"vieras"
Röppö on pahan näköinen. Luonnollisesti hän ei voi olla kuviassa ja niistä tulee ahdistunut olo; narkkari, anorektikko tai muuten elämä persiillään?
En tiedä. Ei ole koskaan sanottu.etkö ois voinu tota tietoa pitää siellä omassa päässäsi? miksi sun pitää tulla se kommentoimaan. tiedät varmaan miltä tuntuu, kun sinulle sanotaan rumasti/ilkeästi... -ei kivalta. miksi siis haluat pahoittaa toisen mielen vaikka väkisin?
veit sanat mun näppikseltä.No mahtaa olla tosi julkimo, ikinä en oo moista nähnyt / kuullut .
Sinä sen sanoit, masokisteja.Mulla on sen verran huono itsetunto, että en laita kuviani tänne juuri haukkumisen pelossa Oletteko te muut jonkin sortin masokisteja?:O Vaikka nättejä olettekin!
Saatkohan sä edes haukkuja ikinä? Ulkonäköösi liittyen siis. Vaikea uskoa.Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;25743613:Tai sitten ei vaan välitä haukuista? En mä ainakaan niitä noteeraa millään tavalla...
joskus olen saanutSaatkohan sä edes haukkuja ikinä? Ulkonäköösi liittyen siis. Vaikea uskoa.
Kyllä ne jossakin vaiheessa lopettaa kun ei niitä noteeraa. Minäkään en saa enää kuraa niskaani. Jos jotain saan liittyy se johonkin muuhun kuin naamavärkkiini...Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;25743639:joskus olen saanut
saahan niitä vaikkei olis ikinä naamaansa näyttänykkään.Saatkohan sä edes haukkuja ikinä? Ulkonäköösi liittyen siis. Vaikea uskoa.
Eli kuka?Hahaha, se mies on yksi Suomen julkimoista.
Sä olet hunajainen ihanainen....
Mut on tunnistettukkin. Ei haittaa kyllä sekään.No jos ette haukuista välitä, eikö teitä häiritse jos joku tunnistaa teidät kadulla tyyliin "Ahaa toi on se Vrs tai toi on se BootyPeppi". Mutta jos teitä ei haittaa, niin mikäpäs siinä. Mä voisin laittaa mun naamakuvan avattareen, enempiä en täällä uskaltaisi
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;25743650:saahan niitä vaikkei olis ikinä naamaansa näyttänykkään.