Saisko tuore NAAMAKUVAKETJU kannatusta, jos tähän sellasen nyt tyrkkäis?

Beep
Alkuperäinen kirjoittaja eräs harmaana;25722583:
Tässäpä tämä, saa nähdä mitä sanomista Työmies Jorma minusta löytää. *odottaa innolla*. :-D

Liikaa pakkelia? Mikä leukaa vaivaa kun ei pysy alhaalla? Varmaan jotain tähän tyyliin! :LOL:

(Ja toi kuva on poimittu netistä I assume..., ei näytä kotikuvalta sitten pätkääkään)
 
HippuTAR
Sulle ku laittais vähän ryhdikkäämmän frisyyrin, kunnolla leikatun otsatukan, valokynää ja nätin meikin, ni piristyis ilme hetkessä. :) Sussa on potentiaalia, ku vaan viitsisit! :)
Mikä on frisyyri?
Oon viimeksi ollu parturis elokuus, tota otsista itte lyhentelen ku jaksan. Mä oon päälaelta melkein kalju joten hiusten pitää olla päätä myöten tai päälaki loistaa. Mä en arkena meikkaa, eikä se meikki juuri tota naamaa paranna. Ainoastaan kirurgin veitsi auttais noihin roikkuviin silmäluomiin, kaksoisleukaan ja mustiin arpiin suun vieres.
Mutta mä oon tottunut tähän naamaani ja pääasia ettei aidan seipäät naura ku ohi kävelee!
 
vrs
Mikä on frisyyri?
Oon viimeksi ollu parturis elokuus, tota otsista itte lyhentelen ku jaksan. Mä oon päälaelta melkein kalju joten hiusten pitää olla päätä myöten tai päälaki loistaa. Mä en arkena meikkaa, eikä se meikki juuri tota naamaa paranna. Ainoastaan kirurgin veitsi auttais noihin roikkuviin silmäluomiin, kaksoisleukaan ja mustiin arpiin suun vieres.
Mutta mä oon tottunut tähän naamaani ja pääasia ettei aidan seipäät naura ku ohi kävelee!
No en mä kyllä pahalla sanonu. Tarkotin vaan, että susta saa varmaan laittamalla nätin.
 
[QUOTE="mies";25720013]Olen eri mieltä, minusta kauniit kasvot. Hiusten lähtöajatus on hyvä (vahvat ja feminiinit), mutta näyttävät ehkä vähän takkuisilta varsinkin auki. Huolitellumpi viimeistely toisi lisää eleganssia ja veisi pois nuhjuisuutta (mistä muuten harvahko mies tyylillisesti pitää).[/QUOTE]

Kiitos. :D Takkuiset ne onkin, ekassa kuvassa biletyksen jäljiltä ja tokassa pörrötetty. :D Mulla on oikeasti ihan sileät, suorat hiukset.
 

Yhteistyössä