Nii i, tätä mää just meinaan....sen takia voikin jo odottaa tulevaa talveaMä sain tänäänkin raekuuron niskaani. Aina on talvi.
Nii i, tätä mää just meinaan....sen takia voikin jo odottaa tulevaa talveaMä sain tänäänkin raekuuron niskaani. Aina on talvi.
Mä rrrkassstan kesää, mutta kun ei sitä tuuEkkö nää tykkää enää kesästä?
En mie tiiä.Tunnetko sinä minut? Miksikähän fase kysyi sitä, jos tunnen sinut?
Mun mielestä tänne ei muuta lupailla kun sateita vaan ja kylmääEikös nuo meinannu sääennustajat että loppuviikosta loppuisi kylmät ilmat
Voi rakkaat lapset, raesateet kuuluu juurikin kesään, ei syksyyn.Nii i, tätä mää just meinaan....sen takia voikin jo odottaa tulevaa talvea
Meille päin on ainakin ensi viikoksi luvattu + 20 ja aurinkoistaMun mielestä tänne ei muuta lupailla kun sateita vaan ja kylmää
Sori, sohva on varattu. *makaa ketarat levällään ellun sohvalla*Salaattia ja pihvi = päiväunien aika....röyh.
Ellu vissiin rojahtaa sitten sun päälle kuorsaamaan päiväuniaSori, sohva on varattu. *makaa ketarat levällään ellun sohvalla*
Tossa on kai sitten moderobon mielestä jotain pahaaEllu vissiin rojahtaa sitten sun päälle kuorsaamaan päiväunia
Ellu humpsahti mun päälle ja nukahti heti.Tossa on kai sitten moderobon mielestä jotain pahaa
Sori, sohva on varattu. *makaa ketarat levällään ellun sohvalla*
Ketkäs on modeja? Vai onko automatisoitu?hemmetin moderaattori: panttaa tietoa just silloin kun ei pitäisi.
Vanhoja nikkejä on vierailulla "!HolaAmigos! ketjussa.
Tää on ainoa ilta vuosikausiin kun aloituksia on kadonnut nopsaan modejen -tai jonkun- toimesta.Ketkäs on modeja? Vai onko automatisoitu?
taitaa olla osaksi automatisoitua.Ketkäs on modeja? Vai onko automatisoitu?
Ohho. Nyt mä olen syytönTää on ainoa ilta vuosikausiin kun aloituksia on kadonnut nopsaan modejen -tai jonkun- toimesta.
Millasia viestejä?Tää on ainoa ilta vuosikausiin kun aloituksia on kadonnut nopsaan modejen -tai jonkun- toimesta.
Mä taas heräsin klo 4 eikä uni tuu...Nää on taas näköjään niitä öitä, kun melatoniinikaan ei auta...