"vieras"
nättiAlkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä;25731497:
nättiAlkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä;25731497:
Kaunis "naapurin tyttö"!Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä;25731497:
Pitäs kai yrittää =D Oon aina kauheen totinen kuvissaHymyä nainen!
Ei ja en N vois olla lähempänäHei mä ehkä tunnen sut, alkaako sun nimi L-llä? Ootko joskus asunut espoossa?
No hei, kai nyt jokaisen silmä kertoo totuuden. HippuTAR ei todellakaan ole nätti, ja tietää sen itsekin. Ja hyväksyy asian. Ennemmin minua kyseisenä ihmisenä ärsyttäis teidän muka-kehuvat kommentit, jotka ovat puhdasta sääliä.HippuTAR on jo nätti.
Kaunis hymy ja kaunis nainen.Tämä olisi aika lähelle sitä mielikuvaa.
Mistäköhän noi mielikuvat aina tulee?!
Onhan niitä täällä jo, kun viitsii hakea. Kuka sanoi, että minulla on edes pillu?Ihan ajankuluksi on kiva laittaa. Minä tykkään nähdä muiden kuvia joten oletan että nämä muut tykkäävät nähdä minun. Mukavaa ajanvietettä, ei sen vakavempaa.
Ota sitruuna pois pillusta.
Onhan niitä täällä jo, kun viitsii hakea.Tai sitten on kiva nähdä naamoja niiden kirjoitusten takana? Täällä kun tulee käytettyä aika paljon aikaa ja harva pääsee tapaaman ihmisiä IRL niin ihan kiva saada vähän kokonais kuvaa tyypeistä...
Siis kai sitä nyt saa kehuista nauttia? Olet kyllä kunnon suomijuntti täytyy sanoa.Meinasin juuri kirjoittaa samaa. Käsittämätöntä, että aikuiset akat tälla tavoin kerjäävät kehuja. "Kun sä kehut mua niin mä kehun sua: senkin nättimys". Ymmärrän, että teineillä on tarvetta tällaiseen ja siihen onkin hyvä väylä esim. irc-galleria tms., mutta, että aikuiset akat?
just näin, tällä palstalla aikuiset immeiset harrastaa ihan samaa kuin teinit jossain facebookissa... kilvan kehutaan toisten kuvia ja kiitellään kehuista puolin ja toisin. Aika huvittavaa.Meinasin juuri kirjoittaa samaa. Käsittämätöntä, että aikuiset akat tälla tavoin kerjäävät kehuja. "Kun sä kehut mua niin mä kehun sua: senkin nättimys". Ymmärrän, että teineillä on tarvetta tällaiseen ja siihen onkin hyvä väylä esim. irc-galleria tms., mutta, että aikuiset akat?
Mitkä uudet?Alkuperäinen kirjoittaja ´ääääsh;25734606:Ja pyh, nämä uudet ovat aina niin kivoja.
Niissä on sama paska, ehkä eri paketissa.Alkuperäinen kirjoittaja ´ääääsh;25734606:Ja pyh, nämä uudet ovat aina niin kivoja.