Täällä kans tylsä hetki + flunssa joten laitanpa itsekin linkkiä Aijaa.com - 9615707.jpg
Hyvä tissivako ja mukavat huulet: oletko hyvä ottamaan suikkiin?
Mun on ihan pakko todeta tähän että mun mielestä tosi harvalle sopii noin punainen huulipuna. Mutta sulle se sopii kyllä älyttömän hyvin!Täällä kans tylsä hetki + flunssa joten laitanpa itsekin linkkiä Aijaa.com - 9615707.jpg
Peesaan! Muutenki todella vetävän näkönen pimatsu!Mun on ihan pakko todeta tähän että mun mielestä tosi harvalle sopii noin punainen huulipuna. Mutta sulle se sopii kyllä älyttömän hyvin!
Joo, laita! Sua on aina ilo katsella!Pitäkää ketju pystyssä, voi olla että ängen illemmalla mukaan
Mä oon seuraillu sun kuvia jonkun aikaa ja saanen sanoa, että sä vaan paranet! Siis ihan oikeesti; ekat kuvat mitä susta näin, oli vähän väsyneitä (anteeks), mut nyt: :flower: sulle!
Mun mielikuvat hajosi!
kiitos! silloin olin väsyny. nyt taas muistan nukkuaMä oon seuraillu sun kuvia jonkun aikaa ja saanen sanoa, että sä vaan paranet! Siis ihan oikeesti; ekat kuvat mitä susta näin, oli vähän väsyneitä (anteeks), mut nyt: :flower: sulle!
nohMun mielikuvat hajosi!
Ajattelin sinut ihan erinäköiseksi!
Ounou ku oot ihan liian tutun näkönen.. Mistä päin olet?Täällä kans tylsä hetki + flunssa joten laitanpa itsekin linkkiä Aijaa.com - 9615707.jpg
KiittiJoo, laita! Sua on aina ilo katsella!
kuva!!!Kiitti
Vieläkö tää ketju on hengissä?
On ainaki sitte, ku sun kuva tulee!Kiitti
Vieläkö tää ketju on hengissä?
Tulee mieleen Outi Mäenpää
Ei vitsi, mä en heti lukenu tekstiä, vaan katoin eka kuvan, ja olin heti kommentoimassa, et tiesin sun olevan HOT, mut jumantsuikka! Peruukit voit mun puolesta polttaa roviolla ja meikkejä et tarvii; jos olisin hetkeäkään elämässäni kuvitellu olevani hetero, olis seki luulo viimeistään nyt karissu. (Anteeks, jos tuli liikaa infoo. )