Jos tää tosiaan on oma kuva niin todellinen hottis! Upeat silmät!Alkuperäinen kirjoittaja eräs harmaana;25722583:
Satu Silvo
Tää ei ookaan täällä vielä ollut. Btw vrs susta on tullu mukavampi sen jälkeen kun rekkauduit..tai sit mä vaan elän niin vahvasti siinä "mustat-on-mukavia"-illuusiossa ja kuvittelen.
Jokuhan tuolla aiemmin tunnisti tämän jokskun ulkomaan eläjäksi. Kuva siis netistä.Alkuperäinen kirjoittaja Metsäpeikko;25727458:Jos tää tosiaan on oma kuva niin todellinen hottis! Upeat silmät!
Vittu sä oot tyhmä! Kakaraskin tietää, että levität persettäsi koko ajan "dataamassa".
No johan menee mielenkiintoiseksi: itsellänikin on kolme siskoaSä olet joku mun kolmesta siskostani siis. Tunnusta!
Aika öklö.Nyt on ainakin eri kuvakulmasta:
http://i5.aijaa.com/b/00820/9628303.jpg
Poikani, 6 v., näkemys äidistä dataamassa
Istun koneella, vaan lapsi/lapset ei kärsi siitämitäs itse juuri teet?
Tää on magee.
Älä välitä. Ei me kaikki vieraat olla samanlaisia. Minusta piirros on hauska.Anteeksi nyt, mutta nyt menee kyllä ihan yli mun ymmärrykseni ja täysin asiattomaksi. Linkittämäni piirustus oli tasan ensimmäinen viestini tähän ketjuun. Miksi siis moinen kommentointi?
Ei oo kyllä mitään samaa.Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;25730761:Manuela Bosco? Tai look-a-like.