vieras
Mä olen henk.koht. työssäni nähnyt vapaan kasvatuksen hedelmiä, ja niitä valitettavasti riittää erityisluokassani. Se on helpoin tapa kasvattaa lapsi, mutta mitään vastuuntuntoa siinä ei ole.Alkuperäinen kirjoittaja The lost moon of Poosh:En missään kohtaan sanonut noin vaan tarkoitin että myös tämä kohuttu NinaTT:n tapa voi ihan yhtä hyvin olla hyvä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ja kaikkien, jotka kasvattaa erilailla (eli suurin osa täällä ) on huono tapa?Alkuperäinen kirjoittaja The lost moon of Poosh:Mä olen samaa mieltä, enkä mä saanut ap:n jutuista sellaista kuvaa etteikö rajoja olisi ollenkaan. Ymmärrän mitä hän ajaa takaa ja vaikka en samaa mieltä ihan kaikesta ole niin en koe tarvetta hyökätä toisen kimppuun ja väittää että tulee ongelmia vielä joskus.Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:Musta on olemassa muitakin vaihtoehtoja kuin täydellinen vapaus ja täydellinen kuritus, ja oman tuntuman mukaan se paras löytyy jostain niiden väliltä.
Mitä jos ei tulekaan? Mitä jos ap:n tapa kasvattaa lapsensa onkin ihan hyvä tapa?