Viime kesältä tämä
meni jo
meni jo
Viimeksi muokattu:
Hmm, tutun näköinen neule sinulla Kaunis nainen, sinä siis (Rihannasta en ikinä ole tykännyt).
Kuinka pitkä olet tytsi?Tuossa kuvassa ei ole lähtenyt vielä mitään. Nyt painan siis 66kg ja ihan riittäisi, jos paino olisi n. 58-60kg. Paljon siitä alemmas en haluaisi.
Hyvin modernilta näyttävä nainen. Mutta ehkä omaan makuun tiettyä "pehmeyttä" ja välitöntä kiltteyttä puuttuu toisin kuin yllä kommentoimassani bruneten mustavalkokuvassa, joka on mielestäni ollut ketjun itselleni kaunein nainen. Asia on vähän sama kuin siinä "miksi poikapepuista tykätään?" -ketjussa. Itse en kuulu poikapepuista pitäviin, pyöreä lantio tekee naisen, mutta tämä ei tarkoita lihavaa takamusta vaan kaaria oikeissa kohti. Poikapeppuinen nainen on "kokonaiskuvalta" liian miestä muistuttava vaikka selkeästi nainen, samoin on usein uranaismaisen naisen laita omalla kohdallani.
Mä TIESIN et se toinen kuva oli huijausta. :stick:
Mä TIESIN et se toinen kuva oli huijausta. :stick:
Hui, näytät pelottavan samalta kuin minä! En ole oikein ikinä ennen mieltänyt ketään itseni näköiseksi, mutta sä kyllä oot. Mulla vain vähän lyhyemmät hiukset.
Sulla on toi ihuna lintu tatuointi!!! :heart:
Mä en ole nähnyt tässä vielä yhtään duckfacea enkä pissistäPissiskuvaketju.
Meillä on keittiössä saman väriset puolipaneelit en oo ikinä nayhny missään muilla samanlaisia.
En muuten oo minäkään nähnyt muualla.Meillä on keittiössä saman väriset puolipaneelit en oo ikinä nayhny missään muilla samanlaisia.
Anteeks, mut sen verran mitäänsanomaton taidat olla, etten mä LÖYDÄ sun kuvaa...? Millä sivulla sen pitäis olla?Kylläpä täällä on kauniita naisia :heart:
Mä olin ihan varma että heti tulee haukkuja kun tänne kuvan lätkäsee kun niitä oon näissä ketjuissa lukenu melkein enemmän kun kehuja, mutta ei yhtäkään kommenttia! Vau, mun täytyy olla mitäänsanomaton!
Sulle ku laittais vähän ryhdikkäämmän frisyyrin, kunnolla leikatun otsatukan, valokynää ja nätin meikin, ni piristyis ilme hetkessä. Sussa on potentiaalia, ku vaan viitsisit!
No ei nyt mikään oikee kuva, viittasin siihen tän ketjun ekasivuun...Rehellinen, peittelemätön TÄH? Mikä toinen kuva?