Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Jotkut jaksaa tuommoista rytmiä.
Jos mä herään liian aikaisin niin mulla on tunne-elämä jumissa ja ranteet auki -fiilis (noh vähän liioittelen mut silti ), kiukkuan miehelle ja muksuille, pientä adhd-sählinkiä pukkaa jne.

Monesta vähän nukkuneesta taasen ei huomaa mitään eroa toiminnassa ja sosialisoinnissa. Ne suunnilleen tekee jatkuvista 5 h yöunista huolimatta miljardikaupat ja ystävystyy jonkun Sauli Niinistön kanssa samana päivänä.
Sale on Suomen paras pressa:love::love::love:.....Väykyn jälkeen (siis jos Väykystä tulis ressa!:unsure::love: )
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Echo
Tai mä en nyt oikein tajua kuka ees tarttee semmoista rauhoitteluautomaattia (siis tää ei Ellu liity suhun).

-Suomessa riehuu korona ja yhteiskunta tekee hommia sen estämiseksi. Pressa kerran kuussa lausuu tooosi omaperäisen lauseen "Öhöm. Pidetään toisistamme huolta".
-Suomessa on vaikkapa lama mut vanhustenhuollosta supistetaan, hallitus ja oppositio käy sananvaihtoa ja mediassa kanssa uutisia.
Pressa kerran kuussa sanoo "Öhöm. Pitää pitää heikoimmista huolta."

Ihan sama onko meillä pressa vai ei. Tai kunhan ei Haavisto ole. :unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis ja Elena777
No Sale oli ennen jees, mut nyt se on ku joku monivitamiini....kauheesti joka puolelle positiivista ja joka puolelle on muikeena mut oikeeta tehoa ei oo.
No joo, mutta on hän silti pitkästä aikaa sellanen resitentti joka uskaltaa olla eri mieltä myös hallituksen kanssa asioista ja menee kansan pariin... :love: :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Onhan tuo Halonenki jalkautunu Penan kans lippis päässä ties mihin toreille...
Joo mutta mitä heistä múistetaan?

Halonen: Pori Jazz mummolook
Sale: Nuorten jalkapalloharkat, nuorten kanssa jääkiekkoilu, tilaisuus missä antoi istuimen tavis suomalaiselle ja istui itse portaalle, valintansa jälkeen kolasi pihansa....
 
  • Haha
Reactions: Echo
Väykkä ois ihanan isänmaallinen, mutta aika ajanut ehkä sen ohi. :unsure:
Jos jotain (realistisesti mahdollisuuksia omaavaa eli Päwe ei pääse) toivois pressaks niin

-Halla-Aho (vaikka siinä menis mies hukkaan)
-Jutta Urpilainen (vaikka on demari mut on vähän kristillinenkin)
-Se kokoomuksen Häkkänen/joku Kai Niemi joka ei mamuja hyysää
-Katri Kulmuni
-Antti Kaikkonen
-No Sanna Marin, se sopis itsestäänselvyyksien latelijaksi oikein mainiosti. Ois vähemmän valtaa kuin nyt.


Ohisalo ei koskaan millonkaan mihinkään. Jonku VOK:n työntekijäks sen vois rekrytä, jolloin sen mamufibat laskis kuin lehmän häntä.
 
Joo mutta mitä heistä múistetaan?

Halonen: Pori Jazz mummolook
Sale: Nuorten jalkapalloharkat, nuorten kanssa jääkiekkoilu, tilaisuus missä antoi istuimen tavis suomalaiselle ja istui itse portaalle, valintansa jälkeen kolasi pihansa....
Äläs nyt! Halonen on suuri kylttyyripersoona. Varmaan Kaari Utrion salarakas (oma teoria), Tove Janssonin kadonnut adoptiolapsi, sit aina kun joku maailma vaan on kylässä niin sen parempi...
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777

Yhteistyössä