tartsika
Sivulla viis, ja 113Anteeks, mut sen verran mitäänsanomaton taidat olla, etten mä LÖYDÄ sun kuvaa...? Millä sivulla sen pitäis olla?
Sivulla viis, ja 113Anteeks, mut sen verran mitäänsanomaton taidat olla, etten mä LÖYDÄ sun kuvaa...? Millä sivulla sen pitäis olla?
Liikaa pakkelia? Mikä leukaa vaivaa kun ei pysy alhaalla? Varmaan jotain tähän tyyliin!Alkuperäinen kirjoittaja eräs harmaana;25722583:
Onhan tästä tykätty Tyk tyk
Ihanan väriset hiukset sulla ainakin onSivulla viis, ja 113
Mikä on frisyyri?Sulle ku laittais vähän ryhdikkäämmän frisyyrin, kunnolla leikatun otsatukan, valokynää ja nätin meikin, ni piristyis ilme hetkessä. Sussa on potentiaalia, ku vaan viitsisit!
KiitosIhanan väriset hiukset sulla ainakin on
No en mä kyllä pahalla sanonu. Tarkotin vaan, että susta saa varmaan laittamalla nätin.Mikä on frisyyri?
Oon viimeksi ollu parturis elokuus, tota otsista itte lyhentelen ku jaksan. Mä oon päälaelta melkein kalju joten hiusten pitää olla päätä myöten tai päälaki loistaa. Mä en arkena meikkaa, eikä se meikki juuri tota naamaa paranna. Ainoastaan kirurgin veitsi auttais noihin roikkuviin silmäluomiin, kaksoisleukaan ja mustiin arpiin suun vieres.
Mutta mä oon tottunut tähän naamaani ja pääasia ettei aidan seipäät naura ku ohi kävelee!
Joo ymmärsin kyllä. Ja mä tarkotin että lihavoitu kohta ei pidä paikkaansa mutta se ei mua täs iäs enää pahemmin haittaa.No en mä kyllä pahalla sanonu. Tarkotin vaan, että susta saa varmaan laittamalla nätin.
:O sinähän olet kohtelias.No en mä kyllä pahalla sanonu. Tarkotin vaan, että susta saa varmaan laittamalla nätin.
Voi kiitos!vrs ei millää pahalla mutta oot suunnattoman vittumainen ihminen.
no aika törkeästi mun mielestä puhuit.Voi kiitos!
Tatsi on siis tallessa, hähäh, siinäs näette. Turha tulla mukavoituneeks herjaamaan!
hei cheryl coleAlkuperäinen kirjoittaja eräs harmaana;25722583:
Niin...?no aika törkeästi mun mielestä puhuit.
Mun mielestä tos ei ollu mitään törkeetä???no aika törkeästi mun mielestä puhuit.
Yeah...Mun mielestä tos ei ollu mitään törkeetä???
hei cheryl cole
No on kuule pikemminkin kohteliaisuus väittää että musta vois jollain keinolla saada nätin. Niin että mikä siinä oli törkeetä?Yeah...
HippuTAR on jo nätti.No en mä kyllä pahalla sanonu. Tarkotin vaan, että susta saa varmaan laittamalla nätin.