Saisko tuore NAAMAKUVAKETJU kannatusta, jos tähän sellasen nyt tyrkkäis?

"mies"
Kylläpä on kerrassaan upeita naisia täällä!!!:flower:
Tässä omani kuukauden takaa,punaista ei enää ole ja malli on nyt lyhyempi :)


Muoks. tässä ihan uunituore kuva jossa sain Rihannan kanssani kuvaan;)
Hyvin modernilta näyttävä nainen. Mutta ehkä omaan makuun tiettyä "pehmeyttä" ja välitöntä kiltteyttä puuttuu toisin kuin yllä kommentoimassani bruneten mustavalkokuvassa, joka on mielestäni ollut ketjun itselleni kaunein nainen. Asia on vähän sama kuin siinä "miksi poikapepuista tykätään?" -ketjussa. Itse en kuulu poikapepuista pitäviin, pyöreä lantio tekee naisen, mutta tämä ei tarkoita lihavaa takamusta vaan kaaria oikeissa kohti. Poikapeppuinen nainen on "kokonaiskuvalta" liian miestä muistuttava vaikka selkeästi nainen, samoin on usein uranaismaisen naisen laita omalla kohdallani.
 
[QUOTE="vieras";25720510]Hui, näytät pelottavan samalta kuin minä! En ole oikein ikinä ennen mieltänyt ketään itseni näköiseksi, mutta sä kyllä oot. Mulla vain vähän lyhyemmät hiukset.[/QUOTE]

Sä olet joku mun kolmesta siskostani siis. Tunnusta!
 
No jos mä ny hetkeks laitan :D



Mä olen niin paljon paskaa saanu aikanani täällä palstalla niskaan siitä että mä tykkään meikata vähän enemmän ja käyttää peruukkeja, et katotaas et mikä on palstan reaktio kuvaan jossa mulla ei ole peruukkia ja meikkikin on tehty parissa minuutissa :LOL:
Sulla on toi ihuna lintu tatuointi!!! :heart:
Samanlainen on Shiftyllä (Crazy Townin laulaja).
Saitko silt ton idean vai itekkö ton kekkasit? :)

Nättei immeisii tääl vaa on. :cool:
Itse jätän suosiolla kuvan piiloon...
Pidän yksityisyydestäni. :D
 
"..."
[QUOTE="vieras";25721299]OT mutta kuka hitto tunkee "melkein joka" ketjuun ton alapää kuvan.[/QUOTE]

Joku 14v teinipoika, jonka pitäisi olla reippaasti hiihtoladulla eikä palstalla häröilemäässä?

Hiihtolomaviikko kouluissa.
 
"vieras"
[QUOTE="...";25721320]Joku 14v teinipoika, jonka pitäisi olla reippaasti hiihtoladulla eikä palstalla häröilemäässä?

Hiihtolomaviikko kouluissa.[/QUOTE]

Ihan sama kävi kyllä mielessä
 
tartsika
Kylläpä täällä on kauniita naisia :heart:

Mä olin ihan varma että heti tulee haukkuja kun tänne kuvan lätkäsee kun niitä oon näissä ketjuissa lukenu melkein enemmän kun kehuja, mutta ei yhtäkään kommenttia! Vau, mun täytyy olla mitäänsanomaton! :D
 
vrs
Kylläpä täällä on kauniita naisia :heart:

Mä olin ihan varma että heti tulee haukkuja kun tänne kuvan lätkäsee kun niitä oon näissä ketjuissa lukenu melkein enemmän kun kehuja, mutta ei yhtäkään kommenttia! Vau, mun täytyy olla mitäänsanomaton! :D
Anteeks, mut sen verran mitäänsanomaton taidat olla, etten mä LÖYDÄ sun kuvaa...? :D Millä sivulla sen pitäis olla? :D
 

Yhteistyössä