Pikemminkin rasvainen nainen at the moment, mutta josko tuo sauna kohta korjaisi vahingot :heart:Sä olet hunajainen ihanainen....
Pikemminkin rasvainen nainen at the moment, mutta josko tuo sauna kohta korjaisi vahingot :heart:Sä olet hunajainen ihanainen....
:kiss:Pikemminkin rasvainen nainen at the moment, mutta josko tuo sauna kohta korjaisi vahingot :heart:
No pysyt sitten jutuissasi aina asialinjalla? Minä perseilen välillä olan takaa ja skitsoilen, saisin hävetä silmät päästäni jos joku tosikko tunnistaisi mut....:ashamed:Mut on tunnistettukkin. Ei haittaa kyllä sekään.
En mä oikeastaan puhele juur mistään kovin kummoisesta. Koitan pysyä vain ja ainoastaan kevyessä pintahöpinöissä vain.No pysyt sitten jutuissasi aina asialinjalla? Minä perseilen välillä olan takaa ja skitsoilen, saisin hävetä silmät päästäni jos joku tosikko tunnistaisi mut....:ashamed:
Olen nähny tän aikaisemminkin eipä toi pahakaan oo! Mut venakko, ois kiva nähdä susta semmonen kuva missä on meikit vanhakin käyKoht Työmies antaa mullekin joku ikä ja diagnoosi, voi apua
Juuh. Minusta ei ole sellaiseen. Välillä syntyjä syviä ja välillä kuu taivaalta -tyyliin. Joten paree olla laittamatta kuvaansa, että ei tule livenä leimatuksi hullummaksi kuin onkaanEn mä oikeastaan puhele juur mistään kovin kummoisesta. Koitan pysyä vain ja ainoastaan kevyessä pintahöpinöissä vain.
Juuh. Minusta ei ole sellaiseen. Välillä syntyjä syviä ja välillä kuu taivaalta -tyyliin. Joten paree olla laittamatta kuvaansa, että ei tule livenä leimatuksi hullummaksi kuin onkaan
Sulle sopii huivit tosi hyvin. Näytät oikein persoonalliselta, mutta miksi olet kuvassa tuon valkoisiin pukeutuneen pellen kanssa?Tässä vuoden vanha: Aijaa.com - 9639033.jpg ja toinen Aijaa.com - 9639108.jpg
Joo, tykkään huiveista
Voi mikä pettymys. Työmies Jorma olikin nainen.Alkuperäinen kirjoittaja Työmies Jorma;25718787:No en keksiny ehkä vähän oudosti leikattu otsis mutta voi johtua huonosta kampaajasta, olisi pitänyt jättää enempi eteen ja vetää kerroksittain kunnon tuhma suttura -tyyliin. Muutoin täydellinen <3
Miksi ei saisi olla? Pellet on just parhaita, varsinkin tuollaiset nuoret komistuksetSulle sopii huivit tosi hyvin. Näytät oikein persoonalliselta, mutta miksi olet kuvassa tuon valkoisiin pukeutuneen pellen kanssa?
Noin iloisille ja hymyileville kasvoille olisi mukavaa heittää megalastit.
Voi jeesus miten kaunis <3.
Hmmm..onhan mustakin levitelty täällä hiukan kyseenalaista materiaalia, mutta eipä tuo mun elämään oikeasti vaikuta.No pysyt sitten jutuissasi aina asialinjalla? Minä perseilen välillä olan takaa ja skitsoilen, saisin hävetä silmät päästäni jos joku tosikko tunnistaisi mut....:ashamed:
No mutta sinä oletkin kaunis joten kyseenalainen matsku ei haittaa. Voin hetkeksi laittaa avattareen mun kuvan, (jos haluut/te nähdä) mutta tänne en laita oon sen verta vanha jo.Hmmm..onhan mustakin levitelty täällä hiukan kyseenalaista materiaalia, mutta eipä tuo mun elämään oikeasti vaikuta.
Mulle on oikeastaan ihan sama onko täällä kuvani vai ei..se nyt kuitenkin on tullut tänne joskus laitettua niin olkoot sitten.
Ihana kuva! Muistan sun kuvia jonkin ajan takaa, olisko 1-2 vuotta, ja niissäkin olit kaunis mutta tämä on ihana koska olet oikeasti onnellisen näköinen!
Kuvasta päätellen ainakin tukkaa löytyy. (Muuta ei oikein näe noin pienestä kuvasta )No mutta sinä oletkin kaunis joten kyseenalainen matsku ei haittaa. Voin hetkeksi laittaa avattareen mun kuvan, (jos haluut/te nähdä) mutta tänne en laita oon sen verta vanha jo.
Suotta olet niin vaatimaton, olet ihan pantavan näkönen naikkonen.
Kiitos :heart: Tuossa voi hyvinkin olla perää, olin vielä parisen vuotta sitten sydämessäni hyvin hyvin onneton, alistettu naisen irvikuva...:ashamed:Ihana kuva! Muistan sun kuvia jonkin ajan takaa, olisko 1-2 vuotta, ja niissäkin olit kaunis mutta tämä on ihana koska olet oikeasti onnellisen näköinen!
Muistankin puhuneeni sun kanssa tosta tilanteesta jotain sillon aikoja sitten. Hienoa että sulla menee nykyään hyvin ja se tosiaan näkyy sun olemuksestaKiitos :heart: Tuossa voi hyvinkin olla perää, olin vielä parisen vuotta sitten sydämessäni hyvin hyvin onneton, alistettu naisen irvikuva...:ashamed:
Joo kiitos vaan, mun mielestä toi "pelle" on niistä tanssivista pelleistä eniten symppis ja pitihän mun mennä hänen kanssaan kuvaan kun mahdollisuus tarjottiinSulle sopii huivit tosi hyvin. Näytät oikein persoonalliselta, mutta miksi olet kuvassa tuon valkoisiin pukeutuneen pellen kanssa?
Upea ilmestys! Ja nuo silmät... :heart: