Esim. Yksi eläkkeelle jäänyt luokanopettaja tunnusti käyttäneensä 40 vuotta kannabista kun ei ollut enää pelkoa.

Ja kannattaa ehkä mennä itseensä jos kokee toisen työkyvyttömyyden loisimisena.
 
  • Tykkää
Reactions: 9MM
9MM
Kaikki kannabiksen puolustelijat on 9 millin kaltaisia elämäntapatyöttömiä, sairaseläkkeellä tms.

Ihme, että Lispetti on muuten arvoiltaan kova mutta 9 millin loisiminen on ok.
laitas suuta soukemalle kuninkaan arvostelusta tulee kuoleman tuomio. Joten nöyrry ja pyydä anteeksi. Pussaa mun varpaita ni homma on sovittu.
 
vierailija
Ainiin ja lispetti valehtelin sulle. Nautinhan mä ihan vitusti runkkaamisesta paukuissa ku se orkku oli niin mahtava selvinpäin jaksanu. Sil meni selkä leikkaus vituiksi
Pystytkö hengästymään paukuissa ilman ahdistusta? Sanoit että käyt myös salilla pössyissä. Ite en just tykkää mistään tollasesta jos pilvee on käyttänyt. Joskus tykkäsin mikrottaa sieniä ja käydä pyöräilemässä, se oli ihan mahtavaa kyllä, kevyempi olo kuin polttelun jälkeen
 
9MM
Pystytkö hengästymään paukuissa ilman ahdistusta? Sanoit että käyt myös salilla pössyissä. Ite en just tykkää mistään tollasesta jos pilvee on käyttänyt. Joskus tykkäsin mikrottaa sieniä ja käydä pyöräilemässä, se oli ihan mahtavaa kyllä, kevyempi olo kuin polttelun jälkeen
Siis ku poltan sativaa ni mun energiat nousee ja tykkään painoil treenaa ja tanssia siis robo tanssii. En uskalla mennä salille paukuis ku must tulee tosi herkkis vaik haluisin. Mut sitku oon herkäs tilas ni must tulee tosi ujo ja rakastava
 
Aah mä luulin et veät en valehdellu. Mut haeppa niit hampun siemenii ja lue kuinka ravinto rikkaita ne on. Sopii hyvin jukurtin myslin seas
Tais ny ysimiltsiltä mennä puurot ja vellit sekaisin. Tuskin markkinoilla on kovinkaan paljon (siis laillisilla markkinoilla) kannabis sativan siemeniä. Ne on kuituhampun siemeniä, joita jutkurtin päälle pistetään, siis ihan vaarattoman ja kunniallisen kuitukasvin, jota Suomessakin on viljelty jo vuodesta kivi ja kirves.
 

Yhteistyössä