Saisko tuore NAAMAKUVAKETJU kannatusta, jos tähän sellasen nyt tyrkkäis?

vou
Alkuperäinen kirjoittaja Työmies Jorma;25718787:
No en keksiny :D ehkä vähän oudosti leikattu otsis mutta voi johtua huonosta kampaajasta, olisi pitänyt jättää enempi eteen ja vetää kerroksittain kunnon tuhma suttura -tyyliin. Muutoin täydellinen <3
Voi mikä pettymys. Työmies Jorma olikin nainen.
 
No pysyt sitten jutuissasi aina asialinjalla? Minä perseilen välillä olan takaa ja skitsoilen, saisin hävetä silmät päästäni jos joku tosikko tunnistaisi mut....:ashamed:
Hmmm..onhan mustakin levitelty täällä hiukan kyseenalaista materiaalia, mutta eipä tuo mun elämään oikeasti vaikuta. :D
Mulle on oikeastaan ihan sama onko täällä kuvani vai ei..se nyt kuitenkin on tullut tänne joskus laitettua niin olkoot sitten. :D
 
Hmmm..onhan mustakin levitelty täällä hiukan kyseenalaista materiaalia, mutta eipä tuo mun elämään oikeasti vaikuta. :D
Mulle on oikeastaan ihan sama onko täällä kuvani vai ei..se nyt kuitenkin on tullut tänne joskus laitettua niin olkoot sitten. :D
No mutta sinä oletkin kaunis joten kyseenalainen matsku ei haittaa. Voin hetkeksi laittaa avattareen mun kuvan, (jos haluut/te nähdä) mutta tänne en laita oon sen verta vanha jo.
 
No mutta sinä oletkin kaunis joten kyseenalainen matsku ei haittaa. Voin hetkeksi laittaa avattareen mun kuvan, (jos haluut/te nähdä) mutta tänne en laita oon sen verta vanha jo.
Kuvasta päätellen ainakin tukkaa löytyy. :) (Muuta ei oikein näe noin pienestä kuvasta :D )
Ja eipä tolla kauneudella (joka muutenkin on subjektiivinen käsite) pitkälle pötki, samat "säännöt" meillä kaikilla on. Mut ihme ja kumma en ole kuullut jälkikäteen niistä asiattomuuksista mitään!?!? :O :D
 
Ihana kuva! Muistan sun kuvia jonkin ajan takaa, olisko 1-2 vuotta, ja niissäkin olit kaunis mutta tämä on ihana koska olet oikeasti onnellisen näköinen!
Kiitos :heart: Tuossa voi hyvinkin olla perää, olin vielä parisen vuotta sitten sydämessäni hyvin hyvin onneton, alistettu naisen irvikuva...:ashamed:
 

Yhteistyössä