Saksa laillistaa kannabiksen!

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Koska en pilvestä mitään oikein tiedä niin voiko olla mahdollista että siinä jossain muodossa voi seassa olla jotakin muutakin kuin pilveä, ns. täyteaineena, mikä sekoittaa pään pahasti?🤔
Onkohan tällainen kuinka yleistä?

Muitakin huumeita jatketaan milloin milläkin!
 
9MM
Koska en pilvestä mitään oikein tiedä niin voiko olla mahdollista että siinä jossain muodossa voi seassa olla jotakin muutakin kuin pilveä, ns. täyteaineena, mikä sekoittaa pään pahasti?🤔
Onkohan tällainen kuinka yleistä?

Muitakin huumeita jatketaan milloin milläkin!
joo 2000 luvun alussa lätkä oli voimissaan ja voittojen takia painoa nostettiin paskalla. Mut täyttä kukkaa ei voi huijjaa
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Mun niska on ihan solmussa ja kipeä ku TAAS on erilainen sänky ja iha paska tyyny ja...


Haluaisin testata sellaista kannabiskipugeeliä tai -voidetta, mut ku en tiä onko se sallittu suomessa ni en taida uskaltaa. Ei ois kiva päätyä huumekoiran merkkaamaksi lentokentällä ku kotio palaa.


Taidan tyytyä buranaan.


Ei mulla muuta.
 
vierailija
Kinnunen perustelee näkemystään useilla rikosjutuilla, jotka ovat käyneet tuomioistuimissa asti. Rikosylikomisarion mukaan useampi vastaaja on selittänyt väkivaltaisuuksiaan tai muita rikoksiaan kannabiksen haittavaikutuksilla.
– He ovat kertoneet käyttäneensä kannabista, sitten on alkanut kannabispsykoosi, on oltu mielenterveyskuntoutuksessa ja on ollut sitä, tätä ja tuota. Sitten tulee näitä: puukotetaan satunnaisesti jotain ihmistä.
Kinnusen näkemyksen mukaan haittoja yritetään kiistää julkisessa ja poliittisessa kannabiskeskustelussa.
Yksittäisiin väkivaltarikoksiin mentäessä on keskeistä, minkälaisia valintoja nuori osaa tehdä rikokseen ryhtyessään – ja onko hänelle annettu mahdollisuuksia ylipäätään oppia oikeita valintoja. Jokainen syyntakeinen ihminen voi tietoisesti valita, pahoinpiteleekö hän toista vai jättääkö sen tekemättä. Samaan aikaan olosuhteet, kuten lapsena koettu väkivalta tai perheen päihdeongelmat voivat heikentää nuoren valmiuksia.
Kurkkaa tuo aiemmalla sivulla oleva linkki, alkoholi on huomattavasti haitallisempi tässäkin suhteessa! Ja suurin osa päihdepsykooseista on edelleen ALKOHOLIN aiheuttamia! Joten jos ihmiset vaihtaisivat alkon kukkaan niin psykoosit vähensivät!
 
9MM
Mun niska on ihan solmussa ja kipeä ku TAAS on erilainen sänky ja iha paska tyyny ja...


Haluaisin testata sellaista kannabiskipugeeliä tai -voidetta, mut ku en tiä onko se sallittu suomessa ni en taida uskaltaa. Ei ois kiva päätyä huumekoiran merkkaamaksi lentokentällä ku kotio palaa.


Taidan tyytyä buranaan.


Ei mulla muuta.
Nooh käy kalliossa cbd kukka kaupassa siinä ei oo sitä päihdyttävää thc. Mut tiiäkkö mun frendil on kovat kivut ja sille kannabis auttaa
 
vierailija
Niin ja kun sitä kuivattaa puol vuotta siitä tulee "turvallinen"päihde frendi kuivatteli aina kärpäs sienii kunnes kohtasi loppunsa poliisien autossa
Ennen shamaanit joi kärppäreitä syöneen poron / naisen virtsaa joka suodatti ne myrkyt ja jäi vaan tripit.

Yks tyyppi jonka videoita kattonu, poltti kärpässieniä ja söi pannulla paistettuna 🤔
 
  • Vau!
Reactions: Lispetti
9MM
Mut totuus on se et kannabis ei aiheuta.. mä sekosin ku vedin epä puhdasta pirii aina ennen vedin puhdasta ei ongelmii. Mut tapasin pariskunnan baaris ja ne pyys hotelille vetää piriä ja menin ja se oli jatkettua mielialalääkkeil. Vahvoi huumeita ei pidä laillistaa mit kanbabis on jees.
 
  • Surullinen
Reactions: Lispetti
Nytku sit tähän ketjuun jo jumahdin, niin...

Mun mielestä ois fiksua sallia sen lääkekäyttö ja siis silloin sitä saisi apteeksita. Reseptillä.

Samoin voisi olla okei kasvattaa niitä paria kolmea kasvia kotona ja käyttää itse.

Mut samantien ikärajaa sekä kannabikseen, alkoholiin ja tupakkaan pitäisi nostaa ainakin kahteenkymmeneen, tai jopa 25-vuoteen ja sanktiot kaikkien huumeiden myymisestä ylipäätään ja päihteiden välittämisestä alaikäisille ihan hiton paljon suuremmiksi.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo ja 9MM
9MM
Nytku sit tähän ketjuun jo jumahdin, niin...

Mun mielestä ois fiksua sallia sen lääkekäyttö ja siis silloin sitä saisi apteeksita. Reseptillä.

Samoin voisi olla okei kasvattaa niitä paria kolmea kasvia kotona ja käyttää itse.

Mut samantien ikärajaa sekä kannabikseen, alkoholiin ja tupakkaan pitäisi nostaa ainakin kahteenkymmeneen, tai jopa 25-vuoteen ja sanktiot kaikkien huumeiden myymisestä ylipäätään ja päihteiden välittämisestä alaikäisille ihan hiton paljon suuremmiksi.
Joo oon samaa mieltä liian nuorille ei saa tarjota ku kannabis voimistaa sun tunne tiloi ja teineil tunne myrsky on suuri siinä ahdistuu vain. Ja se pitää tulla kela korvattavaks
 

Yhteistyössä