Sairasloma & lasten päivähoito?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ff
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

ff

Vieras
Viettekö lapset sairaslomallanne hoitoon? Minä olen saikulla, ja lapset hoidossa ja tällä hetkellä tunnen olevani kamala äiti kun pieni kultamuru jäi kauheasti itkemään kun hoitoon vein... Mutta kun kumminkin joudun maksamaan näistäkin päivistä hoitomaksun kun olen itse pois töistä, niin miksi en veisi lapsiani hoitoon?

Alkuperäinen kirjoittaja ff:
Viettekö lapset sairaslomallanne hoitoon? Minä olen saikulla, ja lapset hoidossa ja tällä hetkellä tunnen olevani kamala äiti kun pieni kultamuru jäi kauheasti itkemään kun hoitoon vein... Mutta kun kumminkin joudun maksamaan näistäkin päivistä hoitomaksun kun olen itse pois töistä, niin miksi en veisi lapsiani hoitoon?

Olen ollut saikulla jo 7 viikkoa ja ensin lapsi oli kokopäivähoidossa. Nyt siirtynyt osa-aikahoitoon ennen kuin jää kokonaan pois. Riippuu toki sairaudestakin.

Mulla pätee tässä sama sääntö kuin sisaruksillakin, jos ei ole akuutisti tarttuvaa niin vien hoitoon jotta itse / sisarus paranee nopemmin kun saa oikeastikin levätä

Sairaslomalla ollessani olen kotona lepäämässä ja paranemassa, enkä hoitamassa lapsia. Myös lapsia ajatellen nämä saavat paremman ja turvalisemman hoidon päiväkodissa kuin kotona nukkuvalta, kipeältä vanhemmalta (riippuu tietty sairasloman syystä). Mutta pääasiallisesti veisin hoitoon.

Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:
Sairaslomalla ollessani olen kotona lepäämässä ja paranemassa, enkä hoitamassa lapsia. Myös lapsia ajatellen nämä saavat paremman ja turvalisemman hoidon päiväkodissa kuin kotona nukkuvalta, kipeältä vanhemmalta (riippuu tietty sairasloman syystä). Mutta pääasiallisesti veisin hoitoon.

Minä olen rasitusvamman takia sairaslomalla, siksi varmaan tunnenkin syyllisyyttä kun käytännössä voisin hoitaa lapset itekkin... Mutta toisaalta, tuskin tämä vamma paranee jos koko ajan rasitan "vammautunutta " ja tulehtunutta lihasta...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:

Minä olen rasitusvamman takia sairaslomalla, siksi varmaan tunnenkin syyllisyyttä kun käytännössä voisin hoitaa lapset itekkin... Mutta toisaalta, tuskin tämä vamma paranee jos koko ajan rasitan "vammautunutta " ja tulehtunutta lihasta...

Kyllä minä voisin hoitoon viedä tuossakin, varsinkin jos on tunne että lasten kanssa rasittaa kyseistä lihasta. Meillä muksuissa on nostelemista sen verran että ilomielin antaisin jollekin muulle päiviksi kanniskeltaviksi, Ei noiden kanssa pääse vammautunutta lihasta lepuuttamaan yhtään.

Uusimmat

Yhteistyössä