Okei. Just kerkis tuo sun vinkki ajoissa, ennenku hommasin näppeihini vesikellot.
Nii ja älä sit heitä sitä kiehautusvettä veks vaan käytä hiushuuhteena jos sulla on tummat hiukset tai kastele sillä kukat tai piharehut.
Okei. Just kerkis tuo sun vinkki ajoissa, ennenku hommasin näppeihini vesikellot.
Nam nokkoslettujaEilen keräsin nokkosia. Nyt nokkoslettuja. Saa nähdä miten näpit kärtsähtää kun alan käsitellä niitä.
Ai ai silmälasien hankinta eessä echolla Itetehty ja maustamaton on niin hyvää ja monipuolista ettei ehi kyllästyä. Voipi maustaa vaikka joka syömiskerralla eri laillaMä luin ensin että "kyllästynyt".
Jännä, mää olen taas aamusin harvemmin yhtään äkänen mistään asiasta.,..Täälläpäin putoilisi päitä jos mä heräisin aina klo 5 tai 6.
Kyllähän se aamu sujuuki. Mutta annas kun kello onkin 16-17, sit lentää meillä Ikeat ikkunasta jo.1h ennen kun aattelin mennä unille, eli n
Jännä, mää olen taas aamusin harvemmin yhtään äkänen mistään asiasta.,..
Sale on Suomen paras pressa.....Väykyn jälkeen (siis jos Väykystä tulis ressa! )Jotkut jaksaa tuommoista rytmiä.
Jos mä herään liian aikaisin niin mulla on tunne-elämä jumissa ja ranteet auki -fiilis (noh vähän liioittelen mut silti ), kiukkuan miehelle ja muksuille, pientä adhd-sählinkiä pukkaa jne.
Monesta vähän nukkuneesta taasen ei huomaa mitään eroa toiminnassa ja sosialisoinnissa. Ne suunnilleen tekee jatkuvista 5 h yöunista huolimatta miljardikaupat ja ystävystyy jonkun Sauli Niinistön kanssa samana päivänä.
No Sale oli ennen jees, mut nyt se on ku joku monivitamiini....kauheesti joka puolelle positiivista ja joka puolelle on muikeena mut oikeeta tehoa ei oo.Sale on Suomen paras pressa.....Väykyn jälkeen (siis jos Väykystä tulis ress! )
Parhaimmillaan ajoissa, pahimmillaan aamullaKyllähän se aamu sujuuki. Mutta annas kun kello onkin 16-17, sit lentää meillä Ikeat ikkunasta jo.
Eli se sun nukkumaanmenoaika on...?
No joo, mutta on hän silti pitkästä aikaa sellanen resitentti joka uskaltaa olla eri mieltä myös hallituksen kanssa asioista ja menee kansan pariin...No Sale oli ennen jees, mut nyt se on ku joku monivitamiini....kauheesti joka puolelle positiivista ja joka puolelle on muikeena mut oikeeta tehoa ei oo.
Onhan tuo Halonenki jalkautunu Penan kans lippis päässä ties mihin toreille...ja menee kansan pariin...
Joo mutta mitä heistä múistetaan?Onhan tuo Halonenki jalkautunu Penan kans lippis päässä ties mihin toreille...
Äläs nyt! Halonen on suuri kylttyyripersoona. Varmaan Kaari Utrion salarakas (oma teoria), Tove Janssonin kadonnut adoptiolapsi, sit aina kun joku maailma vaan on kylässä niin sen parempi...Joo mutta mitä heistä múistetaan?
Halonen: Pori Jazz mummolook
Sale: Nuorten jalkapalloharkat, nuorten kanssa jääkiekkoilu, tilaisuus missä antoi istuimen tavis suomalaiselle ja istui itse portaalle, valintansa jälkeen kolasi pihansa....
Vokissa Ohisalo syttyisi kukkaan....sinne vaan!Ohisalo ei koskaan millonkaan mihinkään. Jonku VOK:n työntekijäks sen vois rekrytä, jolloin sen mamufibat laskis kuin lehmän häntä.
*heittelee ekkoa nokkosletuilla*ANNteeks mä toin poliitiikkaa ketjuun taas
*roiskii itseään nokkosella*
Syttyisi kukkaan. Hmm.Vokissa Ohisalo syttyisi kukkaan....sinne vaan!
Kuitenki kuolaat mun lettuja.*heittelee ekkoa nokkosletuilla*
Siitäs saat ja siitä ja tuosta vähän noin niinkust lisää!!
Mä luin kakkosnelosella... Tarttis varmaan hommata vanhuusrillitANNteeks mä toin poliitiikkaa ketjuun taas
*roiskii itseään nokkosella*
Samoin sinneJa mukavaa helatorstaita kaikille
Miksi helatorstaita vietetään?Ja mukavaa helatorstaita kaikille