Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
r0s
Mutta hei, kyllä mä tiedän että mun pitäis hommata säpinää muustakin kuin koronasta haaveilemisesta. Elämässä kuitenkin on paljon muutakin kivaa ja jännää.

Joo. Kuten se, että yllättääkö raekuuro just kun oot ehtinyt mahdollisimman kauas kotipihasta lenkilläsi eikä sulla oo minkäänlaista päähinettä matkassa.

Jännää, jännää!

Mulla on vieläkin muhkuja otsassa eilisestä yllätyskuurosta.
 
  • Rakkaus
  • Vau!
Reactions: Elena777 ja Echo
Ois vaan hienoa päästä sanomaan vakavalla äänellä "mulla on korona". Paljon hienompaa, kuin sanoa "mulla on ripuli".

Kaikki miettis lopun päivää altistumisia ja millon ovat viimeks mua nähneet. Sit tulis semmosia hätäsiä "pärjääthän sinä, Echo" -vuodatuksia.

Kauppakassi vaan ilmestyis oven taakse. Mä vaan komentaisin "tuokaa seuraavalla kerralla Fazerin sinistä ja graavilohta ja kuohuviiniä ja mansikoita ja mielellään vähän nopeemmin!"

Mutta jos sulla on ripuli. Niin kukaan ei sua sääli. Ei tuu kauppakassia.
 
Joo. Kuten se, että yllättääkö raekuuro just kun oot ehtinyt mahdollisimman kauas kotipihasta lenkilläsi eikä sulla oo minkäänlaista päähinettä matkassa.

Jännää, jännää!

Mulla on vieläkin muhkuja otsassa eilisestä yllätyskuurosta.
Onko, vau!

Mä olin ihan onnessani kun yks päivä tuli puolikkaan sokeripalan kokoisia rakeita.
Heti aattelin "voi kun tulis joskus golfpallon kokoisia". Paitsi että auto pitäis laittaa suojaan....

Kesälläkin kun ukkonen jyrisee niin mitä enemmän niin sen parempi.
Joo, mulla on tylsää.
 
r0s
Onko, vau!

Mä olin ihan onnessani kun yks päivä tuli puolikkaan sokeripalan kokoisia rakeita.
Heti aattelin "voi kun tulis joskus golfpallon kokoisia". Paitsi että auto pitäis laittaa suojaan....

Kesälläkin kun ukkonen jyrisee niin mitä enemmän niin sen parempi.
Joo, mulla on tylsää.

Raekuurot ovat yks helvetin keksintö!

Muinoin, kun treenasin kympin juoksua (Paavo Nurmen kisoihin) varten ni olin hienosti vauhdissa 9 kilsaa ja 48 minuttia kun se iski. Ihan saatanallinen kuuro. Tossut kastuivat, jokaiseen paljaaseen paikkaan sattui (oli jo t-paitakelit) ja vauhtia piti yrittää pitää yllä koska vilukin tuppasi ja lopputulos oli pari rakkoa varpaissa ja yksi myöhemmin irtoava varpaankynsi niistä märistä tossuista ennenko kotiin pääsin. Enkä siinä kurjuudessa edes hoksannut katsoa, ylitinko haluamani kymppi tunnissa tuloksen.

Jäi kisa juoksematta siltä kertaa ja iäti, mitä ilmeisemmin.
 
Raekuurot ovat yks helvetin keksintö!

Muinoin, kun treenasin kympin juoksua (Paavo Nurmen kisoihin) varten ni olin hienosti vauhdissa 9 kilsaa ja 48 minuttia kun se iski. Ihan saatanallinen kuuro. Tossut kastuivat, jokaiseen paljaaseen paikkaan sattui (oli jo t-paitakelit) ja vauhtia piti yrittää pitää yllä koska vilukin tuppasi ja lopputulos oli pari rakkoa varpaissa ja yksi myöhemmin irtoava varpaankynsi niistä märistä tossuista ennenko kotiin pääsin. Enkä siinä kurjuudessa edes hoksannut katsoa, ylitinko haluamani kymppi tunnissa tuloksen.

Jäi kisa juoksematta siltä kertaa ja iäti, mitä ilmeisemmin.
Mutta muistot jäi silti.
Ei ainakaan ollut tylsää!

Miten sä saatkin kaiken vaikuttamaan niin jännältä.
Jos sä juokset, sataa kananmunan kokoisia rakeita.
Jos sä kokkaat, sulla on puolikas sika vartaassa ja maa-artisokkakuorrutettua nieriää joka ui just katiskaan.
Jos sä reissaat nii se on kuin jostain Madventuresista.
:love:
 
  • Tykkää
  • Haha
Reactions: Elena777 ja Kais
r0s
Mutta muistot jäi silti.
Ei ainakaan ollut tylsää!

Miten sä saatkin kaiken vaikuttamaan niin jännältä.
Jos sä juokset, sataa kananmunan kokoisia rakeita.
Jos sä kokkaat, sulla on puolikas sika vartaassa ja maa-artisokkakuorrutettua nieriää joka ui just katiskaan.
Jos sä reissaat nii se on kuin jostain Madventuresista.

Mun mielestä taas sä kirjoitat ihan normiarjesta silleen kivasti ettei se kuulosta tylsältä.

Odotahan kun saan aikaiseksi mun muistelmani. Siinä sit on lukemista
 
Mäkin yritin. Ei onnistunut. Ellu sais kertoa miten pääsee jatkuvasti semmoseen ihanaan tajunnantason alenemaan...
Helposti! :giggle:
Ostaa samanlaisen sohvan kun mulla on ja avaa television = käytännössä turhimman kapistuksen minkä ikinä olen hommannut, kissa katsoo sieltä enemmän ohjelmia kun minä!
 
Viimeksi muokattu:
  • Haha
Reactions: Echo

Yhteistyössä