Saisko tuore NAAMAKUVAKETJU kannatusta, jos tähän sellasen nyt tyrkkäis?

Alkuperäinen kirjoittaja Jaahä;25723322:
Onko sulla sukujuuria jossain Lapin perukoilla? Muutama samalla tapaa nätti nainen tullut vastaan ja ne ovat olleet jostain pohjoisesta lähtöisin. Voipa tietysti kuvan väritys vääristää mielikuvaa.
eheii kyllä mä oon raumalainen ja juuret muutenki sieltä.
 
yök
No en mä kyllä pahalla sanonu. Tarkotin vaan, että susta saa varmaan laittamalla nätin.
Minusta ei ole mitenkään mukavasti sanottu toisesta, että siitä saa varmaan laittamalla nätin. HippuTAR on jo mielestäni nätti, säännölliset piirteet jne. Sun kuvaa taas kun katsoo ja tietää sun kommentoinnit, niin voin kertoa ettei siinä ole mitään kaunista.
 
vrs
Alkuperäinen kirjoittaja yök;25724183:
Minusta ei ole mitenkään mukavasti sanottu toisesta, että siitä saa varmaan laittamalla nätin. HippuTAR on jo mielestäni nätti, säännölliset piirteet jne. Sun kuvaa taas kun katsoo ja tietää sun kommentoinnit, niin voin kertoa ettei siinä ole mitään kaunista.
:'( Boo-fuckin'-hoo. :LOL:
 
vrs
Alkuperäinen kirjoittaja yök;25724264:
Etkä edelleenkään älyä edes pyytää Hipputtarelta anteeksi? Vittu sä oot tyhmä. Ja nämä jotka liputtaa sun "huumorin" puolesta on ihan samaa sakkia. Lähentelee oikeasti tollainen jo jotain koulukiusaamista.
Niin siis mitä mun sun mielestä tarvii pyytää anteeks? Jotain, mistä joku täysin asiaankuulumaton suvaitsi vetää herneet nekkuun? :D
 
yök
Niin siis mitä mun sun mielestä tarvii pyytää anteeks? Jotain, mistä joku täysin asiaankuulumaton suvaitsi vetää herneet nekkuun? :D
No ei ole kovinkaan aikuismaista sanoa toiselle, ettet ole kovinkaan nätti ilman meikkiä. Tökerösti sanottu ja osoittaa aika paljon, mitä sanojalla on korvien välissä (tai oikeastaan mitä ei ole...).

Ja tämä on ihan yleinen keskustelupalsta, nämä asiat täällä kuuluvat tai ovat kuulumatta ihan kaikille, joten yhtä asiaankuuluva olen kuin sinäkin :D
 
  • Tykkää
Reactions: FreeFall
Alkuperäinen kirjoittaja yök;25724617:
No ei ole kovinkaan aikuismaista sanoa toiselle, ettet ole kovinkaan nätti ilman meikkiä. Tökerösti sanottu ja osoittaa aika paljon, mitä sanojalla on korvien välissä (tai oikeastaan mitä ei ole...).

Ja tämä on ihan yleinen keskustelupalsta, nämä asiat täällä kuuluvat tai ovat kuulumatta ihan kaikille, joten yhtä asiaankuuluva olen kuin sinäkin :D
No ehkä vrs tarkoitti, että olisi vielä kauniimpi meikillä. Moni ihan nätti nainen on meikattuna ja laitettuna kaunotar. Sopiva meikki yleensä kaunistaa.
 
vrs
No ehkä vrs tarkoitti, että olisi vielä kauniimpi meikillä. Moni ihan nätti nainen on meikattuna ja laitettuna kaunotar. Sopiva meikki yleensä kaunistaa.
No sehän on yks hevonhailee mitä mä tarkotin, ku joku on päättäny ottaa melonin nenuun. :D Jännä juttu, et k.o. HippuTAR tasan tajus, mitä tarkotin, mut jollain nyt taas pikkarit hiertää vääräst paikkaa, tai jotain. :D :D
 
  • Tykkää
Reactions: narikka83
yök
No sehän on yks hevonhailee mitä mä tarkotin, ku joku on päättäny ottaa melonin nenuun. :D Jännä juttu, et k.o. HippuTAR tasan tajus, mitä tarkotin, mut jollain nyt taas pikkarit hiertää vääräst paikkaa, tai jotain. :D :D
Jännä juttu, ettei aikuinen ihminen älyä möläyttäneensä pahasti tai jos älyää, niin ei anna luonne periksi pyytää anteeksi. Todella kypsää...
 
vrs
Alkuperäinen kirjoittaja yök;25724736:
Jännä juttu, ettei aikuinen ihminen älyä möläyttäneensä pahasti tai jos älyää, niin ei anna luonne periksi pyytää anteeksi. Todella kypsää...
Mä en edelleenkään koe sanoneeni mitään rumaa, vaikka se todellaki mun tapasta onki.
 
HippuTAR
No niin, lopettakaa jo:stick:. Mä ihan osaan itte suuttua/loukkaantua mikäli koen sen tarpeelliseksi. vrs oli ainoa joka kommentoi mun kuvaa rehellisesti enkä todellakaan odottanut muunlaisia kommentteja. Mä en oo nätti enkä enää lapsi jolle tarvis niin väittää ettei tuu paha mieli.
Olen ihan sinut oman ulkonäköni kanssa ja sitäpaitsi eihän noi tässäkin ketjussa olevat kauniit naiset näyttäisi enää miltään jos ei meitä vähemmän kauniitakin olisi ;).
 
  • Tykkää
Reactions: vrs
No niin, lopettakaa jo:stick:. Mä ihan osaan itte suuttua/loukkaantua mikäli koen sen tarpeelliseksi. vrs oli ainoa joka kommentoi mun kuvaa rehellisesti enkä todellakaan odottanut muunlaisia kommentteja. Mä en oo nätti enkä enää lapsi jolle tarvis niin väittää ettei tuu paha mieli.
Olen ihan sinut oman ulkonäköni kanssa ja sitäpaitsi eihän noi tässäkin ketjussa olevat kauniit naiset näyttäisi enää miltään jos ei meitä vähemmän kauniitakin olisi ;).
No mun mielestä kyllä olet nätti ja sillä selvä.
 
"harmaa"
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;25722994:
Kauniita naisia taas ketju täys! :heart:




Tässä tänään otettu kuva- rupee jo loppuraskauden väsymys näkymään naamassa :D
Jos tossa joku näkyy ni panetus..köh..sori..

Olet kaunis niinkuin aina..
 
"..."
Vrs on niin sosiaalisesti kömpelö kuin vain olla ja voi. Ei mitään sivistystä sillä saralla. Mutta kun luki hänen "tautihistoriansa" jokin aika sitten, niin selviskin moni asia.
 
"just"
joo vrs on kyllä palstan pahin narttu pitkästä aikaa.....vittu mikä latvalahoämmä!"vähänks mä oon kolee ku mä vidduilen kaikille,oon niiiin biaatch!"iha kyrvännäkönen tos kuvassakin.
 
  • Tykkää
Reactions: vrs
vrs
[QUOTE="just";25725367]joo vrs on kyllä palstan pahin narttu pitkästä aikaa.....vittu mikä latvalahoämmä!"vähänks mä oon kolee ku mä vidduilen kaikille,oon niiiin biaatch!"iha kyrvännäkönen tos kuvassakin.[/QUOTE]

Pienestä sitä voiki ihminen tulla tyytyväiseks. :D
 

Yhteistyössä