Saisko tuore NAAMAKUVAKETJU kannatusta, jos tähän sellasen nyt tyrkkäis?

"vieras"
Luojan tähen :O Venakko on kyllä tosiaan ruma. Luulin, että hän on söpö nuori nainen. Jos elää kuluttavaa elämää - ymmärrän - mutta se ei selitä kuitenkaan esmes rumaa nenää.
 
[QUOTE="vieras";25742518]Luojan tähen :O Venakko on kyllä tosiaan ruma. Luulin, että hän on söpö nuori nainen. Jos elää kuluttavaa elämää - ymmärrän - mutta se ei selitä kuitenkaan esmes rumaa nenää.[/QUOTE]

höpö höpö---söpö tyttö hän on.
 
[QUOTE="vieras";25742768]Et mitenkään voi sanoa venakosta noin. Itse olet varmasti ollut nuorena kaunis kuten minäkin, mutta solidaarisuus naisten kesken kunniaan... vai?

Venakko kuohuttaa tunteita palstalla puoleen jos toiseen, mutta kauniiksi häntä ei voi sanoa.[/QUOTE]

Miksi en voisi sanoa? Hän on hyvin suloinen tyttö ja kasvoiltaan söpö. Minä näen ihan jokaisessa ihmisessä jotain kaunista. Rumaa ei ole olemassakaan.
 
kerrohan
[QUOTE="vieras";25742768]Et mitenkään voi sanoa venakosta noin. Itse olet varmasti ollut nuorena kaunis kuten minäkin, mutta solidaarisuus naisten kesken kunniaan... vai?

Venakko kuohuttaa tunteita palstalla puoleen jos toiseen, mutta kauniiksi häntä ei voi sanoa.[/QUOTE]

etkö ois voinu tota tietoa pitää siellä omassa päässäsi? miksi sun pitää tulla se kommentoimaan. tiedät varmaan miltä tuntuu, kun sinulle sanotaan rumasti/ilkeästi... -ei kivalta. miksi siis haluat pahoittaa toisen mielen vaikka väkisin?
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;25741885:


Pääsin huomion hakemisessa vauhtiin toisessa ketjussa,joten jatketaans sitten :D
Olet väsyneen näköinen. Muuten kaunis nainen. Älä välitä noista idioottimaisista kommenteista, kateutta se vaan on.
 

Yhteistyössä